راز.شاهین
دیدگاه کارکنان در مورد تأثیر مرخصی و انواع تعطیلات(ملی و مذهبی) بر رضایت شغلی در استان خوزستان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
راز.شاهین
دیدگاه کارکنان در مورد تاثیر مرخصی و انواع تعطیلات (ملی و مذهبی) بر رضایت شغلی در استان خوزستان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
رازانی.نرگس
طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
راستگو.اعظم
مقایسۀ نقش ارزشیابی توصیفی در کاهش اضطراب و افزایش اعتماد بهنفس دانشآموزان ابتدایی در مدارس مجری با مدارس سنتی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
راستی بزرگی.مهدی
ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخگو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجیگری درگیری تحصیلی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
ربانی.رسول
تأثیر سرمایه اجتماعی بر فعالیت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهرستان اصفهان
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
ربیعی مصباح.عباس
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
رجای پور.سعید
تأثیر شیوه های مختلف تدریس در افزایش کیفیت دوره های آموزش ضمن خدمت دبیران شیمی دوره متوسطه
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
رجایی پور.سعید
بررسی رابطۀ بین سبکهای رهبری مدیران با سلامت سازمانی در مدارس متوسطۀ شهرستان لنجان در سال تحصیلی 88 ـ 87
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
رجایی پور.سعید
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
رجایی پور.سعید
بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران مدارس شهرستان ایذه
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
رجایی.افسانه
تأثیر برنامه ی درسی قصه گویی و نمایش خلاق بر خلاقیت وعملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در دروس انشا و هنر
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
رجاییان.ندا
آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
رجاییان.ندا
آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
رجاییپور.سعید
مشکلات انضباطی دانشآموزان و ارائه یک الگوی انضباطی مناسب در مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان شهرضا
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1386]
رجاییپور.سعید
میزان کاربست مؤلفههای مدیریت استراتژیک دردانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اصفهان
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
رجائی.ملیحه
بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در معلمان مقطع متوسطه و نقش آن در سبک تدریس آنان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
رجائیان.محمد حسین
میزان فرسودگی شغلی مدیران ادارۀ کل و ادارات آموزش و پرورش شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
رجبی.زهرا
تحلیل کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفههای ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
رجبی.سمیه
بررسی صلاحیتها و مهارتهای مورد نیاز آموزشگران هنرستانهای کشاورزی با بهرهگیری از روش دلفی: مطالعه موردی در استان کرمانشاه
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
رحمان پور.محمد
میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدفهای برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
رحمان پور.محمد
بررسی تطبیقی فرایند بازنگری برنامههای درسی دانشگاههای ایران و سایر کشورها
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
رحمانی.جهانبخش
مقایسه نمرات دانشآموزان مدارس مقطع متوسطه دارای فعالیتهای فوق برنامه و فاقد فعالیتهای فوق برنامه در آزمون رشد مهارتهای اجتماعی ماتسون
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
رحمانی.جهانبخش
رابطه بین سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردبیرستانی شهر اصفهان
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
رحمانی.جهانبخش
رابطۀ عناصر و ابعاد فرهنگ مدرسه با انگیزۀ پیشرفت در دانشآموزان راهنمایی شهرستان مبارکه
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
رحمانی.جهانبخش
الگوی مفهومی نقش های آموزشی- تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
رحمانی.هادی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارتهای تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
رحمانی.هادی
ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشتههای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
رحیمی پردنجانی.یعقوب
نقد و تحلیل سند برنامه درسی ملی بر مبنای انطباق با نیازهای آموزشی دانشآموزان پیشدبستانی و دوره اول ابتدایی عشایر با تاکید بر رویکرد دانش بومی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
رحیمی دوست.غلامحسین
مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانشآموزان دختر نوجوان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
رحیمی.ربابه
تجارب زیسته دانشآموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
رحیمی.زهرا
بررسی میزان تحقق رویکرد زمینهمحور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
رحیمی.سمیه
واکاوی و تبیین الگوهای برنامه درسی آموزش عالی در ایران
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمی.محسن
روند رشد کمی آموزش عالی خصوصی و دولتیدر کشور جمهوری اسلامی ایران
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
رحیمی.هیمن
مطالعه تطبیقی کاربست نظریههای یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
رزی.جمال
ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
رستگاری.زهرا
بررسی ساختار عاملی ابزار سنجش انگیزش تدریس اعضای هیئتعلمی در آموزش عالی ایران (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان)
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
رستمی.چنگیز
اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوشهایچندگانه بر خلاقیت دانشآموزان دختر پنجم ابتدایی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
رشیدی.زهرا
طراحی و تبیین الگوی برنامه درسی شهروند جهانی در آموزش عالی ایران؛ رویکرد میانرشتهای
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
رشیدی.زهرا
دانشپژوهی تدریس، کارکرد مغفول دانشگاهی در ایران؛ تأملی بر پدیدة سایش
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
رضاپور.روحاله
بررسی کاربست آموزشی وامواژههای فرانسوی در درس صفر متدهای زبان فرانسه
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
رضایی راد.مجتبی
بررسی میزان آمادگی اساتید دانشگاه پیام نور به منظور استفاده از آموزش الکترونیکی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
رضایی راد.مجتبی
مقایسة انگیزه پیشرفت، اعتمادبهنفس، احساس تعلق به مدرسه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس دولتی، نمونهدولتی، هوشمند و تیزهوشان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
رضایی راد.مجتبی
شناسایی عوامل موفقیت در اجرای برنامه آموزش الکترونیکی در آموزش عالی
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
رضایی راد.مجتبی
تأثیرآموزش از طریق تلفن همراه بر انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در درس زبان عربی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
رضایی راد.مجتبی
کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی در پاندمی کرونا
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
رضایی راد.مجتبی
مقایسه نگرش حال و آینده دانشجویان و اساتید گروه پزشکی به منظور استفاده از یادگیری سیار مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
رضایی زاده.مرتضی
فراتحلیلی کیفی بر پژوهشهای انجام شده در زمینه موک (دورههای فراگیر گسترده آن لاین و باز)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
رضایی زاده.مرتضی
فراتحلیلی کیفی بر پژوهشهای انجام شده در زمینه موک (دورههای فراگیر گسترده آن لاین و باز)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
رضایی کلانتری.مرضیه
نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
رضایی.زمانه
میزان شیوع اضطراب امتحان و تأثیر مقابله درمانگری بر کاهش میزان آن و افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
رضایی.علی محمد
مدلسازی و تحلیل رابطه بین ویژگیهای شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
رضایی.فاطمه
کیفیت آموزش بزرگسالان مقطع راهنمایی شهر اصفهان در سال تحصیلی 88 ـ 1387
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
رضایی.مریم
نگرش دانشآموزان سوم راهنمایی شهر اصفهان نسبت به علم و فناوری، علوم مدرسهای و محیطزیست
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
رضایی.مصطفی
ارزیابی مؤلفههای کارآفرینی در برنامه درسی تجربهشده دانشجویان دانشگاه کابل
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
رضائی.محبوبه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
رضوی.سیدعباس
فراتحلیل اثربخشی آموزشهای مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
رضوی.سیدعباس
مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانشآموزان دختر نوجوان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
رعیت.زهرا
رابطة سبکهای یادگیری با روشهای تدریس ترجیحی دانشآموزان دوره متوسطه شهرستان میبد
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
رفاهی.ژاله
اثربخشی آموزش ارزشهای زندگی بر رشد اجتماعی کودکان و خودکارآمدی والدین آنان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
رفیع پور.ابوالفضل
بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانشآموزان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
رفیع پور.ابوالفضل
بررسی نقش نوع مدرسه در استدلال تناسبی دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
رفیع پور.ابوالفضل
بررسی رابطه بین باورها و مؤلفههای ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
رمرودی.مسعود
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیریهای برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
رمضانی.فاطمه
روشهای تربیت اجتماعی کودک بر اساس قرآن و نهج البلاغه
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
رنجدوست.شهرام
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رنجدوست.شهرام
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رنجدوست.شهرام
تبیین تجربة متخصصین تعلیم و تربیت و مدرسان زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در دورة اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
رنجدوست.شهرام
بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانشآموزان متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
رنجدوست.شهرام
کاربرد نظریۀ ساخت و سازگرایی در تدوین کتابهای درسی علوم تجربی دورۀ راهنمایی از دیدگاه کارشناسان، سرگروههای آموزشی و معلمان شهر تهران
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
رنجدوست.شهرام
رابطه بین سبک پردازش هویت و پیشرفت تحصیلی با نقش واسطهای سلامت عمومی در بین دانشآموزان دختر و پسردوره پیش دانشگاهی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
روحانی.عباس
ارزشیابی توصیفی با نظام سنتی بر اساس جو کلاس، ویژگیهای عاطفی و میزان خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1386]
روحی.مهدیه
تحلیل سؤالات کتب علوم دورۀ ابتدایی با استفاده از ابزار ارزیابی سبک سؤالات کتاب درسی لووری و لئونارد
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
رودی.محمد تقی
علل گرایش به آموزش در خانه از نظر والدین کودکان آموزش دیده در خانه: مطالعه کیفی تجربیات والدین
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
روزبهی.منیژه
نیاز سنجی مدیران دبیرستانها و کارکنان ستادی آموزش و پرورش شهر اصفهان در زمینه فناوری اطلاعات در سال تحصیلی 83-84
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1385]
روستایی.علیرضا
نقش اخلاق و تعلیم و تربیت از منظر فقه و حقوق اسلامی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
روشنیان رامین.محسن
خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
رهنما.اکبر
بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشتههای تخصصی و سطح تحصیلات آنان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
رهنما.اکبر
بررسی مبانی فلسفی معرفتشناختی ارزشیابی در دوره مدرن در تعلیم وتربیت
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
رهنما.اکبر
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
ریحانی.ابراهیم
بررسی درک دانشآموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء بهکل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
ریحانی.ابراهیم
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
ریحانی.ابراهیم
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسهای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایهی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
ریگی.عاطفه
مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روشهای موجود ارزیابی عملکرد تدریس
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]