واشقانی فراهانی.محمد
الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ورامینی.معصومه
بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
وطن پرست.محمدرضا
نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
وظیفه دوست.حسین
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
وظیفه دوست.حسین
بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
وظیفه دوست.حسین
اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
وظیفه دوست.حسین
ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو
[
دوره2,
شماره
2
- پاییزسال
1386]
وظیفه دوست.حسین
تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
وظیفه دوست.حسین
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
وظیفه دوست.حسین
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
وظیفه دوست.حسین
شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
وظیفه دوست.حسین
بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
وظیفه دوست.حسین
پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
وظیفه دوست.حسین
تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
وظیفه دوست.حسین
چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
وظیفه دوست.حسین
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
وظیفه دوست.حسین
تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
وکیلی فرد.حمیدرضا
یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ولی پور.علی
پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانکها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
وهاب زاده.شادان
تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
وهاب زاده.شادان
تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]