واعظی.حسین
شمول قواعد فقه اسلامی در حقوق معلم و متعلم
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
واعظی.حسین
نقش اخلاق و تعلیم و تربیت از منظر فقه و حقوق اسلامی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
واعظی.سید حسین
دلالتهای حاکم بر برنامه درسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی به پدیده جهانیشدن با تأکید بر دیدگاه آیتالله جوادی آملی
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
واعظی.مظفرالدین
تبیین رابطه طراحی شغل و عملکرد دبیران دبیرستانهای دولتی مناطق 1 5 شهر تهران
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
وثاقی.حبیبه
تأثیر مدیریت زمان در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1386]
وجدانی.فاطمه
بررسی مقایسهای سه دیدگاه رایج در تفکر انتقادی و دلالتهای تربیتی آنها دیدگاه ریچارد پل، رابرت انیس و برتراند راسل
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
وحدت.رقیه
تجارب زیسته دانشآموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
وزیری.سعید
تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
وسیلی.آرزو
سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
وفایی.فاطمه
تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیمگیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه درسی در آموزش صنعتی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
وقور کاشانی.مهدیه سادات
راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آنها
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ولایتی.نرگس
بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانشآموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
ولوی.پروانه
بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ویسی پور.مسلم
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]