عابدی.احمد
شناسایی روشها و مؤلفههای تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عابدی.احمد
تأثیر روشهای آموزشی نقشه مفهومی، یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
عابدی.حیدر علی
بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفهای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
عابدی.لطفعلی
مطالعة تطبیقی برنامهدرسی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب آسیایی- اقیانوسیه
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
عابدینی بلترک.میمنت
تأثیر نظریة انتقادی بر نظریهپردازی در حوزة مطالعات برنامهدرسی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
عابدینی بلترک.میمنت
تحلیل جایگاه سازنده گرایی به عنوان رویکرد نوین یادگیری درکتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
عابدینی.یاسمین
میزان توجه به دینورزی و مؤلفههای بین فردی آن درکتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
عارفی.محبوبه
مدیریت «چرخه شایستگی» و برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی فناوری اطلاعات
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
عارفی.محبوبه
رابطة شیوة تدریس معلّمان و پرورش نگرشعلمی دانشآموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
عارفی.محبوبه
کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
عارفی.محبوبه
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
عارفی.محبوبه
تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
عارفی.محبوبه
فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
عارفی.محبوبه
خاستگاههای فکری و نظری برنامه درسی سایه و بازشناسی مصادیق آن در نظام آموزشی ایران
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
عارفی.محبوبه
بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانشآموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
عارفی.محبوبه
مفهوم پردازی الگوهای برنامه ریزی درسی آموزش عالی: (تجربیات و دستاوردها )
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
عارفی.محبوبه
بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسهای در دوره متوسطه اول
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عارفی.محبوبه
نمودها و فراوانیی خشونتنمادین در برنامه درسیی دوره ابتدایی مدارس تهران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عارفی.مژگان
مشکلات مراکز آموزش از راه دور از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دوره متوسطۀ شهر اصفهان در سال تحصیلی 88 ـ1387
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
عارفی.مژگان
رابطه بین هوش هیجانی و مدیریت زمان در مدیران شرکت سهامی ذوب اهن اصفهان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
عارفی.مژگان
رابطه بین هوش هیجانی و مدیریت زمان در مدیران شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
عارفی.مژگان
مقایسۀ خودگردانی دانشآموزان مدارس تیزهوشان و عادی و نقش پیشبینیکنندگی ابعاد خودگردانی برای عملکرد تحصیلی
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
عارفی.مژگان
رابطۀ عناصر و ابعاد فرهنگ مدرسه با انگیزۀ پیشرفت در دانشآموزان راهنمایی شهرستان مبارکه
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
عامری.شهربانو
بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشتههای تخصصی و سطح تحصیلات آنان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
عبادی.سید حسین
برنامه درسی پنهان: چالشی پیدا یا فرصتی ناپیدا؟!
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
عبادی.غلامحسین
ساخت و اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش مهارتهای حرفه ای مدیران دوره ی متوسطه استان خوزستان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1385]
عبادی.غلامحسین
میزان مصرف مواد غذایی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی به روش یادآمد خوراک 24 ساعته در دانش آموزان دوره ابتدایی شهر اهواز
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
عبادی.غلامحسین
نقش باورهای غیرمنطقی و پرخاشگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر تبریز
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1386]
عباس پور.عباس
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
عباس پور.عباس
طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
عباس زاده.عبدالامیر
طراحی واعتبارسنجی الگوی برنامه درسی ریاضی مبتنی بر رویکرد واقعیت مدار برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عباسپور اصفهانی.نفیسه
طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
عباسی.عفت
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
عباسی.عفت
طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عباسی.عفت
ویژگیهای برنامههای درسی در عصر جهانی شدن و بینالمللی کردن برنامه درسی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
عباسی.مهوش
مشکلات یاددهی و یادگیری درس زبان انگلیسی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان از دیدگاه دبیران
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
عبداللهی.حسین
ارزیابی سازوکارهای تجربهشده برقراری ارتباط بین آموزش فنی و حرفهای رسمی و بازار کار در ایران
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
عبداللهی.مژگان
کاوش در انتقال یادگیری بهعنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
عبدالملکی.صابر
شناسایی مؤلفههای تدریس اثربخش اساتید رشته برنامهریزی درسی از دیدگاه دانشجویان این رشته
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
عبدالملکی.صابر
مقایسۀ اثرات بازی هدایتشده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
عبدالملکی.صابر
بررسی وضعیت درک دانشجو- معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیتمعلم تهران
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
عبداله پور.کاظم
بررسی یادگیری مشارکتی به شیوة ادارة کشور (در کلاس درس) با طرح همیار معلم در دانشآموزان دختر متوسطه دوم
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
عبداله یار.علی
دلالتهای برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
عبداله یار.علی
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
عبداله یار.علی
طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفههای معرفتشناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
عبدلی.افسانه
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
عبدلی.سمیه
تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موجوار بر یادگیری و یادداری دانشجویان
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
عبدی پاکروان.مژگان
بررسی شیوههای بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
عبدی.علی
کارایی آموزش مبتنی بر اثرات بار شناختی در درس علوم تجربی مورد مطالعه: دانشآموزان پایة سوم مقطع ابتدایی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
عبیری.مرجان
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
عجم.علی اکبر
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
عجم.علی اکبر
نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانهای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
عجمی.سیما
رابطه بین فرهنگ سازمانی و بلوغ سازمانی کارکنان بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علومپزشکی اصفهان در سال 87 ـ1386
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
عجمی.سیما
تجارب زنان مدیر از رهبری در آموزش عالی؛ یک مطالعه کیفی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
عجمی.فاطمه
تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبانآموزان 8 تا 12 ساله
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
عراقیه.علیرضا
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عراقیه.علیرضا
کاوش در انتقال یادگیری بهعنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
عرب بافرانی.حمید رضا
رابطه شیوههای یادگیری کلب با صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
عربمختاری.روحالله
میزان کاربست مؤلفههای مدیریت استراتژیک دردانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اصفهان
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
عرفانی.نصراله
اثربخشی دورههای آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
عرفانی.نصراله
تدوین مدلی بهمنظور تبیین و پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر پایه نیازهای بنیادین روانشناختی و انگیزش پیشرفت تحصیلی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
عریضی.حمیدرضا
تاثیر بیان مسئله بر استفاده ی دانش آموزان از راهبردهای کاهشی و جدا کننده در حل معادلات درجه اول یک مجهولی و تعامل آن با حالت های مساله
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1384]
عریضی.حمیدرضا
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای طرحوارهای بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی ریاضی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
عزیزی علویجه.افسانه
مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانشآموزان پایه نهم
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
عزیزی محمودآباد.مهران
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای طرحوارهای بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی ریاضی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
عزیزی.حمزه
اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشة مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایة ششم ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
عسگری.محمد هادی
رابطۀ بین سازمان یادگیرنده و کیفیت زندگی کاری اعضای هیأت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی غرب استان مازندران
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
عصاره.علیرضا
طراحی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی)
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
عصاره.علیرضا
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عصاره.علیرضا
ارائه مسیر نماهای نظام آموزشی فنی وحرفه ای متوسطه ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
عصاره.علیرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عصاره.علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
عصاره.علیرضا
الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عصاره.علیرضا
تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانشآموزان دورة ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
عصاره.علیرضا
تأثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانشآموزان پسر سال تحصیلی دوم راهنمایی شهر بویین زهرا
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
عصاره.علیرضا
سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عصاره.علیرضا
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عصاره.علیرضا
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
عصاره.علیرضا
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عطاران.عاطفه
طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران»
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
عطاران.محمد
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
عطاران.محمد
مدرسهدرخانه؛ فرصت یا تهدید در نظام آموزشی ایران؟!
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
عطاران.محمد
طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران»
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
عطاران.محمد
واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
عظیمی آقبلاغ.احد
مطالعة ویژگیهای عناصر برنامه درسی در مدارس دورة ابتدایی عشایری
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
عظیمی.اسماعیل عظیمی
اثربخشی بازیهای آموزشی رایانهای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
عظیمی.الهام
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
عظیمی.محمد
تأثیر اجرای شیوههای مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
عظیمی.محمد
رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
عظیمی.محمد
تبیین تجربة متخصصین تعلیم و تربیت و مدرسان زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در دورة اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
عظیمی.محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عقیلی.الهه
ارزشیابی محتوای کتاب زبان فارسی (1) پایه اول متوسطه از نظر دبیران شهرستان مبارکه (اصفهان)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
علم الهدی.جمیله
تجارب دانشجویان دکتری ریاضی از تأثیر تربیتی استاد راهنما در توسعه دانش تدریس
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
علوی اعلا.سید مرتضی
بررسی نقش سبکهای تربیتی خانوادههای سنتی ومدرن بر عملکرد تحصیلی فرزندان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
علوی لنگرودی.سیدکاظم
تأثیر برنامه ی درسی قصه گویی و نمایش خلاق بر خلاقیت وعملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در دروس انشا و هنر
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
علی آبادی.خدیجه
بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی گانیه و بریگز بر یادگیری و یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
علی بیگی.امیر حسین
طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
علی عسگری.مجید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
علی عسگری.مجید
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه درسی حل مسئله بهمنظور آموزش دانشجویان پرستاری
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
علی عسگری.مجید
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
علی عسگری.مجید
کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
علی عسگری.مجید
مدرسهدرخانه؛ فرصت یا تهدید در نظام آموزشی ایران؟!
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
علی عسگری.مجید
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
علی عسگری.مجید
مقایسه تعلیم دانشآموزان ابتدائی مطابق با ارزشهای اسلامی در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
علی عسگری.مجید
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
علی عسگری.مجید
تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
علی عسگری.مجید
طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
علی نژاد.معصومه
ماهیت و قلمرو تعلیم و تربیت اسلامی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
علیپور.وحیده
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
علیزاده کتنلوئی.لیلا
بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
علیزاده.زهرا
تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانشآموزان دوره متوسطه اول
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
علیزاده.قدرتالله
رابطه فرهنگ سازمانی و بهبود کیفیت مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1386]
علیزاده.معصومه
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
علینژآد.مهرانگیز
تحلیل کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفههای ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
عمرانی.پروانه
اثربخشی آموزش معکوس بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
عندلیب.بهاره
میزان بهکارگیری معیارهای تدریس اثربخش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از نظر دانشجویان در سال تحصیلی 86ـ1385
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
عینی پور کلنادانی.جواد
ادراک معلمان از ویژگیهای تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
عینی.اکرم
تحلیل محتوای کتابهای درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش چند فرهنگی
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
عیوض زاده.اسماعیل
تأثیر مدیریت منابع انسانی بر بهبود اثربخشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
عیوضی.پروانه
بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانشآموزان متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]