حاتمی.جواد
بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطافپذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربستسازی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
حاجی تبار.محسن
پرسشهای اساسی برنامه درسی با تأکید بر دیدگاه شوآب
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
حسن پور.پرستو
تأثیر روشهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانشآموزان پایه هفتم در درس کار و فنآوری
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
حسنی.محمد
واکاوی دیدگاه معلمان در خصوص مشکلات اجرایی طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاسهای چندپایه و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
حسین مومنی مهمونی.حسین
مقایسه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی از دیدگاه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی علوم انسانی
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]