ب

  • باباجانی محمدی.سعیده نقش مؤلفه‌های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی مشهد) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • باستانی.ایمان ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • بدری.احسان تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • بنکدار.نرگس ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • بوستان احمدی.وحید تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]