زارع جعفری زواره.محمود
شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
زارع صفت.صادق
"شما باید بدانید". چالشهای تدریس خوب در متوسطه چیست؟
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
زارع.زهرا
تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
زارعان.زهره
عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
زارعی.اقبال
تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانشآموزان دورة ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
زارعی.رضا
بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1383]
زارعی.علی
بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
زارعی.محمد حسین
ارائه مدل پیشنهادی اقدامات آموزشی موثر ذی-نفعان برنامهدرسی آموزشعالی در شرایط بحرانی کووید-19
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
زارعی.محمد حسین
بررسی مشارکت علمی و بینالمللی پژوهشگران ایرانی حوزه برنامهریزی درسی در تولید علم جهانی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
زارعی.ملیحه
ارزیابی ابعاد برنامه توسعه حرفهای دبیران در زمینه نانو فناوری از دیدگاه دبیران شهر اصفهان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
زرافشانی.کیومرث
دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
زمانی فرد.فاطمه
تجارب معلمان ابتدایی از اهداف طرح ارزشیابی توصیفی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
زمانی منش.حامد
شناسایی ابعاد معلم اثربخش و اعتبار سنجی مولفههای آن توسط دبیران دوره متوسطه شهر یاسوج
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
زمانی.بی بی عشرت
رابطة سبکهای یادگیری با روشهای تدریس ترجیحی دانشآموزان دوره متوسطه شهرستان میبد
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
زمانی.دکتر بی بی عشرت
بررسی فرصتها و تهدیدها، قوتها و ضعفهای کاربست نوآوریهای هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
زندی.بهمن
بررسی رویکرد غالب برنامه درسی دبیران دورة متوسطه اول منطقه سه آموزشوپرورش شهر اصفهان
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
زندی.طالب
سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
زنگویی.اسدالله
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیریهای برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
زنگویی.اسدالله
تأثیرآموزش راهبردهای حل مسأله جورج پولیا بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
زنگویی.اسداله
طراحی الگوی برنامهدرسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
زوار.تقی
رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
زوار.جواد
اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشة مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایة ششم ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
زیرک.مهدی
شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
زین الدینی.فاطمه
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]