پ

  • پاپ زن.عبدالحمید بررسی صلاحیت‌ها و مهارت‌های مورد نیاز آموزشگران هنرستان‌های کشاورزی با بهره‌گیری از روش دلفی: مطالعه موردی در استان کرمانشاه [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • پارسا.عبدالله جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • پارسانیا.سپیده تحلیل تصاویر کتب علوم دورة ابتدایی با روش سلوج و مک تیگو [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • پاریاد.رحمان تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش حقوق کودک [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • پاشاشریفی.حسن تأثیر آموزش در هنگام خواب بر یادگیری دانشجویان [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1387]
  • پاک مهر.حمیده میزان درگیری فعال دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتب جدید التألیف علوم و ریاضی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • پاک مهر.حمیده بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • پاک مهر.حمیده شناسایی سبک‌های یادگیری: بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی و حرفه‌ای [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • پاک نیا.لیلا تأثیر نرم‌افزار آموزشی طراحی شده بر مبنای فراشناخت بر خود ـ راهبری دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1390]
  • پاک نیا.لیلا طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • پاکدامن.مجید تأثیر یادگیری مغز ـ محور(B.B.L) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • پاکدامن.مجید بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • پاکمهر.حمیده ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه‌ی حرفه‌ای دانش-آموزان با نیازهای ویژه [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • پردخته.فرهاد رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • پرسته قمبوانی.فاطمه کاوش در انتقال یادگیری به‌عنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • پروازی مقدم.زهرا برنامه درسی متناسب با ویژگی و نیازهای نسل z : یک مطالعه سنتز پژوهی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • پناهی توانا.صادق جایگاه مؤلفه‌های هویت فرهنگی در کتاب‌های ادبیات فارسی (تحلیل محتوا) [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • پور شافعی.هادی شناسایی مؤلفه‌های فرهنگ یادگیری دانش‌آموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قوم‌نگارانه [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • پورخائفی.علیرضا تأثیر آموزش در هنگام خواب بر یادگیری دانشجویان [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1387]
  • پورسلیم.عباس کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • پورشافعی.هادی بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • پورقاز.شیرین شناسایی عوامل مؤثر بر تعامل بین دانشجو معلمان کارورز با مدیران مدارس و معلمان راهنما جهت پیشبرد اهداف کارورزی [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پورکریمی.جواد تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در به‌کارگیری استراتژی‌های خـودرهبری (مورد: دانش‌جویان دانشگاه بیرجند) [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • پوشنه.کامبیز طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • پهلوان‌صادق.اعظم عملکرد علوم دانش‌آموزان ایرانی در مطالعه تیمز 2003 با توجه به متغیرهای فردی و خانوادگی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1388]
  • پیرکمالی.محمد علی بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • پیروز.غلامرضا مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس‌پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • پیری.موسی تحلیل برنامه درسی پایه ششم ابتدایی از منظر توجه به حقوق تربیتی دانش‌آموزان از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • پیری.موسی تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالش‌های آموزش آن در دوران آموزش مجازی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • پیری.موسی تأثیر اجرای شیوه‌های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • پیری.موسی اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشة مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایة ششم ابتدایی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • پیری.موسی رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • پیری.موسی تأثیر اجرای شیوه‌های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • پیغامی.عادل طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]