هادی زاده.مریم
طراحی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی)
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
هاشمی.احمد
مقایسه رفتار اطلاعیابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
هاشمی.سهیلا
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
هاشمی.سهیلا
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
هاشمی.سید محمود
واکاوی مؤلفههای آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
هاشمی.سیداحمد
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
هاشمی.سیداحمد
واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
هاشمی.سیداحمد
بررسی ارتباط بین انواع سبک تفکر با خلاقیت و نوآوری مدیران مدارس شهرستان لامرد
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
هدایتی.اکبر
نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسبشده را ارزشیابی کنیم؟
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
همایی.رضا
بررسی فرصتها و تهدیدها، قوتها و ضعفهای کاربست نوآوریهای هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
همتی.ابوذر
بررسی ارتباط بین انواع سبک تفکر با خلاقیت و نوآوری مدیران مدارس شهرستان لامرد
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
همتی.ابوذر
مقایسه رفتار اطلاعیابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
همتی.علیرضا
ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیتها در حوزههای مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
همدانی.زهره
مقایسۀ تأثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیستشناسی
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]