ق

  • قادری.زهرا اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قادری.مصطفی آسیب شناسی مدارس ایران بر دانش آموزان اتباع افغانستانی براساس تجارب زیسته آنان (مورد مطالعه: مدارس غیر دولتی شهرستان شاهرود) [ دوره21, شماره 83 - زمستان سال 1403]
  • قادري.مصطفي اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قدمیاری.معصومه طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی برای دانش‌آموزان تیزهوش مدارس دوره دوم ابتدایی [ دوره21, شماره 83 - زمستان سال 1403]