معرفي نشريه
علمی
- نوع اعتبار علمی (وزارت علوم تحقیقات فناوری)
- توالی انتشار فصلنامه
- رتبه در ISC ضریب تاثیر 0.309 (Q1)
- رتبه در نشریات دانشگاه آزاد اسلامی (A(84))
- رتبه در وزارت علوم (الف)
- زبان نشریه فارسی چکیده: (انگلیسی)
- نوع انتشار الکترونیکی
- نوع دسترسی رایگان
- دسته بندی موضوعی ندارد
- هزینه بررسی و انتشار دارد
- استراتژی داوری نشریه داوری بسته
تمامی مقالات ارسالی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) قبل از ورود به فرآیند داوری از طریق نرم افزار مشابهت یاب سمیم نور بررسی خواهند شد.
نویسنده گرامی
لطفا ترتیب اسامی و افیلیشن نویسندگان بر روی سامانه مجله ( نه فایل word مقاله) موقع ثبت نام به درستی وارد شود چرا که بعد از پذیرش نهایی، چاپ مقاله و ورود به پایگاه های اطلاعاتی به هیچ عنوان قابل تغییر و اصلاح نمی باشد. (حتی به صورت سفارشی)
ارتباط با دفتر مجله فقط با ایمیل زیر امکان پذیر می باشد
curr_journalkhuisf@yahoo.com
بر اساس رأی بیست و پنجمین جلسه مورخ 25/3/85 کمیسیون بررسی اعتبار نشریات علمی و مجوز شماره 88600/87 مورخ 18/4/85 سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، فصلنامه پژوهش در برنامهریزی درسی حایز شرایط دریافت درجه علمی ـ پژوهشی شناخته شد. دارای رتبه علمی ـ پژوهشی به شماره 72413/3111 مورخ 12/5/1390 کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری. این مجله با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران منتشر میگردد. پایگاه استنادی جهان اسلام به آدرس www.ISC.gov.ir و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به آدرس www.SID.ir پذیرفته و نمایه میشود.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی تطبیقی برنامههای مراکز بالندگی هیئتعلمی ده دانشگاه منتخب ایرانhttps://sanad.iau.ir/journal/jsre با تاکید بر کاربست فناوریها
عاطفه غلامی * ، احمدرضا نصر ، اعظم اسفیجانیشماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه مدل ارزیابی مستمر آموزش بالینی رشته کارشناسی مامایی با محتوای الکترونیکی لاگ بوک در دانشگاه آزاد اسلامی
فروزنده دشتی ، اختر جمالی ، حیدر علی عابدی * ، نادرقلی قورچیانشماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - طراحی و اعتبارسنجی چارچوب برنامه¬درسی آموزش الکترونیکی دانشگاهی توسعه پایدارمحور(مورد مطالعه اعضای هیأت علمی دانشگاه شیراز)
حسین افلاکی فرد * ، محمد نیکخواهشماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی تطبیقی ساختار آموزشی دروس مقدمات طراحی معماری از نظر اساتید و دانشجویان (نمونه موردی: دانشگاه MIT و دانشگاه تهران)
الهام کاظمی ، حسن ستاری ساربانقلی ، رحمت محمدزاده * ، افرا غریب پورشماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - حرکت به سوی برنامه درسی منعطف از طریق گروههای آموزشی در جهت تحقق برنامهریزی درسی مدرسهمحور
ابوالفضل رفیع پور * ، پویا کریمیشماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - شناسایی و سنجش منابع و شیوه¬های کسب دانش محتوایی تربیتی فناورانه(TPCK) دبیران ریاضی دوره متوسطه
رضا میرعرب ، کبری غلامعلی تبار فیروزجائی *شماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - واکاوی تجربه معلمان و دانشآموزان از تدریس معکوس در درس تاریخ (مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه)
فتح اله کوشکی ، حمید مرتضوی *شماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - معلم و برنامهدرسی پنهان: تبیین ماهیت تعامل با تاکید بر پژوهش روایی
رضا معصومی نژاد *شماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - تحليل ارتباط بارشناختی، شیوة توضیح و فعالیت های کتاب ریاضی پایة ششم ابتدایی با پيشرفت تحصيلي دانشآموزان
احسان خسروانی ، احمد مدنی * ، رسول کاظمیشماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - رویکرد ادبیات به نهاد آموزش و مقایسه آن با دیدگاه های نوین جامعه شناسی درباره تعلیم و تربیت
مژده جمشیدیان ، اکرم هراتیان * ، سحر فائقیشماره 2 , دوره 22 , تابستان 1404
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بازنمایی عدالت زیست بوم در بر نامهدرسی جغرافیا؛ روایتهای معلمان از آموزش تا کنشگری
آرش مهربان ، عبدالله عزیزی ، جمال سلیمی *شماره 83 , دوره 21 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي
حسن حذرخانی * ، فاطمه زهرا احمدی ، مینو آیت اللهیشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
الناز رشتی زاده * ، رحمت اله خسروی ، سمیرا حسینیانشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران
سمیه صائبی ، علیرضا عصاره * ، نرگس کشتی آرای ، علیرضا صادقیشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - واکاوی و تبیین الگوهای برنامه درسی آموزش عالی در ایران
محمد جوادی پور * ، سمیه رحیمی ، مریم بنی عامریان ، هستی فرخ پورشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس
فرانک اسماعیلیان ، زهرا زارع *شماره 74 , دوره 19 , پاییز 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی
نوشین گشمردی ، سید محمد سیدکلان *شماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ریاضی مبتنی بر راهحلهای چندگانه جهت توسعه تفکر خلاق دانشآموزان دوره اول متوسطه
معصومه موذن زاده ، نعمت الله موسی پور * ، مریم صفرنواده ، صادق نصریشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی رابطه بین باورها و مؤلفههای ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی
فاطمه احمدپور مبارکه * ، محمدرضا فدایی ، ابوالفضل رفیع پورشماره 36 , دوره 10 , بهار 1392 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - بررسی کتابهای درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
جابر افتخاری ، رضاعلی نوروزی * ، حجت افتخاریشماره 74 , دوره 19 , پاییز 1401
