ابراهیمی.مهسا
بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسدی.عباس
مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اسلامی.قاسم
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اسماعیل پور.حسن
رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسماعیل پور.حسن
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امامقلی.نازنین
ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیدی.فریدون
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیرنژاد.قنبر
رتبه بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایزدجو.محمد امین
رتبه بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایمان خان.نیلوفر
ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]