س

  • سارانی.هادی تأثیر استفاده از تلفن همراه (پیام کوتاه) بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی و نگرش دانشجویان [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]
  • ساکی.رضا شناسایی موانع درس‌پژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • سالم.صدیقه چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتاب‌های درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92 ـ 91 [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • سبحانی نژاد.مهدی بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته‌های تخصصی و سطح تحصیلات آنان [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • سبحانی نژاد.مهدی اعتبار سنجی روش‌های سنجش سطح خوانایی کتاب‌های درسی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • سبحانی نژاد.مهدی بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با ابعاد نگرش جامع پژوهشگری دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • سبحانی نژاد.مهدی طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سبحانی نژاد.مهدی تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفه‌های ناهمسوی برنامه درسی پنهان به ‌منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • سبحانی نژاد.مهدی تبیین محتوای برنامه درسی تربیت اخلاقی از منظر تحلیل مقایسه‌ای آرای کانت و ملا احمد نراقی [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • سبحانی نژاد.مهدی تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • سبحانی نژاد.مهدی دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • سبحانی نژاد.مهدی بررسی راهکارهای عملی تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • سبحانی نژاد.مهدی تبیینی نو از مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • سبحانی نژاد.مهدی انعکاس جایگاه و اهمیت میان‌رشته‌ای‌ها در مصوّبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه‌های توسعه کشور [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • سبحانی نژاد.مهدی بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه ریزی درسی مدارس [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • سبحانی نژاد.مهدی شناسایی ابعاد معلم اثربخش و اعتبار سنجی مولفه‌های آن توسط دبیران دوره متوسطه شهر یاسوج [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • سپه پناه.مرجان دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • سپهری بروجنی.کبری مقایسۀ پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی و عادی استان چهارمحال و بختیاری [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1389]
  • سپهری بروجنی.کبری بررسی مقایسه‌ای مدارس شبانه‌روزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانش‌آموزان به انجام شعایر اسلامی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • سپهریان.فیروزه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با سازگاری شغلی در بین معلمان رسمی و حق التدریس مقطع ابتدایی شهرستان سردشت در سال تحصیلی 90 ـ 89 [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • سپهریان.فیروزه میزان شیوع اضطراب امتحان و تأثیر مقابله درمانگری بر کاهش میزان آن و افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1389]
  • سپیانی.عبدالرضا شیوه‌های آشناسازی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه ی فریدونشهر با حقوق شهروندی [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1386]
  • ستاری.صدرالدین ارزیابی مؤلفه‌های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • سجادی.رضا اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • سجادی.سید مهدی تحلیلی بر نظریه‌‌ی انتقادی تعلیم و تربیت و دلالت‌های آن برای برنامه‌ی درسی [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1390]
  • سجادی.سیدمهدی واکاوی تجارب زیستۀ معلمان مدارس حاشیه‌ای (به لحاظ فرهنگی و جغرافیایی) از دانش‌آموزان به‌حاشیه رانده‌شده [ دوره17, شماره 67 - زمستان سال 1399]
  • سجادی.سیدمهدی طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سجادی.سیدمهدی تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • سجادی.مهدی بررسی مقایسه‌ای سه دیدگاه رایج در تفکر انتقادی و دلالت‌های تربیتی آنها دیدگاه ریچارد پل، رابرت انیس و برتراند راسل [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • سجادیان.نرگس ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سجودی.مرجان بررسی موانع اجرایی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بر اساس مدل فولن: موردکاوی ساحت تربیت زیبایی‌شناختی و هنری [ دوره17, شماره 67 - زمستان سال 1399]
  • سراج خرمی.ناصر بررسی نقش آموزش‌های پس از سواد در ارتقای سطح آگاهی‌های زنان و دختران نو سواد بزرگسال روستایی [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • سراجی.فرهاد ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سراجی.فرهاد نقش سواد فناورانه در تمایل به کارآفرینی دانشجویان مهندسی: یافته‌های مطالعه ترکیبی [ دوره17, شماره 67 - زمستان سال 1399]
  • سربلند.خیراله طراحی الگوی اثربخش کیفیت آموزش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب ایران (با روش ترکیبی) [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • سرمدی.محمد رضا بررسی عوامل مؤثر بر تلفیق و کاربرد فناوری آموزش از دور در کلاس درس و طراحی الگویی برای آن [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1393]
  • سرمدی.محمد رضا بررسی نقش نظام آموزش از دور برتوسعه منابع انسانی در دانشگاه پیام نور (ایران) [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • سرمدی.محمدرضا تبیین جایگاه ادراک زیباشناسانه در تعالی ذهنی یادگیرندگان و ارائة الگویی مفهومی برای برنامة درسی هنر [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • سعادت فر.رحمت تحلیل برنامه درسی پایه ششم ابتدایی از منظر توجه به حقوق تربیتی دانش‌آموزان از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • سعادتمند.زهره ارزشیابی محتوای کتاب زبان فارسی (1) پایه اول متوسطه از نظر دبیران شهرستان مبارکه (اصفهان) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1388]
  • سعادتمند.زهره بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • سعادتمند.زهره راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • سعادتمند.زهره معیارهای هشت‌گانه انتخاب اسباب‌بازی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • سعادتمند.زهره بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • سعادتمند.زهره بررسی میزان اثر بخشی مؤلفه‌های ارزش‌های شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • سعادتمند.زهره شیوه‌های آشناسازی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه ی فریدونشهر با حقوق شهروندی [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1386]
  • سعادتمند.زهره بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1383]
  • سعادتمند.زهره نیازسنجی برنامه درسی دوره پیش دبستانی تحت نظر آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و مربیان شهر اصفهان [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • سعادتمند.زهره دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان نسبت به ارزشیابی استاد توسط دانشجو و ارزشیابی دانشجو توسط استاد [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1389]
  • سعادتمند.زهره ارزیابی ابعاد برنامه توسعه حرفه‌ای دبیران در زمینه نانو فناوری از دیدگاه دبیران شهر اصفهان [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • سعادتمند.زهره طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان) [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • سعادتمند.زهره شناخت و کاربرد الگوهای نوین تدریس در میان اساتید گروه علوم انسانی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • سعادتمند.زهره راهکارهای ارتقای کیفیت آموزشی رشته‌های علوم قرآنی از دیدگاه استادان و دانشجویان مؤسسه آموزش عالی آزاد علوم قرآنی و معارف اسلامی غدیر [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1387]
  • سعدی پور.اسماعیل مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تصویر سازی ذهنی، تفکر بلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرد دانش‌آموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • سعدی پور.اسماعیل مقایسۀ اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سعدی پور.اسماعیل مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • سعدی پور.اسماعیل طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • سعیدنیا.اکبر بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سعیدی پور.بهمن مقایسة تأثیر آموزش به شیوه‌های تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری-یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • سعیدی رضوانی.محمود تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • سعیدی رضوانی.محمود تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم و کتاب‌های درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزش‌وپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • سعیدی رضوانی.محمود تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • سعیدی رضوانی.محمود عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • سعیدی رضوانی.محمود مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش‌آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • سعیدی.بتول شناسایی و تحلیل روندهای پژوهش برنامه درسی در آموزش عالی ایران [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سعیدیان.نرگس رابطه سبکهای رهبری باس با وجدان کاری و تعهد کاری مدیران مدارس متوسطه پسرانه شهر اصفهان [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1388]
  • سعیدیان.نرگس رابطة سبک‌های یادگیری با روش‌های تدریس ترجیحی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهرستان میبد [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • سلحشوری.احمد ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سلحشوری.احمد تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش حقوق کودک [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • سلطانی بابوکانی.شهین رابطة بین هویت فرهنگی با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • سلطانی سامانی.فاطمه بررسی نحوۀ گذران اوقات فراغت استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه دولتی شهرکرد [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1389]
  • سلطانی گردفرامرزی.سمیه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • سلطانی گردفرامرزی.سمیه بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه‌ پنجم ابتدایی شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • سلطانی نژاد.نجمه اسلامی سازی مدارس بر اساس «نظریه بازگشت به خود» استاد مطهری [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • سلطانی نژاد.نجمه دلالت‌های حاکم بر برنامه درسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی به پدیده جهانی‌شدن با تأکید بر دیدگاه آیت‌الله جوادی آملی [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • سلطانی.اصغر اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت به علم در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • سلطانی.اصغر نگرش دانش‌آموزان سوم راهنمایی شهر اصفهان نسبت به علم و فناوری، علوم مدرسه‌ای و محیط‌زیست [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1390]
  • سلطانی.اصغر بررسی ساختار عاملی ابزار سنجش انگیزش تدریس اعضای هیئت‌علمی در آموزش عالی ایران (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • سلطانی.اصغر تحلیل کتاب‌های درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفه‌های ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سلطانی.اصغر شناسایی و تحلیل روندهای پژوهش برنامه درسی در آموزش عالی ایران [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلطانی.اکبر بررسی و تحلیل مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی و الزامات آن در برنامه درسی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • سلیمان پور عمران.محبوبه شناسایی شاخص‌های موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • سلیمان پور عمران.محبوبه طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزش‌های دانش‌آموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه رابطة موفقیت‌خواهی، اشتیاق یادگیری و اهداف پیشرفت با معنی تحصیل دانش‌آموزان [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشته‌ای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • سلیمانپور.جواد مدل‌سازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سلیمانی.آمنه مقایسه آموزش به روش بدیعه پردازی و روش سخنرانی بر افزایش خلاقیت دانش‌آموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی زرین شهر [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • سلیمانی.عادل بررسی صلاحیت‌ها و مهارت‌های مورد نیاز آموزشگران هنرستان‌های کشاورزی با بهره‌گیری از روش دلفی: مطالعه موردی در استان کرمانشاه [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • سلیمانی.فرزانه شناسایی موانع توسعۀ مدارس طبیعت [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • سلیمانی.محمد رضا عوامل مؤثر بر تولیدات علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (منطقه 8) [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1387]
  • سلیمانی.نادر رابطه توانمندسازی و تعهد شغلی مدیران در مدارس متوسطه استان سمنان [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1388]
  • سلیمی.جمال مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روش‌های موجود ارزیابی عملکرد تدریس [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • سلیمی.جمال سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامه‌های درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • سلیمی.جمال سنجش جهت گیری برنامه ی درسی اساتید: مطالعه موردی اساتید دانشگاه کردستان [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • سلیمی.قربانعلی حیطه های بی تفاوتی دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان نسبت به دستورات مدیران [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1384]
  • سلیمی.قربانعلی الگوی مفهومی نقش های آموزشی- تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1385]
  • سلیمی.قربانعلی بررسی رابطه بین سبکهای رهبری معلمان با بهداشت روانی دانش آموزان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1383]
  • سلیمی.قربانعلی مقایسه کیفیت آموزشی وپرورشی دبیرستانهای غیر انتفاعی با دبیرستانهای دولتی شهر اصفهان در سال تحصیلی84-1383 [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1385]
  • سلیمی.قربانعلی رابطه فرهنگ سازمانی و بهبود کیفیت مدارس متوسطه شهر اصفهان [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1386]
  • سلیمی.مستانه شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلیمی.مسعود مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تصویر سازی ذهنی، تفکر بلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرد دانش‌آموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • سلیمی.مسعود مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان محبوب و منزوی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]
  • سلیمی1.مسعود مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان محبوب و منزوی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]
  • سماواتیان.حسین نقش ویژگی‌های بازخورد مؤثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • سماوی.سید عبدالوهاب رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سماوی.عبدالوهاب ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سمیعی ظفرقندی.مرتضی طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • سمیعی.مرتضی بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • سنجری.پروین مقایسه کیفیت آموزشی وپرورشی دبیرستانهای غیر انتفاعی با دبیرستانهای دولتی شهر اصفهان در سال تحصیلی84-1383 [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1385]
  • سواری.کریم بررسی عوامل موثر بر یادگیری درس زبان انگلیسی عمومی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1383]
  • سواری.کریم مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همه‌گیری کرونا [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سواری.یاسمن مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همه‌گیری کرونا [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سهرابی.امید ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سهرابی.فاطمه تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورة اول دبیرستان بر اساس شاخص‌های محتوایی برنامه درسی ملی [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • سهرابی.نفیسه رابطه بین منابع قدرت مدیر و انواع فرهنگ سازمانی در مدارس متوسطه و راهنمایی شهرستان خمین [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1388]
  • سیادت.سید علی رابطه بین اعتماد معلمان به مدیر و سازمان با ادراک آنها از عدالت توزیعی ، رویه ای و تعاملی در شهر اصفهان [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]
  • سیادت.سید علی ارزیابی توانمندسازها در مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بهره‌گیری از الگوی سرآمدی سازمانی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1388]
  • سیادت.سیدعلی رابطه بین اعتماد معلمان به مدیر و سازمان با ادراک آنها ازعدالت توزیعی، رویه ای و تعاملی در شهر اصفهان [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]
  • سیادت.علی پیش‌بینی وفاداری دانش‌آموزان دختر مدارس غیر دولتی براساس اعتماد، تعهد و رضایت از مدرسه [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1388]
  • سیادتیان.سید حسین فراتحلیل مداخلات روان شناختی ـ آموزشی بر پیشرفت اثربخشی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (1391-1384) [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • سید شریفی کاخکی.مریم سادات تأثیر الگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانش‌آموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی در دوره ابتدایی [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]
  • سیدکلان.سید محمد تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سیف درخشنده.سعید مقایسۀ نقش ارزشیابی توصیفی در کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به‌نفس دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس مجری با مدارس سنتی [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1389]
  • سیف نراقی.مریم ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • سیف نراقی.مریم طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • سیف نراقی.مریم میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه استان مازندران از مبانی برنامه‌ریزی درسی و اصول یادگیری [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1386]
  • سیف نراقی.مریم تأثیر یادگیری مبتنی بر وبلاگ با رویکرد حل مسأله بر رشد تفکر منطقی دانشجویان رشتۀ زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل [ دوره7, شماره 2 - بهار سال 1390]
  • سیف نراقی.مریم ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • سیف نراقی.مریم طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم طراحی برنامه درسی پژوهش‌محور در علوم تجربی پایه ششم دوره ابتدایی [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • سیف‌نراقی.مریم نگرش استادان علوم تربیتی به سرفصل برنامه‌های تحصیلی رشته ی کاردانی وکارشناسی آموزش ابتدایی درآموزش عالی ایران [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1386]
  • سیفی.محمد تبیین جایگاه ادراک زیباشناسانه در تعالی ذهنی یادگیرندگان و ارائة الگویی مفهومی برای برنامة درسی هنر [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]