فتحی آذر.اسنکندر
تأثیر آموزش به کمک نقشة مفهومی بر پیشرفت تحصیلی درس زیستشناسی دانشآموزان سال سوم متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
فتحی آذر.اسنکندر
یادگیری خدماترسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
فتحی واجارگاه.کورش
مفهومسازی برنامه درسی زائد در نظام آموزش عالی ایران
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
فتحی واجارگاه.کوروش
مدیریت «چرخه شایستگی» و برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی فناوری اطلاعات
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
فتحی واجارگاه.کوروش
رابطة شیوة تدریس معلّمان و پرورش نگرشعلمی دانشآموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
فتحی هفشجانی.فرشیده
رابطة شیوة تدریس معلّمان و پرورش نگرشعلمی دانشآموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
فراقی.قادر
بررسی مبانی فلسفی معرفتشناختی ارزشیابی در دوره مدرن در تعلیم وتربیت
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
فراقی.قادر
بررسی مبانی فلسفی معرفتشناختی ارزشیابی در دورة پستمدرن در تعلیم وتربیت
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
فرجادمند.لیلا
بررسی وضعیت درک دانشجو- معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیتمعلم تهران
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
فرمهینی فراهانی.محسن
بررسی مبانی فلسفی معرفتشناختی ارزشیابی در دوره مدرن در تعلیم وتربیت
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
فرمهینی فراهانی.محسن
بررسی مبانی فلسفی معرفتشناختی ارزشیابی در دورة پستمدرن در تعلیم وتربیت
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]