و

  • واشقانی فراهانی.محمد الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ورامینی.معصومه بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • وطن پرست.محمدرضا نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیری‏های مديريت سود با تأکید بر ویژگی‏های شخصیتی مدیران مالی [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • وظیفه دوست.حسین اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • وظیفه دوست.حسین ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • وظیفه دوست.حسین تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • وظیفه دوست.حسین تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران) [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • وظیفه دوست.حسین شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • وظیفه دوست.حسین پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • وظیفه دوست.حسین تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • وظیفه دوست.حسین چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • وظیفه دوست.حسین تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • وکیلی فرد.حمیدرضا یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • ولایتی شکوهی.رضوان تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • ولی پور.علی پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • وهاب زاده.شادان تأثیر قابلیت‌های بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطاف‌پذیر [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • وهاب زاده.شادان تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]