یارمحمدیان.محمد حسین
روشهای تدریس مبتنی بر توسعة آیندهپژوهی در آموزش عالی ایران: مطالعة کیفی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
یارمحمدیان.محمد حسین
ارائۀ مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر برنامههای درسی پاسخگوی ادراک شده در مدارس هوشمند
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
یارمحمدیان.محمد حسین
تحلیل محتوای کتابهای درسی جامعهشناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
یارمحمدیان.محمد حسین
رابطه سبکهای یادگیری با روحیه پرسشگری دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
یارمحمدیان.محمد حسین
ارزیابی ابعاد برنامه توسعه حرفهای دبیران در زمینه نانو فناوری از دیدگاه دبیران شهر اصفهان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
یارمحمدیان.محمد حسین
اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشتهای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
یارمحمدیان.محمد حسین
بررسی نقش مؤلفههای شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
یارمحمدیان.محمد حسین
بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
یارمحمدیان.محمد حسین
ارزیابی توانمندسازها در مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بهرهگیری از الگوی سرآمدی سازمانی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
یارمحمدیان.محمد حسین
نقد و بررسی عناصر برنامه درسی در رویکردهای پیشرفتگرا و محافظهکار تربیت شهروندی
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
یارمحمدیان.محمد حسین
تجارب زنان مدیر از رهبری در آموزش عالی؛ یک مطالعه کیفی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
یارمحمدیان.محمد حسین
ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
یارمحمدیان.محمد حسین
ارزشیابی نظر دانشجویان و فارغ التحصیلان درباره ی برنامه های درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی اموزشی دانشگاه ازاد اسلامی خوراسگان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1385]
یارمحمدیان.محمد حسین
ارزشیابی محتوای کتاب زبان فارسی (1) پایه اول متوسطه از نظر دبیران شهرستان مبارکه (اصفهان)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
یارمحمدیان.محمدحسین
رابطه بین فرهنگ سازمانی و بلوغ سازمانی کارکنان بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علومپزشکی اصفهان در سال 87 ـ1386
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
یارمحمدیان.محمدحسین
مطالعه تطبیقی بینالمللی کردن برنامههای درسی آموزش عالی در چند کشور جهان
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
یارمحمدیان.محمدحسین
مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان)
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
یارمحمدیان.محمدحسین
طراحی الگوی ارزشیابی برنامۀ درسی شیمی دورۀ متوسطه ایران
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
یارمحمدیان.محمدحسین
تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
یاری قلی.بهبود
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
یاری قلی.بهبود
تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالشهای آموزش آن در دوران آموزش مجازی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
یافتیان.نرگس
تأثیر تدریس با استفاده از سطحبندی و پیگیری تداوم یادگیری دانشآموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
یزدانی.حمید
تحلیل محتوای کتابهای درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش چند فرهنگی
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
یزدچی.صفورا
تاثیر بیان مسئله بر استفاده ی دانش آموزان از راهبردهای کاهشی و جدا کننده در حل معادلات درجه اول یک مجهولی و تعامل آن با حالت های مساله
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1384]
یزدیانپور.ندا
تأثیر آموزش به روش پروژهای و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر سوم تجربی فولادشهر در درس آمار و مدلسازی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
یعقوبی.سلام
واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفههای پارادایم برنامه درسی نوفهمی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
یمنی دوزی سرخابی.محمد
مفهوم پردازی الگوهای برنامه ریزی درسی آموزش عالی: (تجربیات و دستاوردها )
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
یوسف زاده چوسری.محمدرضا
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
یوسف زاده.محمد رضا
بررسی تأثیر سبکهای آموزش (مداخلهای، تعاملی، غیر مداخلهای)برمیزان خودکارآمدی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی91 ـ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
یوسف زاده.محمد رضا
استخراج ویژگیهای عناصر اساسی برنامه درسی مهارتآموزی دانشآموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
یوسف زاده.محمد رضا
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش حقوق کودک
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
یوسف زاده.محمد رضا
نظریه تربیتی و رویکرد برنامه درسی از منظر عملگرایی نوین
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
یوسفی افراکتی.ربابه
میزان موفقیت برنامه درسی آداب ومهارتهای زندگی اسلامی ( طرح کرامت ) برکسب مهارت حل مسأله دانش آموزان
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
یوسفی رامندی.فاطمه
تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
یوسفی نژاد لنگرودی.زهره
واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
یوسفی.علی رضا
طراحی الگوی ارزشیابی برنامۀ درسی شیمی دورۀ متوسطه ایران
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
یوسفی.علی رضا
بررسی تأثیر بهکارگیری بازیهای آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایة سوم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
یوسفی.علی رضا
دیدگاه دبیران زن اصفهان در مورد میزان استقرار عوامل مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهر اصفهان در سال تحصیلی 85-84
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
یوسفی.علی رضا
بینشهای اساسی برآمده از یافتههای علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
یوسفی.علی رضا
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
یوسفی.علی رضا
تأثیر آموزش فعال فناورانه فیزیک بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
یوسفی.علی رضا
تأثیر آموزش به روش پروژهای و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر سوم تجربی فولادشهر در درس آمار و مدلسازی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
یوسفی.علی رضا
تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
یوسفی.علی رضا
میزان انطباق ویژگیهای سازمان آموزش و پرورش شهر اصفهان با ویژگیهای سازمان یادگیرنده از دیدگاه دبیران در سال تحصیلی 85 ـ1384
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1386]
یوسفی.علی رضا
تحلیل محتوای کتابهای درسی جامعهشناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
یوسفی.علی رضا
تدوین شاخصهای لازم برای تهیه زیج هیأت علمی دانشگاهها (دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
یوسفی.علی رضا
تأثیر آموزش هوش عملی بر اضطراب و تمرکز دانشآموزان دختر پایه سوم راهنمایی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
یوسفی.علی رضا
میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
یوسفی.علیرضا
سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
یوسفی.مریم
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوم متوسطه بر اساس تئوری هوشهای چندگانه گاردنر
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
یوسفی2.علیرضا
میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوهجست وجو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]