قادری.حیدر
ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
قادری.مصطفی
مقایسۀ اثرات بازی هدایتشده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
قادری.مصطفی
دانش ضمنی دبیران زبان انگلیسی دورۀ دوم متوسطه از ارزشیابی کیفی: با تأکید بر روشهای خودآزمایی و پوشهکار
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
قادری.مصطفی
اثربخشی آموزش معکوس بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
قادری.مصطفی
مطالعه تجربه دانشآموزان سال اول متوسطه درباره تختههای هوشمند
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
قادری.مصطفی
تاریخنگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
قادری.مصطفی
طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قادری.مصطفی
الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قادری.مصطفی
سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای برنامهدرسی تربیت اقتصادی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قادری.مصطفی
مرور سیستماتیک مؤلفههای حمایت از شکلگیری PCK در میان نومعلمان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
قادری.مصطفی
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قادری.مصطفی
امکان سنجی اجرای برنامه درسی با رویکرد معنوی در دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
قادری.مصطفی
مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روشهای موجود ارزیابی عملکرد تدریس
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
قادری.مصطفی
واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفههای پارادایم برنامه درسی نوفهمی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
قادری.مصطفی
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
قادریانی.هادی
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
قاسم پور.علی
بررسی فرصتها و تهدیدها، قوتها و ضعفهای کاربست نوآوریهای هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
قاسم پورمقدم.حسین
مبانی و عناصر برنامه درسی مدارس والدورف آلمان
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
قاسمپور.عرفانه
تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژیهای برنامه درسی اسکایرو
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
قاسمپور.عرفانه
طراحی برنامه درسی آموزش کارآفرینی و شغلی بر مبنای پروژههای عملیاتی موفق با گذر از مدل استورت میل
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
قاسمی زاد.علیرضا
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفههای سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی )
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
قاسمی.اسماعیل
تحلیل محتوای مقولات مهارتهای اجتماعی در کتاب درسی تعلیمات اجتماعی سال اول راهنمایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
قاسمی.مریم
بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطافپذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربستسازی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
قاسمیزاد.علیرضا
چارچوب نظری سنجش کیفیت آموزش رشتههای مهندسی در دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
قانع.زهرا
تأثیر روش تدریس استقرایی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانشآموزان سال سوم راهنمایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
قانع.صدیقه
تأثیر روش تدریس استقرایی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانشآموزان سال سوم راهنمایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
قائدی.یحیی
بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
قائدی.یحیی
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
قبادیان.مسلم
تأثیر روشهای آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیتافزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس ریاضی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
قدسی.زهرا
میزان آگاهی و نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد تویسرکان نسبت به بیماری ایدز و عوامل مؤثر بر آن
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1386]
قدیمی مقدم.ملک محمد
بررسی علل پیشرفت تحصیلی دختران در مقایسه با پسران در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
قربان دردی نژاد.فرهاد
بررسی تأثیرآموزش دانش پیش زمینهای بین فرهنگی بر مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
قربانی.رقیه
رابطه بین وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی خانواده، فعالیتهای خواندن در خانه، خودپنداره و نگرش دانشآموزان به خواندن با عملکرد سواد خواندن دانشآموزان (بر اساس مطالعات پرلز 2006)
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
قرنجیک.آزیتا
تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
قریشی خوراسگانی.مریم سادات
عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قریشی.بهجت
مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
قلاوند.زهره
شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
قلائی.بهروز
ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
قلتاش.عباس
ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگیها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
قلتاش.عباس
نقد و بررسی عناصر برنامه درسی در رویکردهای پیشرفتگرا و محافظهکار تربیت شهروندی
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
قلتاش.عباس
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نیریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
قلتاش.عباس
میزان توجه به رویکرد تربیت شهروند پیشرفت گرا در کتب درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی ایران
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
قلتاش.عباس
ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگیها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
قلتاش.عباس
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگیهای شهروند جهانی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
قلتاش.عباس
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
قلتاش.عباس
واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
قلتاش.عباس
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
قلتاش.عباس
ساخت و اعتباریابی مقیاس تدریس محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی با رویکرد کارآفرینی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قلتاش.عباس
ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازندهگرایی با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
قلی زاده.آذر
ضرورتهای آموزش چندفرهنگی و واکاوی عناصر و مؤلفههای تعلیموتربیت چندفرهنگی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
قلی زاده.آذر
مقایسه عوامل موثر بر افت تحصیلی دانش اموزان شاهد و غیر شاهد دبیرستانهای دخترانه شهر اصفهان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1385]
قلی زاده.آذر
عملکرد دبیران فیزیک دبیرستانهای شهرستان نجف اباد از دیدگاه دانش اموزان و مدیران
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1384]
قلی زاده.آذر
بررسی تأثیرانواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانشآموزان شهرستان لردگان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
قلی زاده.آذر
تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
قمرانی.امیر
مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانشآموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
قنادان.محمود
بررسی نقش دانشگاه در ایجاد سرمایه انسانی و ارائه مدل مناسب برای ارتقاء نظام آموزشی عالی کشور
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
قنادان.محمود
نقش دانشگاه در ایجاد سرمایه اجتماعی بهمنظور ارائه الگوی پیشنهادی برای ارتقای نظام آموزش عالی کشور
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
قناعت.حسین
تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان در درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
قنبری طلب.محمد
بررسی تأثیرانواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانشآموزان شهرستان لردگان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
قنبری.علی
بررسی تأثیرانواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانشآموزان شهرستان لردگان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
قورچیان.نادر قلی
میزان کاربرد مؤلفههای مدیریت روابط انسانی توسط مدیران مدارس دوره راهنمایی شهر اصفهان از دیدگاه معلمان
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1387]
قورچیان.نادرقلی
ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگیهای اعضای هیأت علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
قورچیان.نادرقلی
تحلیلی بر برنامه درسی پوچ در محتوای آموزشی
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
قورچیان.نادرقلی
بررسی نقش دانشگاه در ایجاد سرمایه انسانی و ارائه مدل مناسب برای ارتقاء نظام آموزشی عالی کشور
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
قورچیان.نادرقلی
طراحی یک مدل برای نهادینه کردن آینده پژوهی در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1383]
قهرکی.شهرام
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاههای آزاد منطقۀ 4 کشور نسبت به یادگیری زبان انگلیسی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
قهرمانی.جعفر
طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قهرمانی.محمد
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]