ه

  • هاشم نیا.شهرام طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکت‌های تجاری آنلاین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • هاشم نیا.شهرام ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • هاشم‌نیا.شهرام تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • هاشم‌نیا.شهرام ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • هاشم‌نیا.شهرام بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • هاشمی.حامد کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • هاشمی.سید ذبیح اله طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • هاشمی.محمد بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • هرندی.عطاءاله تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • هرندی.عطاءاله تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • همتی.فریبا بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • هنرمندی.زهرا بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • هوشمندی نیا.شهرزاد ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]