کارشکی.حسین
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
کارشکی.حسین
مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
کارشکی.حسین
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کارشکی.حسین
جایگاه حل مسأله در تمرینهای کتابهای درسی علوم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کاظم پور.اسماعیل
طراحی الگوی برنامه درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر عملکردشناختی، عاطفی و مهارتی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
کاظم پور.اسماعیل
شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
کاظم پور.اسماعیل
طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کاظم پور.اسماعیل
تأثیر برنامه درسی آموزش هنر دیسیپلین محور بر تربیت هنری دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
کاظم پور.اسماعیل
رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
کاظمی اسفه.زهرا
الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کاظمی مهیاری.حمزه
نقش ویژگیهای بازخورد مؤثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
کاظمی.سهیلا
تأثیر سرمایه اجتماعی بر فعالیت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهرستان اصفهان
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
کاظمی.صدیقه
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطهی حرفهای دانش-آموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
کاظمی.فرهاد
بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانشآموزان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
کاویانی باغبادرانی.فیروزه
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
کبیری زاده.رضا
مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانهای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
کبیری.مسعود
مقایسه پیشرفت تحصیلی و نسبت برونداد به درونداد (کارایی) و فرایند در چند استان منتخب بر اساس مطالعه تیمز
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
کجباف.محمدباقر
تأثیر روشهای آموزشی نقشه مفهومی، یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
کجباف.محمدباقر
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
کدخدائی.مریم
مقایسه آموزش به روش بدیعه پردازی و روش سخنرانی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی زرین شهر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
کدیور.پروین
ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
کرامتی.محمدرضا
مروری نظاممند بر مؤلفههای مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
کرامتی.محمدرضا
شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی بهمنظور پرورش مهارتهای رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه کانونی
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کردنوقابی.رسول
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
کرمعلیان.حسن
بررسی انطباق عناصر برنامه درسی مقطع کارشناسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزههای رویکرد سازندهگرایی از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
کرمی دورودخانی.حمیدرضا
طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کرمی.زهره
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
کرمی.شهناز
تغییرات اقلیم: بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
کرمی.علیرضا
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کرمی.مرتضی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کرمی.مرتضی
تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیمگیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه درسی در آموزش صنعتی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
کرمی.مرتضی
مطالعة رابطه بین میزان بهکارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیة علمی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
کرمی.مرتضی
تأثیر برنامههای درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
کرمی.مرتضی
تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد سازندهگرایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
کرمی.مرتضی
بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در معلمان مقطع متوسطه و نقش آن در سبک تدریس آنان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
کرمی.مرتضی
بررسی میزان آموزش مهارتهای اشتغالزای مورد نیاز بازار کار در برنامههای درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
کرمی.مرتضی
ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی:دیدگاه اعضای هیات علمی و متخصصین برنامه درسی
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
کرمی.مرتضی
تأثیر روش تدریس مشارکتی بر گروهگرایی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه در شهر مشهد
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
کرمی.مرتضی
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کرمی.مرتضی
تأثیر الگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی در دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
کرمی.مرتضی
تحلیل برنامه درسی قصد شده واجرا شده دوره راهنمایی براساس مؤلفههای آموزش صلح یونسکو
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
کرمی.مهدی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
کرمی.میرحمزه
مقایسة تأثیر آموزش به شیوههای تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری-یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
کریم زایی.سمیرا
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
کریمی آذری.امیررضا
...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
کریمی زاده.نسرین
بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسهای در دوره متوسطه اول
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کریمی علویجه.اکرم
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کریمی.ابوبکر
تحلیل و ارزیابی کتابهای (فارسی، نگارش فارسی و علوم تجربی) دوره ابتدایی ازنظر میزان توجه به آموزش مهارتهای ارتباطی و مقابلهای سازگارانه
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کریمی.راضیه
تحلیل محتوای تمرینهای کتاب علوم تجربی پایه هفتم دوره اوّل متوسطه بر مبنای الگوی کاوشگری ساچمن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
کریمی.زهرا
تأثیر نظریة انتقادی بر نظریهپردازی در حوزة مطالعات برنامهدرسی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
کریمی.صدیقه
چالشهای دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگیهای یادگیرنده مادام العمر
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
کریمی.فریبا
تأثیر آموزش مدیریت زمان بر خودراهبری در یادگیری دانشآموزان دختر پایه اول دوره دوم متوسطه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
کریمی.فریبا
شیوههای آشناسازی دانشآموزان دورۀ متوسطه ی فریدونشهر با حقوق شهروندی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
کریمی.فریبا
صلاحیتهای حرفهای معلمان آموزش عمومی و ارائۀ چارچوب ادراکی مناسب
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
کریمی.فریبا
رابطه بین هوش هیجانی و مدیریت زمان در مدیران شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
کریمی.فریبا
رابطه بین هوش هیجانی و مدیریت زمان در مدیران شرکت سهامی ذوب اهن اصفهان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
کریمی.محمد حسن
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
کریمی.محمدحسن
تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
کریمی.یوسف
تأثیر سه منبع قدرت در مدرسه روی اطاعت محض دانشآموزان
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1386]
کریمیان.حیدر
مطالعه تطبیقی کاربست نظریههای یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
کزمی دهکردی.مهدی
طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
کشاورز.محسن
روند رشد کمی آموزش عالی خصوصی و دولتیدر کشور جمهوری اسلامی ایران
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
کشاورز.محسن
ارزیابی درونی دوره دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران مطالعه موردی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
کشاورزی.فهیمه
تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کشاورزی.فهیمه
تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
کشاورزی.مهدی
روشهای تدریس مبتنی بر توسعة آیندهپژوهی در آموزش عالی ایران: مطالعة کیفی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
کشتی آرای.نرگس
دلالتهای حاکم بر برنامه درسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی به پدیده جهانیشدن با تأکید بر دیدگاه آیتالله جوادی آملی
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
کشتی آرای.نرگس
تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
کشتی آرای.نرگس
اسلامی سازی مدارس بر اساس «نظریه بازگشت به خود» استاد مطهری
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
کشتی آرای.نرگس
تجارب معلمان ابتدایی از اهداف طرح ارزشیابی توصیفی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
کشتی آرای.نرگس
میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
کشتی آرای.نرگس
تحلیل معرفت عقلانی مطرح شده در آیات قرآن کریم بر اساس تفسیرالمیزان و دلالتهای آن بر اهداف برنامههای درسی تربیت دینی
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
کشتی آرای.نرگس
رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبکهای یادگیری آنها
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
کشتی آرای.نرگس
اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشتهای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
کشتی آرای.نرگس
تحلیل محتوای کتابهای درسی جامعهشناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
کشتی آرای.نرگس
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
کشتی آرای.نرگس
ضرورتهای آموزش چندفرهنگی و واکاوی عناصر و مؤلفههای تعلیموتربیت چندفرهنگی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
کشتی آرای.نرگس
بینشهای اساسی برآمده از یافتههای علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
کشتی آرای.نرگس
بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
کشتی آرای.نرگس
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
کشتی آرای.نرگس
تبیین مؤلفههای برنامه درسی مبتنی بر دیدگاههای تربیتی افلاطون و فارابی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
کشتی آرای.نرگس
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کشتی آرای.نرگس
بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفهای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
کشتی آرای.نرگس
شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
کشتی آرای.نرگس
رابطة بین هویت فرهنگی با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
کشتی آرای.نرگس
سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کشتی آرای.نرگس
سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
کشتی آرای.نرگس
تجارب زیسته دانشجویان فنی و مهندسی ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاههای استرالیا از فرآیند تدریس
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کشتی آرای.نرگس کشتی آرای
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان)
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
کشتی آرای1.نرگس
میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوهجست وجو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
کلباسی.افسانه
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
کلبعلی.مرضیه
مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانشآموزان دختر نوجوان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
کمالی.هادی
کارکرد سبک های تفکر و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دربین دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی و روان شناسیو علوم تربیتی دانشگاه تهران
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
کوثری.مجید
تأثیر نظریة انتقادی بر نظریهپردازی در حوزة مطالعات برنامهدرسی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
کیامنش.علیرضا
مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کیامنش.علیرضا
رابطه بین وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی خانواده، فعالیتهای خواندن در خانه، خودپنداره و نگرش دانشآموزان به خواندن با عملکرد سواد خواندن دانشآموزان (بر اساس مطالعات پرلز 2006)
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
کیان.مرجان
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
کیان.مرجان
تجارب زیسته اساتید دانشگاه پیام نور از چالشهای ارزشیابی آنلاین در دوران همه گیری کرونا
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کیان.مرجان
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
کیان.مرجان
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
کیان.مرجان
تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
کیان.مرجان
واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفههای پارادایم برنامه درسی نوفهمی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
کیهان.جواد
تجارب زیسته دانشآموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]