ع

  • عابدی.لطفعلی مطالعة تطبیقی برنامه‌درسی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب آسیایی- اقیانوسیه [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • عابدینی بلترک.میمنت تأثیر نظریة انتقادی بر نظریه‌پردازی در حوزة مطالعات برنامه‌درسی [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • عارفی.محبوبه مدیریت «چرخه شایستگی» و برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی فناوری اطلاعات [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • عارفی.محبوبه رابطة شیوة تدریس معلّمان و پرورش نگرش‌علمی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • عباس پور.عباس طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • عبدالملکی.صابر شناسایی مؤلفه‌های تدریس اثربخش اساتید رشته برنامه‌ریزی درسی از دیدگاه دانشجویان این رشته [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • عبدالملکی.صابر بررسی وضعیت درک دانشجو- معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیت‌معلم تهران [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • عبداله پور.کاظم بررسی یادگیری مشارکتی به شیوة ادارة کشور (در کلاس درس) با طرح همیار معلم در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • عزیزی علویجه.افسانه مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش‌آموزان پایه نهم [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • عصاره.علیرضا تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانش‌آموزان دورة ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • عینی.اکرم تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]