فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی برای دانشآموزان تیزهوش مدارس دوره دوم ابتدایی معصومه قدمیاری کورش فتحی واجارگاه کامبیز پوشنه علی اکبر خسروی بابادی علیرضا عراقیه دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بازنمایی عدالت زیست بوم در بر نامهدرسی جغرافیا؛ روایتهای معلمان از آموزش تا کنشگری آرش مهربان عبدالله عزیزی جمال سلیمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - طراحی و اعتباریابی الگوی سیاستگذاری آموزش چندفرهنگی در نظام تعلیم و تربیت عمومی در ایران جعفر محرمی جواد کیهان مریم سامری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - آسیب شناسی مدارس ایران بر دانش آموزان اتباع افغانستانی براساس تجارب زیسته آنان (مورد مطالعه: مدارس غیر دولتی شهرستان شاهرود) مبینا غربا عليرضا صادقي غلامرضا یادگارزاده مصطفی قادری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی و اعتبارسنجی الزامات اجرای درسپژوهی بومی در نظام آموزش و پرورش ایران ام البنین احمدی حاجی مرجان کیان سیده هما عقیلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تحلیل پدیدار شناسانه ادراک و تجربه¬ی زیسته¬ی معلمان از حضور راهبران آموزشی- تربیتی در کلاس درس محمد حسین زارعی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - شناسایی ویژگیهای ارزشیابی خلاقیت پرور: مطالعهای فرا ترکیب سید عباس رضوی سیده هدی مستطابی علی بیرمی پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - چرایی اُفت تحصیلی در درس ریاضی از منظر دانش آموزان: یک مطالعه کیفی سعیده شریف آرزو غفوری کیوان صالحی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - برنامه درسی کارآفرینمحور (مرور نظام مند بر مطالعات انجام شده داخلي در سه دهة اخیر) محمدرضا تنگلی فاطمه طاهرپور حسین شکوهی فرد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - تأثیر محیط یادگیری مشارکتی برخط مبتنی بر روش گروهی همتایان در دستیابی دانش¬آموزان به سطوح حیطه¬های یادگیری در درس علوم فاطمه خالوندی فخرالسادات نصیری ولیک بنی نرگس عسکری