ز

  • زارع جعفری زواره.محمود شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • زارع صفت.صادق "شما باید بدانید". چالش‌های تدریس خوب در متوسطه چیست؟ [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • زارع.زهرا تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • زارعان.زهره عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • زارعی.اقبال تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانش‌آموزان دورة ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • زارعی.رضا بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1383]
  • زارعی.علی تأثیر داستان‌های مثنوی معنوی بر رشد مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • زارعی.علی بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • زارعی.محمد حسین ارائه مدل پیشنهادی اقدامات آموزشی موثر ذی-نفعان برنامه‌درسی آموزش‌عالی در شرایط بحرانی کووید-19 [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • زارعی.محمد حسین بررسی مشارکت علمی و بین‌المللی پژوهشگران ایرانی حوزه برنامه‌ریزی درسی در تولید علم جهانی [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • زارعی.ملیحه ارزیابی ابعاد برنامه توسعه حرفه‌ای دبیران در زمینه نانو فناوری از دیدگاه دبیران شهر اصفهان [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • زرافشانی.کیومرث دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • زمانی فرد.فاطمه تجارب معلمان ابتدایی از اهداف طرح ارزشیابی توصیفی [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1389]
  • زمانی منش.حامد شناسایی ابعاد معلم اثربخش و اعتبار سنجی مولفه‌های آن توسط دبیران دوره متوسطه شهر یاسوج [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • زمانی.بی بی عشرت رابطة سبک‌های یادگیری با روش‌های تدریس ترجیحی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهرستان میبد [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • زمانی.دکتر بی بی عشرت بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، قوت‌ها و ضعف‌های کاربست نوآوری‌های هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • زندی.بهمن بررسی رویکرد غالب برنامه درسی دبیران دورة متوسطه اول منطقه سه آموزش‌وپرورش شهر اصفهان [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • زندی.طالب سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • زنگویی.اسدالله بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391 [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • زنگویی.اسدالله تأثیرآموزش راهبردهای حل مسأله جورج پولیا بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1393]
  • زنگویی.اسداله طراحی الگوی برنامه‌درسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • زوار.تقی رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • زوار.جواد اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشة مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایة ششم ابتدایی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • زیرک.مهدی شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • زین الدینی.فاطمه آسیب‌شناسی روش‌های تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اصفهان [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]