ی

  • یداللهی.جهانگیر مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • یزدانی.شهین بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • یوسف زاده چابک.شاهرخ طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • یوسفی دارستانی.سمیه رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • یوسفی دارستانی.سمیه رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • یونس فر.سید محمد میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • یونسی.محمد طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]