حاتم زاده عربی.الهام
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
حاتمی.جواد
تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
حاتمی.جواد
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
حاتمی.جواد
طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
حاتمی.جواد
بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطافپذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربستسازی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
حاجی تبار.محسن
پرسشهای اساسی برنامه درسی با تأکید بر دیدگاه شوآب
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
حاجی حسین نژاد.غلامرضا
کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حاجی ده آبادی.محمد علی
مقایسه برنامه تربیتی، حمایتی و تنبیهی در نظام جزایی اسلام و قوانین بینالملل
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
حاجی زاد.محمد
تأثیر شیوه تدریس پژوهشمحور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامهریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
حاجی زاد.محمد
مقایسه مهارتهای اینترنتی و مهارتهای حرفهای دبیران مدارس علوم فنی و علوم نظری دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
حاجی زاده.هانیه
تحلیل برنامه درسی قصد شده واجرا شده دوره راهنمایی براساس مؤلفههای آموزش صلح یونسکو
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
حاجیاننیا.سودابه
تأثیر کتاب فیلم زیستشناسی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1385]
حافظی.حسین
بررسی تأثیر کاربردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان دختر سال اول متوسطه منطقهی 4 تهران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
حبیب زاده.عباس
تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان در درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
حبیبی کلیبر.رامین
اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانشآفرینی معلمان دورۀ ابتدایی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
حجار.الهه
شناسایی سبکهای یادگیری: بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی و حرفهای
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
حجازی.الهه
طراحی برنامه درسی تفکر مستقل برای دانشآموزان دورۀ متوسطه
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
حدادنیا.سیروس
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
حدادنیا.سیروس
نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
حدادنیا.نوروز
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
حدادی کوهسار.علی اکبر
رابطه مؤلفههای هوش هیجانی با سلامت روانشناختی و موفقیت تحصیلی: نقش تعدیلکنندگی جنس
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
حذرخانی.حسن
تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حریری مقدم.شهلا
ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازندهگرایی با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
حسن پور رودبارکی.مریم
کاوش در انتقال یادگیری بهعنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
حسن پور.پرستو
تأثیر روشهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانشآموزان پایه هفتم در درس کار و فنآوری
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
حسن زاده.رمضان
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
حسن زاده.رمضان
میزان کاربست نتایج تحقیقات و عوامل موثر بر آن: رویکرد و چالش نو در آموزش و پرورش
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1384]
حسنزاده.رمضان
بررسی نقش آموزش عالی و دانشگاه در پیشرفت اجتماعی و اقتصادی زنان .
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1385]
حسنی.محمد
واکاوی دیدگاه معلمان در خصوص مشکلات اجرایی طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاسهای چندپایه و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
حسنی.محمد
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با سازگاری شغلی در بین معلمان رسمی و حق التدریس مقطع ابتدایی شهرستان سردشت در سال تحصیلی 90 ـ 89
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
حسنی.مهدی
تأثیر یادگیری مغز ـ محور(B.B.L) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
حسین پور.سهیلا
تأثیر داستانهای مثنوی معنوی بر رشد مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
حسین پور.سهیلا
تأثیر داستانهای مثنوی معنوی بر رشد مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
حسین پور.محمد
بررسی سرفصل برنامهی تحصیلی دوره کاردانی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در آموزش عالی ایران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
حسین زاده.روژین
طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حسین مومنی مهمونی.حسین
مقایسه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی از دیدگاه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی علوم انسانی
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
حسین مومنی مهمونی.حسین
بررسی میزان آموزش مهارتهای اشتغالزای مورد نیاز بازار کار در برنامههای درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
حسین مومنی مهمونی.حسین
مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
حسین مومنی مهمونی.حسین
بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
حسین مومنی مهمونی.حسین
تأثیرآموزش راهبردهای حل مسأله جورج پولیا بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
حسین مومنی مهمونی.حسین
تأثیر الگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی در دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
حسین مومنی مهمونی.حسین
طراحی الگوی برنامهدرسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حسین نژاد.حاج غلامرضا
راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آنها
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
حسین نژاد.غلام رضا
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
حسینپور.محمد
نگرش استادان علوم تربیتی به سرفصل برنامههای تحصیلی رشته ی کاردانی وکارشناسی آموزش ابتدایی درآموزش عالی ایران
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
حسینزاده.بابک
اثربخشی برنامههای درسی دروس تربیتی بر ارتقای سطح دانش، نگرش و مهارتهای دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
حسینی خواه.علی
تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حسینی خواه.علی
مدرسهدرخانه؛ فرصت یا تهدید در نظام آموزشی ایران؟!
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
حسینی خواه.علی
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
حسینی خواه.علی
واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفههای پارادایم برنامه درسی نوفهمی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
حسینی خواه.علی
طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران»
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
حسینی طباطبایی.فوزیه
بررسی علل پیشرفت تحصیلی دختران در مقایسه با پسران در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
حسینی فولادی.شیوا
رابطه بین فرهنگ سازمانی و بلوغ سازمانی کارکنان بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علومپزشکی اصفهان در سال 87 ـ1386
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
حسینی هفشجانی.تورج
کارکرد سبک های تفکر و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دربین دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی و روان شناسیو علوم تربیتی دانشگاه تهران
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
حسینی هفشجانی.تورج
بررسی تأثیر سبکهای فکر برمیزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
حسینی یزدی.عطیه سادات
بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی مؤلفههای برنامه درسی پنهان با ابعاد نگرش جامع پژوهشگری دانشجویان علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
حسینی یزدی.عطیه سادات
تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از لحاظ میزان پرداختن به انواع پرسشهای درسی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
حسینی.سید مهدی
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیریهای برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
حسینی.سیده فاطمه
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
حسینی.سیده ملیحه
تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حسینی.شهلا
بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
حسینی.فاطمه
امکان سنجی اجرای برنامه درسی با رویکرد معنوی در دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
حسینی.میرقاسم
میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدفهای برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
حسینیمهر.علی
طراحی الگوی برنامه درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر عملکردشناختی، عاطفی و مهارتی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
حضرتی.عباس
واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
حق جو.سعید
تحلیل ابعاد عملگرایی آموزشی در تدوین مبحث تابع کتابهای درسی ریاضی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حق خواه.ساره
بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
حق وردی.حمیدرضا
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاههای آزاد منطقۀ 4 کشور نسبت به یادگیری زبان انگلیسی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
حقانی.فریبا
تأثیر آموزش به روش پروژهای و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر سوم تجربی فولادشهر در درس آمار و مدلسازی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
حقانی.فریبا
مقایسۀ تأثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیستشناسی
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
حقانی.فریبا
بررسی تأثیر بهکارگیری بازیهای آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایة سوم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
حقیقتیان.منصور
تأثیر سرمایه اجتماعی بر فعالیت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهرستان اصفهان
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
حکیم زاده.رضوان
اعتباریابی مؤلفههای اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
حلاج دهقانی.عادل
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
حمیدی.فریده
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
حمیدی.فریده
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حنیفی.فریبا
نمودار مقاله ی نگرش و عملکرد مدیران دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ 8 برمبنای ابعاد و مؤلفههای مدیریت تغییر و ارائۀ چارچوب ادراکی مناسب
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
حنیفی.فریبا
نگرش و عملکرد مدیران دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 8 برمبنای ابعاد و مؤلفههای مدیریت تغییر و ارائه ی چارچوب ادراکی مناسب
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
حیدرپور.معصومه
رابطه سبکهای یادگیری با روحیه پرسشگری دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
حیدری.حسین
دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
حیدری.شهریار
تبیین سطح مغفول برنامه درسی تجربهشده درس روشها و فنون تدریس
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
حیدری.شهریار
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
حیدری.فائزه
شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامههای درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
حیدری.محمدحسین
بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
حیدری.مسعود
روشهای تربیت اجتماعی کودک بر اساس قرآن و نهج البلاغه
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
حیدری.مسعود
مقایسه برنامه تربیتی، حمایتی و تنبیهی در نظام جزایی اسلام و قوانین بینالملل
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]