سارانی.هادی
تأثیر استفاده از تلفن همراه (پیام کوتاه) بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی و نگرش دانشجویان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
ساکی.رضا
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
سالم.صدیقه
چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتابهای درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92 ـ 91
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
سبحانی نژاد.مهدی
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
سبحانی نژاد.مهدی
بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشتههای تخصصی و سطح تحصیلات آنان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
سبحانی نژاد.مهدی
بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی مؤلفههای برنامه درسی پنهان با ابعاد نگرش جامع پژوهشگری دانشجویان علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سبحانی نژاد.مهدی
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
سبحانی نژاد.مهدی
طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفههای معرفتشناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سبحانی نژاد.مهدی
بررسی راهکارهای عملی تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
سبحانی نژاد.مهدی
تبیین محتوای برنامه درسی تربیت اخلاقی از منظر تحلیل مقایسهای آرای کانت و ملا احمد نراقی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
سبحانی نژاد.مهدی
انعکاس جایگاه و اهمیت میانرشتهایها در مصوّبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامههای توسعه کشور
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
سبحانی نژاد.مهدی
دلالتهای برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
سبحانی نژاد.مهدی
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
سبحانی نژاد.مهدی
بررسی مؤلفههای مورد نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه ریزی درسی مدارس
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
سبحانی نژاد.مهدی
شناسایی ابعاد معلم اثربخش و اعتبار سنجی مولفههای آن توسط دبیران دوره متوسطه شهر یاسوج
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
سپه پناه.مرجان
دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
سپهری بروجنی.کبری
مقایسۀ پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مدارس شبانهروزی و عادی استان چهارمحال و بختیاری
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
سپهری بروجنی.کبری
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
سپهریان.فیروزه
میزان شیوع اضطراب امتحان و تأثیر مقابله درمانگری بر کاهش میزان آن و افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
سپهریان.فیروزه
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با سازگاری شغلی در بین معلمان رسمی و حق التدریس مقطع ابتدایی شهرستان سردشت در سال تحصیلی 90 ـ 89
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
سپیانی.عبدالرضا
شیوههای آشناسازی دانشآموزان دورۀ متوسطه ی فریدونشهر با حقوق شهروندی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
سجادی.رضا
اعتباریابی مؤلفههای اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
سجادی.سید مهدی
تحلیلی بر نظریهی انتقادی تعلیم و تربیت و دلالتهای آن برای برنامهی درسی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
سجادی.سیدمهدی
تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
سجادی.سیدمهدی
طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفههای معرفتشناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سجادی.سیدمهدی
واکاوی تجارب زیستۀ معلمان مدارس حاشیهای (به لحاظ فرهنگی و جغرافیایی) از دانشآموزان بهحاشیه راندهشده
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
سجادی.مهدی
بررسی مقایسهای سه دیدگاه رایج در تفکر انتقادی و دلالتهای تربیتی آنها دیدگاه ریچارد پل، رابرت انیس و برتراند راسل
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
سجادیان.نرگس
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سجودی.مرجان
بررسی موانع اجرایی سند تحول بنیادین آموزشوپرورش بر اساس مدل فولن: موردکاوی ساحت تربیت زیباییشناختی و هنری
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
سراج خرمی.ناصر
بررسی نقش آموزشهای پس از سواد در ارتقای سطح آگاهیهای زنان و دختران نو سواد بزرگسال روستایی
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
سراجی.فرهاد
نقش سواد فناورانه در تمایل به کارآفرینی دانشجویان مهندسی: یافتههای مطالعه ترکیبی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
سراجی.فرهاد
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سربلند.خیراله
طراحی الگوی اثربخش کیفیت آموزش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب ایران (با روش ترکیبی)
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
سرمدی.محمد رضا
بررسی نقش نظام آموزش از دور برتوسعه منابع انسانی در دانشگاه پیام نور (ایران)
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
سرمدی.محمد رضا
بررسی عوامل مؤثر بر تلفیق و کاربرد فناوری آموزش از دور در کلاس درس و طراحی الگویی برای آن
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
سرمدی.محمدرضا
تبیین جایگاه ادراک زیباشناسانه در تعالی ذهنی یادگیرندگان و ارائة الگویی مفهومی برای برنامة درسی هنر
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
سعادت فر.رحمت
تحلیل برنامه درسی پایه ششم ابتدایی از منظر توجه به حقوق تربیتی دانشآموزان از دیدگاه معلمان و دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
سعادتمند.زهره
بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1383]
سعادتمند.زهره
شناخت و کاربرد الگوهای نوین تدریس در میان اساتید گروه علوم انسانی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
سعادتمند.زهره
راهکارهای ارتقای کیفیت آموزشی رشتههای علوم قرآنی از دیدگاه استادان و دانشجویان مؤسسه آموزش عالی آزاد علوم قرآنی و معارف اسلامی غدیر
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
سعادتمند.زهره
دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان نسبت به ارزشیابی استاد توسط دانشجو و ارزشیابی دانشجو توسط استاد
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
سعادتمند.زهره
ارزیابی ابعاد برنامه توسعه حرفهای دبیران در زمینه نانو فناوری از دیدگاه دبیران شهر اصفهان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سعادتمند.زهره
بررسی میزان اثر بخشی مؤلفههای ارزشهای شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
سعادتمند.زهره
بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
سعادتمند.زهره
شیوههای آشناسازی دانشآموزان دورۀ متوسطه ی فریدونشهر با حقوق شهروندی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
سعادتمند.زهره
ارزشیابی محتوای کتاب زبان فارسی (1) پایه اول متوسطه از نظر دبیران شهرستان مبارکه (اصفهان)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
سعادتمند.زهره
نیازسنجی برنامه درسی دوره پیش دبستانی تحت نظر آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و مربیان شهر اصفهان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
سعادتمند.زهره
راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
سعادتمند.زهره
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان)
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
سعادتمند.زهره
بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
سعدی پور.اسماعیل
مقایسۀ اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سعدی پور.اسماعیل
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تصویر سازی ذهنی، تفکر بلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرد دانشآموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سعدی پور.اسماعیل
مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
سعدی پور.اسماعیل
طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
سعیدنیا.اکبر
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سعیدی پور.بهمن
مقایسة تأثیر آموزش به شیوههای تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری-یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
سعیدی رضوانی.محمود
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم و کتابهای درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزشوپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
سعیدی رضوانی.محمود
تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
سعیدی رضوانی.محمود
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
سعیدی رضوانی.محمود
عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سعیدی رضوانی.محمود
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانشآموزان از تدریس، در درس دین و زندگی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
سعیدی.بتول
شناسایی و تحلیل روندهای پژوهش برنامه درسی در آموزش عالی ایران
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سعیدیان.نرگس
رابطه سبکهای رهبری باس با وجدان کاری و تعهد کاری مدیران مدارس متوسطه پسرانه شهر اصفهان
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
سعیدیان.نرگس
رابطة سبکهای یادگیری با روشهای تدریس ترجیحی دانشآموزان دوره متوسطه شهرستان میبد
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
سلحشوری.احمد
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش حقوق کودک
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
سلحشوری.احمد
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سلطانی بابوکانی.شهین
رابطة بین هویت فرهنگی با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
سلطانی سامانی.فاطمه
بررسی نحوۀ گذران اوقات فراغت استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه دولتی شهرکرد
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
سلطانی گردفرامرزی.سمیه
تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانشآموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
سلطانی گردفرامرزی.سمیه
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر یزد
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
سلطانی نژاد.نجمه
دلالتهای حاکم بر برنامه درسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی به پدیده جهانیشدن با تأکید بر دیدگاه آیتالله جوادی آملی
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
سلطانی نژاد.نجمه
اسلامی سازی مدارس بر اساس «نظریه بازگشت به خود» استاد مطهری
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
سلطانی.اصغر
اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت به علم در بین دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
سلطانی.اصغر
نگرش دانشآموزان سوم راهنمایی شهر اصفهان نسبت به علم و فناوری، علوم مدرسهای و محیطزیست
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
سلطانی.اصغر
شناسایی و تحلیل روندهای پژوهش برنامه درسی در آموزش عالی ایران
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلطانی.اصغر
بررسی ساختار عاملی ابزار سنجش انگیزش تدریس اعضای هیئتعلمی در آموزش عالی ایران (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان)
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
سلطانی.اصغر
تحلیل کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفههای ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سلطانی.اکبر
بررسی و تحلیل مهارتهای اجتماعی دانشآموزان استان آذربایجان شرقی و الزامات آن در برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
سلیمان پور عمران.محبوبه
طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
سلیمان پور عمران.محبوبه
شناسایی شاخصهای موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
سلیمانپور عمران.محبوبه
اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشتهای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
سلیمانپور عمران.محبوبه
رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزشهای دانشآموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطهای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
سلیمانپور عمران.محبوبه
رابطة موفقیتخواهی، اشتیاق یادگیری و اهداف پیشرفت با معنی تحصیل دانشآموزان
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
سلیمانپور عمران.محبوبه
بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
سلیمانپور.جواد
مدلسازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سلیمانی.آمنه
مقایسه آموزش به روش بدیعه پردازی و روش سخنرانی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی زرین شهر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
سلیمانی.عادل
بررسی صلاحیتها و مهارتهای مورد نیاز آموزشگران هنرستانهای کشاورزی با بهرهگیری از روش دلفی: مطالعه موردی در استان کرمانشاه
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
سلیمانی.محمد رضا
عوامل مؤثر بر تولیدات علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (منطقه 8)
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
سلیمانی.نادر
رابطه توانمندسازی و تعهد شغلی مدیران در مدارس متوسطه استان سمنان
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
سلیمی.جمال
مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روشهای موجود ارزیابی عملکرد تدریس
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
سلیمی.جمال
سنجش جهت گیری برنامه ی درسی اساتید: مطالعه موردی اساتید دانشگاه کردستان
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
سلیمی.جمال
سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامههای درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
سلیمی.قربانعلی
الگوی مفهومی نقش های آموزشی- تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
سلیمی.قربانعلی
مقایسه کیفیت آموزشی وپرورشی دبیرستانهای غیر انتفاعی با دبیرستانهای دولتی شهر اصفهان در سال تحصیلی84-1383
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
سلیمی.قربانعلی
بررسی رابطه بین سبکهای رهبری معلمان با بهداشت روانی دانش آموزان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1383]
سلیمی.قربانعلی
حیطه های بی تفاوتی دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان نسبت به دستورات مدیران
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1384]
سلیمی.قربانعلی
رابطه فرهنگ سازمانی و بهبود کیفیت مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1386]
سلیمی.مستانه
شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سلیمی.مسعود
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تصویر سازی ذهنی، تفکر بلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرد دانشآموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سماواتیان.حسین
نقش ویژگیهای بازخورد مؤثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
سماوی.سید عبدالوهاب
رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سماوی.عبدالوهاب
ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیتها در حوزههای مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سمیعی ظفرقندی.مرتضی
طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
سمیعی.مرتضی
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
سنجری.پروین
مقایسه کیفیت آموزشی وپرورشی دبیرستانهای غیر انتفاعی با دبیرستانهای دولتی شهر اصفهان در سال تحصیلی84-1383
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
سواری.کریم
مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همهگیری کرونا
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سواری.کریم
بررسی عوامل موثر بر یادگیری درس زبان انگلیسی عمومی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1383]
سواری.یاسمن
مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همهگیری کرونا
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سهرابی.امید
ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیتها در حوزههای مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
سهرابی.فاطمه
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورة اول دبیرستان بر اساس شاخصهای محتوایی برنامه درسی ملی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
سهرابی.نفیسه
رابطه بین منابع قدرت مدیر و انواع فرهنگ سازمانی در مدارس متوسطه و راهنمایی شهرستان خمین
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
سیادت.سید علی
ارزیابی توانمندسازها در مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بهرهگیری از الگوی سرآمدی سازمانی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
سیادت.سید علی
رابطه بین اعتماد معلمان به مدیر و سازمان با ادراک آنها از عدالت توزیعی ، رویه ای و تعاملی در شهر اصفهان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
سیادت.سیدعلی
رابطه بین اعتماد معلمان به مدیر و سازمان با ادراک آنها ازعدالت توزیعی، رویه ای و تعاملی در شهر اصفهان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
سیادت.علی
پیشبینی وفاداری دانشآموزان دختر مدارس غیر دولتی براساس اعتماد، تعهد و رضایت از مدرسه
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
سیادتیان.سید حسین
فراتحلیل مداخلات روان شناختی ـ آموزشی بر پیشرفت اثربخشی تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی (1391-1384)
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
سید شریفی کاخکی.مریم سادات
تأثیر الگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی در دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
سیدکلان.سید محمد
تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سیف درخشنده.سعید
مقایسۀ نقش ارزشیابی توصیفی در کاهش اضطراب و افزایش اعتماد بهنفس دانشآموزان ابتدایی در مدارس مجری با مدارس سنتی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
سیف نراقی.مریم
طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» بهمنظور ارتقاء صلاحیت حرفهای اعضاى هیئتعلمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذیربط
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
سیف نراقی.مریم
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیشدبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
سیف نراقی.مریم
ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
سیف نراقی.مریم
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
سیف نراقی.مریم
تأثیر یادگیری مبتنی بر وبلاگ با رویکرد حل مسأله بر رشد تفکر منطقی دانشجویان رشتۀ زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
سیف نراقی.مریم
میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه استان مازندران از مبانی برنامهریزی درسی و اصول یادگیری
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1386]
سیف نراقی.مریم
ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
سیف نراقی.مریم
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیشدبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
سیف نراقی.مریم
طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» بهمنظور ارتقاء صلاحیت حرفهای اعضاى هیئتعلمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذیربط
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
سیف نراقی.مریم
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیشدبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
سیف نراقی.مریم
طراحی برنامه درسی پژوهشمحور در علوم تجربی پایه ششم دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
سیفنراقی.مریم
نگرش استادان علوم تربیتی به سرفصل برنامههای تحصیلی رشته ی کاردانی وکارشناسی آموزش ابتدایی درآموزش عالی ایران
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
سیفی.محمد
تبیین جایگاه ادراک زیباشناسانه در تعالی ذهنی یادگیرندگان و ارائة الگویی مفهومی برای برنامة درسی هنر
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]