هاشم نیا.شهرام
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکتهای تجاری آنلاین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
هاشم نیا.شهرام
ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
هاشمنیا.شهرام
تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
هاشمنیا.شهرام
ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
هاشمنیا.شهرام
بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
هاشمی.حامد
کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
هاشمی.سید ذبیح اله
طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
هاشمی.محمد
بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
هرندی.عطاءاله
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
هرندی.عطاءاله
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
همتی.فریبا
بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
هنرمندی.زهرا
بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
هوشمندی نیا.شهرزاد
ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]