ه

  • هادی زاده.مریم طراحی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی) [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • هاشمی.احمد مقایسه رفتار اطلاع‌یابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1390]
  • هاشمی.سهیلا شناسایی موانع درس‌پژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • هاشمی.سهیلا مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • هاشمی.سید محمود واکاوی مؤلفه‌های آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • هاشمی.سیداحمد واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی [ دوره17, شماره 67 - زمستان سال 1399]
  • هاشمی.سیداحمد طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از داده‌ها [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • هاشمی.سیداحمد بررسی ارتباط بین انواع سبک تفکر با خلاقیت و نوآوری مدیران مدارس شهرستان لامرد [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1390]
  • هدایتی.اکبر نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسب‌شده را ارزشیابی کنیم؟ [ دوره17, شماره 67 - زمستان سال 1399]
  • همایی.رضا بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، قوت‌ها و ضعف‌های کاربست نوآوری‌های هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • همتی.ابوذر بررسی ارتباط بین انواع سبک تفکر با خلاقیت و نوآوری مدیران مدارس شهرستان لامرد [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1390]
  • همتی.ابوذر مقایسه رفتار اطلاع‌یابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1390]
  • همتی.علیرضا ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • همدانی.زهره مقایسۀ تأثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیست‌شناسی [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1390]