ج

  • جان نثاری.حسینعلی بررسی و تبیین نقش عقلانیت در تربیت از منظر قرآن کریم [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • جان نژاد.محسن آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانه‌های نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • جاودانی.محمد طراحی و اعتبارسنجی چارچوب برنامه درسی آموزش کاهش خطرپذیری از بلایای طبیعی برای دورة ابتدایی [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • جاویدی کلاته جعفر ابادی.طاهره جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • جباریان گرو.مرتضی اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • جبل عاملی فروشان.زهرا تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • جبل عاملی.جلال امکان سنجی و اولویت بندی رشته‌های بین رشته‌ای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • جدا.نرگس تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • جراره.جمشید تأثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانش‌آموزان پسر سال تحصیلی دوم راهنمایی شهر بویین زهرا [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • جعفری ثانی.حسین تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • جعفری ثانی.حسین جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • جعفری ثانی.حسین طراحی الگوی برنامه‌درسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • جعفری ثانی.حسین نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • جعفری ثانی.حسین ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • جعفری ثانی.حسین بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • جعفری ثانی.حسین عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • جعفری روزبهانی.نجمه سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • جعفری ندوشن.علی تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • جعفری هرندی.رضا طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • جعفری هرندی.رضا بررسی روایی و پایایی پرسشنامۀ ارزشیابی تدریس در بین دانش‌آموزان دبیرستانی [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • جعفری هرندی.رضا اثربخشی بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • جعفری هرندی.رضا ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • جعفری هرندی.رضا شناسایی موانع بازدارنده اجرای برنامه درسي سازگارانه در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • جعفری هرندی.رضا بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • جعفری.اسماعیل فراتحلیلی کیفی بر پژوهش‌های انجام شده در زمینه موک (دوره‌های فراگیر گسترده آن لاین و باز) [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • جعفری.اسماعیل فراتحلیلی کیفی بر پژوهش‌های انجام شده در زمینه موک (دوره‌های فراگیر گسترده آن لاین و باز) [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • جعفری.پریوش میزان کاربرد مؤلفه‌های مدیریت روابط انسانی توسط مدیران مدارس دوره راهنمایی شهر اصفهان از دیدگاه معلمان [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1387]
  • جعفری.پریوش میزان مؤلفه‌های هوش سازمانی در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1388]
  • جعفری.پریوش نگرش و عملکرد مدیران دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 8 برمبنای ابعاد و مؤلفه‌های مدیریت تغییر و ارائه ی چارچوب ادراکی مناسب [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1386]
  • جعفری.پریوش نمودار مقاله ی نگرش و عملکرد مدیران دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ 8 برمبنای ابعاد و مؤلفه‌های مدیریت تغییر و ارائۀ چارچوب ادراکی مناسب [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1386]
  • جعفری.پریوش ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • جعفری.زهره بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • جعفری.سمانه بهبود ارزشیابی اساتید با استفاده از منطق فازی [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • جعفری.سید ابراهیم نقد و بررسی عناصر برنامه درسی در رویکردهای پیشرفت‌گرا و محافظه‌کار تربیت شهروندی [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1387]
  • جعفری.علیرضا تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • جعفری.محبوبه تأثیر شیوه تدریس پژوهش‌محور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • جلالوند.طاهره تبیین محتوای برنامه درسی تربیت اخلاقی از منظر تحلیل مقایسه‌ای آرای کانت و ملا احمد نراقی [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • جلالی.داریوش تأثیر آموزش مدیریت کیفیت فراگیر بر فرهنگ سازمانی و الگوهای رفتاری کارکنان شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1385]
  • جلیلی.مهسا بررسی وضع موجود توانایی و صلاحیت‌های معلمان از دیدگاه دانش‌آموزان و مقایسه‌ با وضع مطلوب از دیدگاه صاحب‌نظران در درس فیزیک سال چهارم دبیرستان [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]
  • جلیلیان.معصومه بررسی میزان تحقق رویکرد زمینه‌محور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • جمالی تازه کند.محمد فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • جمالی تازه کند.محمد تحلیل جایگاه مؤلفه‌های تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • جمالی.اختر شناسایی موانع توسعۀ مدارس طبیعت [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • جمشیدی.هادی استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • جناب زاده رودباری.مریم بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان (p4c) در فعالیت‌های پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش‌آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • جنت فریدونی.طیبه بررسی رابطه بین مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانش‌آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • جنتیان.امیرحسین ارائه الگوی برنامه درسی آموزش جنسی و اعتبارسنجی آن بر مبنای تجربیات مربیان بهداشت مدارس متوسطه شهر اصفهان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • جوادی پور.محمد شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • جوادی پور.محمد واکاوی پدیدارشناسانه واکنش‌های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • جوادی پور.محمد اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • جوادی پور.محمد واکاوی و تبیین الگوها‌ی برنامه درسی آموزش عالی در ایران [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • جوادی ممتاز.طیبه تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبک‌شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش‌آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره) [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • جوزایی.کریم مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • جوکار.ناصر نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • جهان ‌سیر.خسرو تأثیر مدیریت زمان در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1386]
  • جهان‌سیر.خسرو تأثیر دو شیوه تدریس استقرایی و قیاسی بر نمرات ریاضی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه [ دوره7, شماره 2 - بهار سال 1390]
  • جهانی.جعفر واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • جهانی.جعفر طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • جهانی.جعفر واکاوی شایستگی‌های معلمان عشایر کوچنده: مطالعه پدیدارشناسانه [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • جهانیان.رمضان رهکارهای بهینه سازی برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]
  • جهانیان.رمضان راهکارهای توسعه نظام مدیریت مشارکتی در واحدهای آموزشی، از دیدگاه مدیران، معاونان و معلمان [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1388]
  • جهانیان.رمضان ابعاد و مؤلفه‌های نظام مدیریت مدرسه‌محوری و ارائه مدل مفهومی [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1387]
  • جهانیان.رمضان اثر سه نوع متفاوت تمرینات ذهنی و مدل‌سازی بر خودکارآمدی دانشجویان دختر مبتدی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • جهانیان.رمضان راهکارهای بهینه سازی برنامه ریزی نیروی انسانی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]