جان نثاری.حسینعلی
بررسی و تبیین نقش عقلانیت در تربیت از منظر قرآن کریم
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
جان نژاد.محسن
آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانههای نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
جاودانی.محمد
طراحی و اعتبارسنجی چارچوب برنامه درسی آموزش کاهش خطرپذیری از بلایای طبیعی برای دورة ابتدایی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
جاویدی کلاته جعفر ابادی.طاهره
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
جباریان گرو.مرتضی
اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
جبل عاملی فروشان.زهرا
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
جبل عاملی.جلال
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
جدا.نرگس
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
جراره.جمشید
تأثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانشآموزان پسر سال تحصیلی دوم راهنمایی شهر بویین زهرا
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
جعفری ثانی.حسین
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
جعفری ثانی.حسین
تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
جعفری ثانی.حسین
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
جعفری ثانی.حسین
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
جعفری ثانی.حسین
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
جعفری ثانی.حسین
عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
جعفری ثانی.حسین
نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانهای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
جعفری روزبهانی.نجمه
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
جعفری ندوشن.علی
تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانشآموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
جعفری هرندی.رضا
اثربخشی بازیهای آموزشی رایانهای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
جعفری هرندی.رضا
بررسی روایی و پایایی پرسشنامۀ ارزشیابی تدریس در بین دانشآموزان دبیرستانی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
جعفری هرندی.رضا
ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
جعفری هرندی.رضا
طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
جعفری هرندی.رضا
شناسایی موانع بازدارنده اجرای برنامه درسي سازگارانه در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
جعفری هرندی.رضا
بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
جعفری.اسماعیل
فراتحلیلی کیفی بر پژوهشهای انجام شده در زمینه موک (دورههای فراگیر گسترده آن لاین و باز)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
جعفری.اسماعیل
فراتحلیلی کیفی بر پژوهشهای انجام شده در زمینه موک (دورههای فراگیر گسترده آن لاین و باز)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
جعفری.پریوش
نگرش و عملکرد مدیران دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 8 برمبنای ابعاد و مؤلفههای مدیریت تغییر و ارائه ی چارچوب ادراکی مناسب
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
جعفری.پریوش
میزان کاربرد مؤلفههای مدیریت روابط انسانی توسط مدیران مدارس دوره راهنمایی شهر اصفهان از دیدگاه معلمان
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1387]
جعفری.پریوش
میزان مؤلفههای هوش سازمانی در سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
جعفری.پریوش
نمودار مقاله ی نگرش و عملکرد مدیران دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ 8 برمبنای ابعاد و مؤلفههای مدیریت تغییر و ارائۀ چارچوب ادراکی مناسب
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
جعفری.پریوش
ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگیهای اعضای هیأت علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
جعفری.زهره
بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
جعفری.سمانه
بهبود ارزشیابی اساتید با استفاده از منطق فازی
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
جعفری.سید ابراهیم
نقد و بررسی عناصر برنامه درسی در رویکردهای پیشرفتگرا و محافظهکار تربیت شهروندی
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
جعفری.علیرضا
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
جعفری.محبوبه
تأثیر شیوه تدریس پژوهشمحور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامهریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
جلالوند.طاهره
تبیین محتوای برنامه درسی تربیت اخلاقی از منظر تحلیل مقایسهای آرای کانت و ملا احمد نراقی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
جلالی.داریوش
تأثیر آموزش مدیریت کیفیت فراگیر بر فرهنگ سازمانی و الگوهای رفتاری کارکنان شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1385]
جلیلی.مهسا
بررسی وضع موجود توانایی و صلاحیتهای معلمان از دیدگاه دانشآموزان و مقایسه با وضع مطلوب از دیدگاه صاحبنظران در درس فیزیک سال چهارم دبیرستان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
جلیلیان.معصومه
بررسی میزان تحقق رویکرد زمینهمحور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
جمالی تازه کند.محمد
فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
جمالی تازه کند.محمد
تحلیل جایگاه مؤلفههای تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
جمشیدی.هادی
استخراج ویژگیهای عناصر اساسی برنامه درسی مهارتآموزی دانشآموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
جناب زاده رودباری.مریم
بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانشآموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
جنت فریدونی.طیبه
بررسی رابطه بین مؤلفههای برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانشآموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
جنتیان.امیرحسین
ارائه الگوی برنامه درسی آموزش جنسی و اعتبارسنجی آن بر مبنای تجربیات مربیان بهداشت مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
جوادی پور.محمد
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
جوادی پور.محمد
اعتباریابی مؤلفههای اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
جوادی پور.محمد
واکاوی و تبیین الگوهای برنامه درسی آموزش عالی در ایران
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
جوادی پور.محمد
واکاوی پدیدارشناسانه واکنشهای معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
جوادی ممتاز.طیبه
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
جوزایی.کریم
مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
جوکار.ناصر
نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
جهان سیر.خسرو
تأثیر مدیریت زمان در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1386]
جهانسیر.خسرو
تأثیر دو شیوه تدریس استقرایی و قیاسی بر نمرات ریاضی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
جهانی.جعفر
واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئتعلمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]