و

  • واحدی.شهرام تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • واحدی.شهرام تبیین اهمال‌‌‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه: یک مطالعه نظریه زمینه‌ای [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • واعظی.حسین نقش اخلاق و تعلیم و تربیت از منظر فقه و حقوق اسلامی [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • واعظی.حسین شمول قواعد فقه اسلامی در حقوق معلم و متعلم [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • واعظی.سید حسین دلالت‌های حاکم بر برنامه درسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی به پدیده جهانی‌شدن با تأکید بر دیدگاه آیت‌الله جوادی آملی [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • واعظی.مظفرالدین تبیین رابطه طراحی شغل و عملکرد دبیران دبیرستانهای دولتی مناطق 1 5 شهر تهران [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1389]
  • وثاقی.حبیبه تأثیر مدیریت زمان در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1386]
  • وجدانی.فاطمه بررسی مقایسه‌ای سه دیدگاه رایج در تفکر انتقادی و دلالت‌های تربیتی آنها دیدگاه ریچارد پل، رابرت انیس و برتراند راسل [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • وحدت.رقیه تجارب زیسته دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • وزیری.سعید تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • وسیلی.آرزو سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • وفایی.فاطمه تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیم‌گیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه‌ درسی در آموزش صنعتی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • وقور کاشانی.مهدیه سادات راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آن‌ها [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • ولایتی.نرگس بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • ولوی.پروانه بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • ویسی پور.مسلم اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش‌آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391 [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]