ح

  • حاتمی.جواد بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطاف‌پذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربست‌سازی [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • حاجی تبار.محسن پرسش‌های اساسی برنامه درسی با تأکید بر دیدگاه شوآب [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • حسن پور.پرستو تأثیر روش‌های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پایه هفتم در درس کار و فن‌آوری [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • حسنی.محمد واکاوی دیدگاه معلمان در خصوص مشکلات اجرایی طرح ارزش‌یابی کیفی توصیفی در کلاس‌های چندپایه و ارائه راهکارهایی برای رفع آن‌ها [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین مقایسه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی از دیدگاه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی علوم انسانی [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]