ابدی.فاطمه
اعتباریابی مؤلفههای اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ابراهیم آبادی.فرهاد
مدیریت «چرخه شایستگی» و برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی فناوری اطلاعات
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
ابراهیم زاده.عیسی
راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آنها
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ابراهیم زاده.عیسی
بررسی انواع تعامل در محیط های یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری در پردیس های مجازی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ابراهیم کافوری.کیمیا
بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ابراهیمی هرستانی.اصغر
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانشآموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ابراهیمی.سارا
پیشبینی نظم دهی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و علاقه به مطالعه با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
ابوالحسنی.زهرا
ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
ابوالقاسمی نج فآبادی.مهدی
کارکرد سبک های تفکر و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دربین دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی و روان شناسیو علوم تربیتی دانشگاه تهران
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
ابوالقاسمی.عباس
مقایسۀ نقش ارزشیابی توصیفی در کاهش اضطراب و افزایش اعتماد بهنفس دانشآموزان ابتدایی در مدارس مجری با مدارس سنتی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
ابوالقاسمی.محمود
تحلیل جایگاه مؤلفههای تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
ابوالقاسمی.محمود
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
ابوالمعالی.خدیجه
مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
ابوالمعالی.خدیجه
تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبانآموزان 8 تا 12 ساله
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
اجتهادی.مصطفی
تواناییها و قابلیت دانش آموختگان در پاسخ به نیاز بازار کار به منظور ارائه چهار چوب ادراکی مناسب
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
اجتهادی.مصطفی
آسیبشناسی ساختار نظام آموزش عالی در اجرای برنامههای پنجساله توسعه بخش آموزش عالی به منظور ارائه راهبردهای مناسب
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
اجتهادی.مصطفی
ارائه الگوی مفهومی مدیریت کیفیت فراگیرمتناسب با آموزش و پرورش متوسطه و سنجش میزان تناسب آن
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1384]
احتشامی.طیبه
میزان فرسودگی شغلی مدیران ادارۀ کل و ادارات آموزش و پرورش شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
احدی.حسن
تأثیر عوامل انگیزشی ـ اجتماعی خواندن در خانه و مدرسه برنگرش خواندن دانشآموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
احدی.حسن
تأثیر سه منبع قدرت در مدرسه روی اطاعت محض دانشآموزان
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1386]
احقر.قدسی
بررسی تطبیقی و تحلیلی نظام آموزش عالی از راه دوردر کشورهای انگلستان، هند و ایران
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
احمد آبادی ارانی.نجمه
تبیین محتوای برنامه درسی تربیت اخلاقی از منظر تحلیل مقایسهای آرای کانت و ملا احمد نراقی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
احمد آبادی ارانی.نجمه
دلالتهای برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
احمد آبادی ارانی.نجمه
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
احمد آبادی ارانی.نجمه
ناسازواریها و چالشهای برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
احمد آبادی ارانی.نجمه
تحلیل و نقد دلالتهای تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
احمد نژاد.محمود
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با سازگاری شغلی در بین معلمان رسمی و حق التدریس مقطع ابتدایی شهرستان سردشت در سال تحصیلی 90 ـ 89
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
احمدابادی ارانی.نجمه
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
احمدبیگی. فاطمه
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
احمدپور مبارکه.فاطمه
بررسی رابطه بین باورها و مؤلفههای ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
احمدی حاجی.ام البنین
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
احمدی ده قطب الدینی.محمد
تأثیر عوامل انگیزشی ـ اجتماعی خواندن در خانه و مدرسه برنگرش خواندن دانشآموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
احمدی دهقطبالدینی.محمد
رابطۀ بین وضعیت اجتماعی ـ اقتصادی خانواده، راهبردهای یادگیری و توانایی حل مسأله ریاضی در میان دانشجویان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
احمدی هدایت.حمید
تحلیل و نقد دلالتهای تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
احمدی هدایت.حمید
ناسازواریها و چالشهای برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
احمدی یگانه.طیبه
توافق و عدم توافق در زمینه مؤلفههای هویت ملی و تلویحات آن در نظام آموزش و پرورش ایران
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
احمدی.احمد
مقایسه کیفیت آموزشی وپرورشی دبیرستانهای غیر انتفاعی با دبیرستانهای دولتی شهر اصفهان در سال تحصیلی84-1383
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
احمدی.پروین
تحلیل محتوای برنامههای فرهنگی دوره متوسطه بر اساس نمادهای ملی و مذهبی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
احمدی.پروین
جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
احمدی.پروین
شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
احمدی.پروین
واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
احمدی.پروین
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
احمدی.پروین
عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
احمدی.حبیب
آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانههای نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
احمدی.خدیجه
تبیین تجربة متخصصین تعلیم و تربیت و مدرسان زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در دورة اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
احمدی.ساره
پیشبینی راهبردهای مقابلهای تحصیلی براساس باورهای خودکارآمدی و جهتگیری هدف دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
احمدی.ساره
بررسی میزان سواد خواندن دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی شهر شهریار و مقایسه آن با متوسط عملکرد دانشآموزان پایه چهارم کل کشور
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
احمدی.سعید
مقایسه مهارتهای تدریسِ معلمان فارغالتحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی، دولتی و پیامنور
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
احمدی.سعید
رابطهی میان اضطراب ریاضی و سبکهای یادگیری دانشآموزان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
احمدی.سید احمد
مقایسه عوامل موثر بر افت تحصیلی دانش اموزان شاهد و غیر شاهد دبیرستانهای دخترانه شهر اصفهان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1385]
احمدی.سید احمد
بررسی رابطۀ بین سبکهای رهبری مدیران با سلامت سازمانی در مدارس متوسطۀ شهرستان لنجان در سال تحصیلی 88 ـ 87
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
احمدی.سید احمد
تأثیر آموزش منظم به والدین بر روابط خانوادگی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطۀ شهرستان فلاورجان
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
احمدی.سید احمد
مشکلات انضباطی دانشآموزان و ارائه یک الگوی انضباطی مناسب در مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان شهرضا
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1386]
احمدی.سیداحمد
تأثیر آموزش روشهای تربیتی براساس دیدگاه خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش مادران در تربیت فرزندان
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1386]
احمدی.سیداحمد
بررسی میزان تطابق آموزشهای فنی و حرفه ای با اهداف برنامه سوم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از دیدگاه مدیران هنرستان استان اصفهان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1383]
احمدی.طاهره
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
احمدی.غلامرضا
تأثیر کتاب فیلم زیستشناسی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1385]
احمدی.غلامرضا
تأثیر نظارت و راهنمایی تعلیماتی بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
احمدی.غلامرضا
رابطه بین منابع قدرت مدیر و انواع فرهنگ سازمانی در مدارس متوسطه و راهنمایی شهرستان خمین
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
احمدی.غلامرضا
نیاز سنجی مدیران دبیرستانها و کارکنان ستادی آموزش و پرورش شهر اصفهان در زمینه فناوری اطلاعات در سال تحصیلی 83-84
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
احمدی.غلامرضا
تفکر خلاق و رابطه آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
احمدی.غلامرضا
جوّ سازمانی دانشگاه صنعتی اصفهان و ارتباط آن با سلامت روان دانشجویان در سال تحصیلی 88 ـ 1387
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
احمدی.غلامرضا
دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان نسبت به ارزشیابی استاد توسط دانشجو و ارزشیابی دانشجو توسط استاد
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
احمدی.غلامرضا
تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانشآموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
احمدی.غلامرضا
مشکلات یاددهی و یادگیری درس زبان انگلیسی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان از دیدگاه دبیران
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
احمدی.غلامرضا
شناخت و کاربرد الگوهای نوین تدریس در میان اساتید گروه علوم انسانی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
احمدی.غلامرضا
بررسی نحوۀ گذران اوقات فراغت استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه دولتی شهرکرد
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
احمدی.غلامرضا
رابطۀ بین رهبری تحولی و هوش هیجانی مدیران دبیرستانهای دخترانۀ شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
احمدی.غلامرضا
طراحی مدل نرم افزاری اموزش ریاضی بر اساس رویکرد سازنده گرایی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1384]
احمدی.غلامرضا
میزان بهکارگیری معیارهای تدریس اثربخش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از نظر دانشجویان در سال تحصیلی 86ـ1385
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
احمدی.غلامعلی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
احمدی.غلامعلی
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
احمدی.غلامعلی
تحلیل محتوای کتابهای علوم اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد زمینه محور
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
احمدی.غلامعلی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
احمدی.غلامعلی
شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامههای درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
احمدی.غلامعلی
ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
احمدی.غلامعلی
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسهای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایهی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
احمدی.غلامعلی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای آموزش برای توسعه پایدار در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
احمدی.فاطمه زهرا
تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
احمدی.مجید
رابطهی میان اضطراب ریاضی و سبکهای یادگیری دانشآموزان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
احمدیان.مینا
تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از لحاظ میزان پرداختن به انواع پرسشهای درسی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
اخوان تفتی.مهناز
نمودها و فراوانیی خشونتنمادین در برنامه درسیی دوره ابتدایی مدارس تهران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اخوت.علی محمد
تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانشآموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
ادیب منش.مرزبان
تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی و متوسطه از چالش های تدریس و ارائه راهکارهایی به منظور توانمندسازی معلمان برای تدریس در فضای مجازی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ادیب منش.مرزبان
آسیب شناسی وضعیت موجود برنامه معلم پژوهنده (پژوهش در عمل) و ارائه راهکارهایی جهت تقویت و گسترش آن در نظام آموزش و پرورش
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ادیب منش.مرزبان
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
ادیب نیا.اسد
مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارتهای حل مسأله اجتماعی دانشآموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
ادیب نیا.اسد
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ادیب.یوسف
تأثیر اجرای شیوههای مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ادیب.یوسف
ادراک معلمان از ویژگیهای تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ادیب.یوسف
یادگیری خدماترسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
ادیب.یوسف
تجارب معلمان دورة ابتدایی از آزادسازی برنامه درسی: یک رویکرد پدیدارشناختی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
ادیب.یوسف
تبیین بسترهای آزادسازی برنامه درسی در دورۀ ابتدایی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
ادیب.یوسف
بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
ادیب.یوسف
تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیشدبستانی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
ادیبان.محبوبه
واکاوی تجارب زیستۀ معلمان مدارس حاشیهای (به لحاظ فرهنگی و جغرافیایی) از دانشآموزان بهحاشیه راندهشده
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
ادیبان.محمد
شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
اربابی سرجو.عزیزالله
نگرش دانشآموزان سوم راهنمایی شهر اصفهان نسبت به علم و فناوری، علوم مدرسهای و محیطزیست
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
ارفع بلوچی.فاطمه
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
ارفع.فاطمه
تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیمگیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه درسی در آموزش صنعتی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
ازلی.مینا
رابطه بین سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردبیرستانی شهر اصفهان
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
استاد حسنلو.حسین
تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی چهارم و پنجم براساس اهداف آموزشی مریل
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
اسحاقی.فاخته
ارزیابی درونی دوره دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران مطالعه موردی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
اسد بیگی.پژمان
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
اسدالهی.فاطمه
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفههای سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی )
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
اسدپور.سعید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
اسدی.مسعود
راستی این همه هیاهو پیرامون الگوهای تدریس برای چیست؟
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
اسدیان عباس بلاغی.سیروس
بررسی ترجیحات والدین و مربیان پیش از دبستان در خصوص برنامه درسی این دوره
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسدیان.سیروس
تحلیل برنامه درسی پایه ششم ابتدایی از منظر توجه به حقوق تربیتی دانشآموزان از دیدگاه معلمان و دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
اسدیان.سیروس
بررسی ترجیحات والدین و مربیان پیش از دبستان در خصوص برنامه درسی این دوره
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسفندیاری.محمد
ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
اسکندری.حسین
رابطه شیوههای یادگیری کلب با صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
اسلامی.ادریس
بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتابهای درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
اسلامیان.حسن
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
اسلامیان.حسن
مطالعة رابطه بین میزان بهکارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیة علمی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
اسلامیان.حسن
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانشآموزان از تدریس، در درس دین و زندگی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
اسلامیان.زهرا
مطالعة رابطه بین میزان بهکارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیة علمی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
اسلامیان.مرضیه
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
اسلامیان.مرضیه
تبیین مؤلفههای برنامه درسی مبتنی بر دیدگاههای تربیتی افلاطون و فارابی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزشهای دانشآموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطهای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
اسماعیلی.الهه
تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
اسماعیلی.آرزو
ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی:دیدگاه اعضای هیات علمی و متخصصین برنامه درسی
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
اسماعیلی.رضا
نیازسنجی توسعه فضاهای فرهنگی شهر نجفآباد
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
اسماعیلی.رضا
برسی تحلیل پایان نامه های دانشجویان دوره کارشناسی مراکز آموزش عالی ضمن خدمت فرهنگیان استان اصفهان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1383]
اسماعیلی.کوروش
اولویت بندی و مقایسه مؤلفههای ششگانه ایدئولوژیهای برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکدههای علوم تربیتی شهر تهران
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
اسماعیلیان.فرانک
تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
اشرف آبادی.مسعود
رابطه شیوههای یادگیری کلب با صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
اشرفی.سیامک
تأثیر دو شیوه تدریس استقرایی و قیاسی بر نمرات ریاضی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
اشکان.فرشته
نمودها و فراوانیی خشونتنمادین در برنامه درسیی دوره ابتدایی مدارس تهران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اصغر نژاد.علی اصغر
مقایسه ترجیحات فکری دانشآموزان دختر پایههای دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
اصغر نژاد.فاطمه
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
اصغر نژاد.فاطمه
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان پسر پایه دوم متوسطه
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
اصغر نژاد.فاطمه
رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
اصغر نژاد.فاطمه
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
اصغر نژاد.فاطمه
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
اصغری نکاح.سیدمحسن
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطهی حرفهای دانش-آموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
اصغری.ملیحه
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
اطهری.زینب السادات
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
اعتضادی.مریم
مشکلات مراکز آموزش از راه دور از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دوره متوسطۀ شهر اصفهان در سال تحصیلی 88 ـ1387
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
اعتمادی زاده.هدایت الله
شناسایی و طبقهبندی مسائل اساسی دانشآموزان دورة ابتدایی در ارتباط با جنسیت و مسائل جنسی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
اعجم.علی اکبر
داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
اعظمی.امیر
بررسی صلاحیتها و مهارتهای مورد نیاز آموزشگران هنرستانهای کشاورزی با بهرهگیری از روش دلفی: مطالعه موردی در استان کرمانشاه
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
اعلائی هره دشت.غلامحسین
تحلیل معرفت عقلانی مطرح شده در آیات قرآن کریم بر اساس تفسیرالمیزان و دلالتهای آن بر اهداف برنامههای درسی تربیت دینی
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
افتخاری.جابر
بررسی کتابهای درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
افتخاری.حجت
بررسی کتابهای درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
افراسیابی.رویا
طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
افراسیابی.رویا
شناسایی شاخصهای موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
افشاری.معصومه
تأثیر روش تدریس مشارکتی بر گروهگرایی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه در شهر مشهد
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
افضل خانی.مریم
بررسی شیوههای بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
افقی.نادر
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
افکاری.فرشته
دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
افکاری.فرشته
اثربخشی آموزش معکوس بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
افیونی.صفورا
مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان)
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
اقبال.فرزانه
ارزیابی توانمندسازها در مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بهرهگیری از الگوی سرآمدی سازمانی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
اکبری بورنگ.محمد
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیریهای برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
اکبری بورنگ.محمد
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
اکبری بورنگ.محمد
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
اکبری بورنگ.محمد
شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قومنگارانه
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
اکبری عمروآبادی.احمدرضا
تأثیر شیوه های مختلف تدریس در افزایش کیفیت دوره های آموزش ضمن خدمت دبیران شیمی دوره متوسطه
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
اکبری منجرموئی.فاطمه
رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبکهای یادگیری آنها
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
اکبری نودهی.امین
نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
اکبری.احمد
شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
اکبری.بهمن
رابطۀ بین وضعیت اجتماعی ـ اقتصادی خانواده، راهبردهای یادگیری و توانایی حل مسأله ریاضی در میان دانشجویان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
اکبری.مهناز
بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
اکرادی.احسان
دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
الماسی.اسحاق
بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
الهی باغان.محجوبه
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
الهی.علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
الهی.نسرین
بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفهای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
امام جمعه.سید محمدرضا
بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
امام جمعه.محمد رضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
امام جمعه.محمد رضا
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امام جمعه.محمد رضا
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
امام جمعه.محمد رضا
ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
امام جمعه.محمد رضا
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
امامی.سید پیمان
مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانشآموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
امامی.کبری
بررسی تأثیر بهکارگیری بازیهای آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایة سوم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
امیدیان.مرتضی
فراتحلیل اثربخشی آموزشهای مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
امیراحمدی.یونس
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مبنای الگوی حل مسأله دیویی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
امیری.آمنه
بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
امیری.پاکزاد
بازنمایی تجارب زیستة معلمان از چالش¬های تدریس در کلاس¬های چندپایة دوزبانه
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امین بیدختی.علی اکبر
ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
امین بیدختی.علی اکبر
مدلسازی و تحلیل رابطه بین ویژگیهای شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
امین خندقی.مقصود
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطهی حرفهای دانش-آموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
امین خندقی.مقصود
تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی اجرا شده ریاضیات پایه چهارم ابتدایی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
امین خندقی.مقصود
تأثیر برنامههای درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
امین یزدی.امیر
عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
امینی.رقیه
رابطه بین وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی خانواده، فعالیتهای خواندن در خانه، خودپنداره و نگرش دانشآموزان به خواندن با عملکرد سواد خواندن دانشآموزان (بر اساس مطالعات پرلز 2006)
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
امینی.محمد
تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
امینی.نرجس
کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
اناری نژاد.عباس
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
اندیشمند.ویدا
نقش دانشگاه در ایجاد سرمایه اجتماعی بهمنظور ارائه الگوی پیشنهادی برای ارتقای نظام آموزش عالی کشور
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
انصاری زاده.فهیمه
شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی بهمنظور پرورش مهارتهای رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه کانونی
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
انصاری.شمس الدین
میزان مصرف مواد غذایی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی به روش یادآمد خوراک 24 ساعته در دانش آموزان دوره ابتدایی شهر اهواز
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
انصاری.مریم
بررسی مقدماتی قابلیت پیشبینیکنندگی نظریة هوش چندگانة گاردنر در انتخاب رشتة تحصیلی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
انصاری.مریم
تحلیلی بر نظریه تجربه زیبایی شناسی جان دیویی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
اوتادی.محمود
تعیین شاخصهای عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی با بهرهگیری از تحلیل سلسلهمراتبی فازی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
اوجی نژاد.احمد رضا
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نیریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
اوجی نژاد.احمد رضا
تأثیر روش تدریس استقرایی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانشآموزان سال سوم راهنمایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
اوجی.آناهیت
بررسی رابطه ویژگیهای فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
اورکی.امیرحسین
تأثیر نظارت و راهنمایی تعلیماتی بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
اوقانی همدانی.مریم
تأثیر برنامه درسی آموزش هنر دیسیپلین محور بر تربیت هنری دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ایجادی.زهرا
طراحی برنامه درسی پژوهشمحور در علوم تجربی پایه ششم دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
ایران نژاد.الهام
اثربخشی آموزش حضوری و مجازی بسته جامع آموزش شهروندی بر رفتارهای سیاسی، مدنی و اجتماعی دانشجویان
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایرجی راد.ارسلان
مولفه های موثر در برنامه های آموزشی علمی - کاربردی کشاورزی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
ایرجی راد.ارسلان
مؤلفه های مؤثر در برنامه های آموزشی علمی کاربردی کشاورزی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
ایروانی.شهین
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مبنای الگوی حل مسأله دیویی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
ایزدی.صمد
امکان سنجی اجرای برنامه درسی با رویکرد معنوی در دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
ایزدی.صمد
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
ایزدی.صمد
مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درسپژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
ایزدی.صمد
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ایزدی.مهدی
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسهای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایهی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ایزدی.مهدی
بررسی درک دانشآموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء بهکل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
ایمان زاده.علی
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
ایمانی نائینی.محسن
طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
ایمانی نائینی.محسن
رویکرد ساحت تربیت هنری و زیباییشناختی، رویکرد موضوعمحور یا رویکرد دریافت احساس و معنا
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
ایمانی.صدف
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ایمانی.صدف
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
ایمانی.صدف
رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
ایمانی.صدف
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
ایمانی.محسن
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]