ل

  • لازار.فرینوش بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس) [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • لاهیجی.کوهیار بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • لدنی.تانیا بررسی تأثیر مکانیزم‌های سیستم پاداش در توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی استان اصفهان) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • لشکری.محمد بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • لشکری.محمد ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • لطفی آشتیانی.سید محمد حسین طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • لطفی زاده.فرشته طراحی‏ الگوی‏ پیشایندها‏ و پیامدهای‏ تاثیر‏ تصویر‏ ذهنی‏ کشور‏ مبداء‏ بر‏ پذیرش‏ مصرف‏ کنندگان‏ ایرانی‏ از مشتقات‏ نفتی‏ با استفاده‏ از‏ رویکرد‏ آمیخته [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • لطفی زاده.فرشته تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • لطفی زاده.فرشته بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • لطفی زاده.فرشته طراحی‏ الگوی‏ پیشایندها‏ و پیامدهای‏ تاثیر‏ تصویر‏ ذهنی‏ کشور‏ مبداء‏ بر‏ پذیرش‏ مصرف‏ کنندگان‏ ایرانی‏ از مشتقات‏ نفتی‏ با استفاده‏ از‏ رویکرد‏ آمیخته [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]