فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی برای دانشآموزان تیزهوش مدارس دوره دوم ابتدایی معصومه قدمیاری کورش فتحی واجارگاه کامبیز پوشنه علی اکبر خسروی بابادی علیرضا عراقیه 10.71788/JSRE.2025.900640 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بازنمایی عدالت زیست بوم در بر نامهدرسی جغرافیا؛ روایتهای معلمان از آموزش تا کنشگری آرش مهربان عبدالله عزیزی جمال سلیمی 10.71788/JSRE.2025.1199491 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - طراحی و اعتباریابی الگوی سیاستگذاری آموزش چندفرهنگی در نظام تعلیم و تربیت عمومی در ایران جعفر محرمی جواد کیهان مریم سامری 10.71788/JSRE.2025.1129522 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - آسیب شناسی مدارس ایران بر دانش آموزان اتباع افغانستانی براساس تجارب زیسته آنان (مورد مطالعه: مدارس غیر دولتی شهرستان شاهرود) مبینا غربا عليرضا صادقي غلامرضا یادگارزاده مصطفی قادری 10.71788/JSRE.2025.1197835 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی و اعتبارسنجی الزامات اجرای درسپژوهی بومی در نظام آموزش و پرورش ایران ام البنین احمدی حاجی مرجان کیان سیده هما عقیلی 10.71788/JSRE.2025.1123849 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تحلیل پدیدار شناسانه ادراک و تجربه¬ی زیسته¬ی معلمان از حضور راهبران آموزشی- تربیتی در کلاس درس محمد حسین زارعی 10.71788/JSRE.2025.1125767 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - شناسایی ویژگیهای ارزشیابی خلاقیت پرور: مطالعهای فرا ترکیب سید عباس رضوی سیده هدی مستطابی علی بیرمی پور 10.71788/JSRE.2025.901253 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - چرایی اُفت تحصیلی در درس ریاضی از منظر دانش آموزان: یک مطالعه کیفی سعیده شریف آرزو غفوری کیوان صالحی 10.71788/JSRE.2025.901083 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - برنامه درسی کارآفرینمحور (مرور نظام مند بر مطالعات انجام شده داخلي در سه دهة اخیر) محمدرضا تنگلی فاطمه طاهرپور حسین شکوهی فرد 10.71788/JSRE.2025.899879 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - تأثیر محیط یادگیری مشارکتی برخط مبتنی بر روش گروهی همتایان در دستیابی دانش¬آموزان به سطوح حیطه¬های یادگیری در درس علوم فاطمه خالوندی فخرالسادات نصیری ولیک بنی نرگس عسکری 10.71788/JSRE.2025.901079