ج

  • جمشیدیان.محمد امین بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک) [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • جنانی.حمید بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه‌های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • جوان بخت.آرزو بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]