ک

  • کارشکی.حسین تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه‌های فرات میانه (در درس روش تحقیق) [ دوره21, شماره 82 - پاییز سال 1403]
  • کریمی.اعظم شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان [ دوره21, شماره 82 - پاییز سال 1403]
  • کشتی آرای.نرگس سنتزپژوهی روش‌های تدریس زیست‌شناسی با تأکید بر یادگیری عمیق [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • کیان. دریا طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • کیان.مرجان شناسایی و اعتبارسنجی الزامات اجرای درس‌پژوهی بومی در نظام آموزش و پرورش ایران [ دوره21, شماره 83 - زمستان سال 1403]
  • کیانی سلمی.نرگس واکاوی باورهای تربیتی معلمان با استفاده از پروفایل ایدئولوژی¬های برنامه درسی [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • کیهان.جواد طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • کیهان.جواد طراحی و اعتباریابی الگوی سیاستگذاری آموزش چندفرهنگی در نظام تعلیم و تربیت عمومی در ایران [ دوره21, شماره 83 - زمستان سال 1403]