د

  • داوری.علی تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • درستی.علی بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • دهقان دهنوی.حسن بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]