آ

  • آتش‌پور.سید حمید تأثیر آموزش هوش عملی بر اضطراب و تمرکز دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1388]
  • آتشک.محمد اثربخشی تکالیف تعاملی الکترونیکی طراحی شده بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1393]
  • آتشک.محمد تحلیل محتوای کتاب آموزش مهارت‌هایی برای زندگی بر اساس اصول انتخاب محتوا و ارائه راهکارهای اصلاحی از منظر صاحب نظران برنامه ریزی درسی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • آتشک.محمد واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامه‌های درسی آموزش عالی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • آذر بخش.مسلم تأثیر آموزش به کمک نقشة مفهومی بر پیشرفت تحصیلی درس زیست‌شناسی دانش‌آموزان سال سوم متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • آزادمرد.شهنام اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • آزادنیا.ابوالفضل بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه‌ پنجم ابتدایی شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • آزادنیا.ابوالفضل تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • آزادنیا.ابوالفضل تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • آشپز.فاطمه بررسی تحلیلی میزان توجه به ابعاد زیبایی‌شناسی تربیت شهروندی در کتاب‌های درسی دورۀ اول ابتدایی [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • آشوری.امیر فرزاد [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1389]
  • آفانی.کمال بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • آق ار کاکلی.رقیه بررسی تأثیر کاربردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تفکر انتقادی و نگرش دانش‌آموزان دختر سال اول متوسطه منطقه‌‌ی 4 تهران [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1390]
  • آقا کثیری.زهره مشکلات مراکز آموزش از راه دور از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دوره متوسطۀ شهر اصفهان در سال تحصیلی 88 ـ1387 [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1388]
  • آقاخانی.مرضیه ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آقازاده.احمد بررسی تطبیقی و تحلیلی نظام آموزش عالی از راه دوردر کشورهای انگلستان، هند و ایران [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • آقازاده.محرم خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روان‌شناسی و علوم تربیتی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • آقاسی بروجنی.فهیمه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌نفس و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • آقایی ابرندآبادی.سیده الهام رویکرد ساحت تربیت هنری و زیبایی‌شناختی، رویکرد موضوع‌محور یا رویکرد دریافت احساس و معنا [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • آقایی.اصغر ارزشیابی توصیفی با نظام سنتی بر اساس جو کلاس، ویژگیهای عاطفی و میزان خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1386]
  • آقایی.اصغر تأثیر آموزش مدیریت کیفیت فراگیر بر فرهنگ سازمانی و الگوهای رفتاری کارکنان شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1385]
  • آقایی.اصغر اثر بخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • آقایی.اصغر اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌نفس و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • آقایی.شیرزاد مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • آل آقا.فریده روند رشد کمی آموزش عالی خصوصی و دولتیدر کشور جمهوری اسلامی ایران [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1387]
  • آهنچیان.محمد رضا نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • آهنگری کلایی.زهرا مقایسه نگرش حال و آینده دانشجویان و اساتید گروه پزشکی به منظور استفاده از یادگیری سیار مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • آیت اللهی.مینو تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • آیتی.محسن تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آیتی.محسن بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • آیتی.محسن تأثیر استفاده از تلفن همراه (پیام کوتاه) بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی و نگرش دانشجویان [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]