جمشیدیان.محمد امین
بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
جنانی.حمید
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایههای فکری گروه خودروسازی سایپا
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
جوان بخت.آرزو
بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]