تاتاری.محسن
نسبیگرایی معرفت شناختی و دلالتهای آن بر تعلیم و تربیت
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
تبعیدیان.سید علی
تأثیر کتاب فیلم زیستشناسی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1385]
تدین.مریم
بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامههای درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
ترک زاده.جعفر
تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ترک زاده.جعفر
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارتهای تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
ترکاشوند.علی
نقش سواد فناورانه در تمایل به کارآفرینی دانشجویان مهندسی: یافتههای مطالعه ترکیبی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
ترکاشوندی.پروین
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ترکان.مرضیه
رابطۀ بین رهبری تحولی و هوش هیجانی مدیران دبیرستانهای دخترانۀ شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
ترکزاده.محسن
تعیین شاخصها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ترکمان اسدی.مهشید
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ترکی نیسیلنی.بتول
تجارب زیسته دانشجویان فنی و مهندسی ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاههای استرالیا از فرآیند تدریس
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
تسلیمیان.ناصر
تبیین جایگاه ادراک زیباشناسانه در تعالی ذهنی یادگیرندگان و ارائة الگویی مفهومی برای برنامة درسی هنر
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
تصدیقی.فروغ
مطالعة تطبیقی برنامهدرسی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب آسیایی- اقیانوسیه
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
تصدیقی.فروغ
«شما باید بدانید» چالشهای تدریس در دانشگاه چیست؟!
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
تقوایی یزدی.مریم
رابطة آیندهنگری در برنامه درسی با خلاقیت دانشجویان
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
تقی پور حویزی.پرنیان
رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
تقی پور.کیومرث
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
تقی زاده.عباس
بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطافپذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربستسازی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
تقی زاده.محسن
تأثیر آموزش به کمک نقشة مفهومی بر پیشرفت تحصیلی درس زیستشناسی دانشآموزان سال سوم متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
تقی نژاد.پروانه
طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» بهمنظور ارتقاء صلاحیت حرفهای اعضاى هیئتعلمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذیربط
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
تمنایی فر.محمد رضا
تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
تنساز.فروغ
رابطه فراشناخت و عملکرد در درس متون تخصصی
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
توزنده جانی.حسن
بررسی رابطه سبکهای یادگیری با تسلط ربعهای مغزی دانشآموزان دختر و پسر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
توفیقی.جعفر
مدیریت «چرخه شایستگی» و برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی فناوری اطلاعات
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
توکلی.یاسین
بررسی و تحلیل مهارتهای اجتماعی دانشآموزان استان آذربایجان شرقی و الزامات آن در برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
توکلیان.فرحناز
رابطۀ بین سازمان یادگیرنده و کیفیت زندگی کاری اعضای هیأت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی غرب استان مازندران
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
توماج.عبدالجلال
تأثیر روشهای آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیتافزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس ریاضی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
تیرگر.هدایت
موانع عمدۀ توسعۀ پژوهشمحوری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]