ی

  • یار محمدیان.محمد حسین آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • یار محمدیان.محمد حسین کاربرد اصول آموزشی در دروس هنر [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1384]
  • یارمحمدزاده.پیمان بررسی نقش عوامل زمینه‌ای مؤثر در تقلب تحصیلی دانش‌آموزان: رویکرد تحلیل آمیخته [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • یارمحمدزاده.پیمان اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش‌آفرینی معلمان دورۀ ابتدایی [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • یارمحمدیان.احمد فراتحلیل مداخلات روان شناختی ـ آموزشی بر پیشرفت اثربخشی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (1391-1384) [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • یارمحمدیان.محمد حسین روش‌های تدریس مبتنی بر توسعة آینده‌پژوهی در آموزش عالی ایران: مطالعة کیفی [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • یارمحمدیان.محمد حسین ارائۀ مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر برنامه‌های درسی پاسخگوی ادراک شده در مدارس هوشمند [ دوره7, شماره 2 - بهار سال 1390]
  • یارمحمدیان.محمد حسین تحلیل محتوای کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • یارمحمدیان.محمد حسین رابطه سبک‌های یادگیری با روحیه پرسشگری دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • یارمحمدیان.محمد حسین ارزیابی ابعاد برنامه توسعه حرفه‌ای دبیران در زمینه نانو فناوری از دیدگاه دبیران شهر اصفهان [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • یارمحمدیان.محمد حسین اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشته‌ای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • یارمحمدیان.محمد حسین بررسی نقش مؤلفه‌های شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • یارمحمدیان.محمد حسین بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • یارمحمدیان.محمد حسین ارزیابی توانمندسازها در مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بهره‌گیری از الگوی سرآمدی سازمانی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1388]
  • یارمحمدیان.محمد حسین نقد و بررسی عناصر برنامه درسی در رویکردهای پیشرفت‌گرا و محافظه‌کار تربیت شهروندی [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1387]
  • یارمحمدیان.محمد حسین تجارب زنان مدیر از رهبری در آموزش عالی؛ یک مطالعه کیفی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1388]
  • یارمحمدیان.محمد حسین ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • یارمحمدیان.محمد حسین ارزشیابی نظر دانشجویان و فارغ التحصیلان درباره ی برنامه های درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی اموزشی دانشگاه ازاد اسلامی خوراسگان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1385]
  • یارمحمدیان.محمد حسین ارزشیابی محتوای کتاب زبان فارسی (1) پایه اول متوسطه از نظر دبیران شهرستان مبارکه (اصفهان) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1388]
  • یارمحمدیان.محمدحسین رابطه بین فرهنگ سازمانی و بلوغ سازمانی کارکنان بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان در سال 87 ـ1386 [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1388]
  • یارمحمدیان.محمدحسین بیوگرافی دکتر مصطفی شریف خلیفه سلطانی [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]
  • یارمحمدیان.محمدحسین مطالعه تطبیقی بین‌المللی کردن برنامه‌های درسی آموزش عالی در چند کشور جهان [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1391]
  • یارمحمدیان.محمدحسین مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • یارمحمدیان.محمدحسین طراحی الگوی ارزشیابی برنامۀ درسی شیمی دورۀ متوسطه ایران [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1387]
  • یارمحمدیان.محمدحسین تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • یاری حاج عطالو.جهانگیر سنتزپژوهی مؤلفه‌های دانش محتوایی - تربیتی (pck) معلمان علوم: ارائۀ الگوی مفهومی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • یاری قلی.بهبود طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • یاری قلی.بهبود تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالش‌های آموزش آن در دوران آموزش مجازی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • یافتیان.نرگس تأثیر تدریس با استفاده از سطح‌بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش‌آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • یزدانی.حمید تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • یزدچی.صفورا تاثیر بیان مسئله بر استفاده ی دانش آموزان از راهبردهای کاهشی و جدا کننده در حل معادلات درجه اول یک مجهولی و تعامل آن با حالت های مساله [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1384]
  • یزدیان‌پور.ندا تأثیر آموزش به روش پروژه‌ای و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر سوم تجربی فولادشهر در درس آمار و مدل‌سازی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1388]
  • یعقوبی.سلام واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفه‌های پارادایم برنامه درسی نوفهمی [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • یمنی دوزی سرخابی.محمد مفهوم پردازی الگوهای برنامه ریزی درسی آموزش عالی: (تجربیات و دستاوردها ) [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1390]
  • یوسف زاده چوسری.محمدرضا ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • یوسف زاده.محمد رضا بررسی تأثیر سبک‌های آموزش (مداخله‌ای، تعاملی، غیر مداخله‌ای)برمیزان خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی91 ـ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • یوسف زاده.محمد رضا استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • یوسف زاده.محمد رضا تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش حقوق کودک [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • یوسف زاده.محمد رضا نظریه تربیتی و رویکرد برنامه درسی از منظر عمل‌گرایی نوین [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • یوسفی افراکتی.ربابه میزان موفقیت برنامه درسی آداب ومهارتهای زندگی اسلامی ( طرح کرامت ) برکسب مهارت حل مسأله دانش آموزان [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • یوسفی رامندی.فاطمه تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • یوسفی نژاد لنگرودی.زهره واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • یوسفی.علی رضا طراحی الگوی ارزشیابی برنامۀ درسی شیمی دورۀ متوسطه ایران [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1387]
  • یوسفی.علی رضا بررسی تأثیر به‌کارگیری بازی‌های آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایة سوم ابتدایی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • یوسفی.علی رضا دیدگاه دبیران زن اصفهان در مورد میزان استقرار عوامل مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهر اصفهان در سال تحصیلی 85-84 [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1385]
  • یوسفی.علی رضا بینش‌های اساسی برآمده از یافته‌های علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • یوسفی.علی رضا تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • یوسفی.علی رضا تأثیر آموزش فعال فناورانه فیزیک بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1389]
  • یوسفی.علی رضا تأثیر آموزش به روش پروژه‌ای و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر سوم تجربی فولادشهر در درس آمار و مدل‌سازی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1388]
  • یوسفی.علی رضا تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • یوسفی.علی رضا دلالت های تربیت اخلاقی معنا شناسی «باید» از منظر کانت و متکلمان عدلیه [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • یوسفی.علی رضا میزان انطباق ویژگیهای سازمان آموزش و پرورش شهر اصفهان با ویژگیهای سازمان یادگیرنده از دیدگاه دبیران در سال تحصیلی 85 ـ1384 [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1386]
  • یوسفی.علی رضا غزالی و اخلاق فضیلت دینی [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1387]
  • یوسفی.علی رضا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • یوسفی.علی رضا تدوین شاخص‌های لازم برای تهیه زیج هیأت علمی دانشگاهها (دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1387]
  • یوسفی.علی رضا تأثیر آموزش هوش عملی بر اضطراب و تمرکز دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1388]
  • یوسفی.علی رضا میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]
  • یوسفی.علیرضا سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • یوسفی.مریم تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوم متوسطه بر اساس تئوری هوش‌های چندگانه گاردنر [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • یوسفی2.علیرضا میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوهجست وجو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]