ز

  • زارع زاده مهریزی.محبوبه بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • زمانی مقدم.افسانه ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • زمانی.فرزام نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]