عابدی.لطفعلی
مطالعة تطبیقی برنامهدرسی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب آسیایی- اقیانوسیه
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
عابدینی بلترک.میمنت
تأثیر نظریة انتقادی بر نظریهپردازی در حوزة مطالعات برنامهدرسی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
عارفی.محبوبه
مدیریت «چرخه شایستگی» و برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی فناوری اطلاعات
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
عارفی.محبوبه
رابطة شیوة تدریس معلّمان و پرورش نگرشعلمی دانشآموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
عباس پور.عباس
طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
عبدالملکی.صابر
شناسایی مؤلفههای تدریس اثربخش اساتید رشته برنامهریزی درسی از دیدگاه دانشجویان این رشته
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
عبدالملکی.صابر
بررسی وضعیت درک دانشجو- معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیتمعلم تهران
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
عبداله پور.کاظم
بررسی یادگیری مشارکتی به شیوة ادارة کشور (در کلاس درس) با طرح همیار معلم در دانشآموزان دختر متوسطه دوم
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
عزیزی علویجه.افسانه
مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانشآموزان پایه نهم
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
عصاره.علیرضا
تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانشآموزان دورة ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
عینی.اکرم
تحلیل محتوای کتابهای درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش چند فرهنگی
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]