لازار.فرینوش
بررسی پیامدهای فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
لاهیجی.کوهیار
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
لدنی.تانیا
بررسی تأثیر مکانیزمهای سیستم پاداش در توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی استان اصفهان)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
لشکری.محمد
بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
لشکری.محمد
ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
لطفی آشتیانی.سید محمد حسین
طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
لطفی زاده.فرشته
تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
لطفی زاده.فرشته
بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]