ا

  • ابراهیمی.مهسا بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسدی.عباس مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسگندری.کریم مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسلامی.قاسم تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسماعیل پور.حسن رابطه بازاریابی رسانه‏ های اجتماعی با رفتار مصرف ‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسماعیل پور.حسن ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امامقلی.نازنین ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیدی.فریدون شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیرنژاد.قنبر رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایزدجو.محمد امین رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایمان خان.نیلوفر ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]