کارشکی.حسین
تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاههای فرات میانه (در درس روش تحقیق)
[
دوره21,
شماره
82
- پاییزسال
1403]
کریمی.اعظم
شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارتهای فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان
[
دوره21,
شماره
82
- پاییزسال
1403]
کشتی آرای.نرگس
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کیان. دریا
طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
کیان.مرجان
شناسایی و اعتبارسنجی الزامات اجرای درسپژوهی بومی در نظام آموزش و پرورش ایران
[
دوره21,
شماره
83
- زمستانسال
1403]
کیانی سلمی.نرگس
واکاوی باورهای تربیتی معلمان با استفاده از پروفایل ایدئولوژی¬های برنامه درسی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
کیهان.جواد
طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
کیهان.جواد
طراحی و اعتباریابی الگوی سیاستگذاری آموزش چندفرهنگی در نظام تعلیم و تربیت عمومی در ایران
[
دوره21,
شماره
83
- زمستانسال
1403]