• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 8
  • شماره31 دوره8
  • 31
    شماره 31 دوره 8 زمستان 1390

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تحلیلی بر نظریه‌‌ی انتقادی تعلیم و تربیت و دلالت‌های آن برای برنامه‌ی درسی
        رحمت اله خسروی سید مهدی سجادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - پیش‌بینی راهبرد‌های مقابله‌ای تحصیلی براساس باورهای خودکارآمدی و جهت‌گیری هدف دانشجویان دانشگاه شیراز
        راضیه شیخ الاسلامی ساره احمدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مقایسه روش‌‌های ارزشیابی توصیفی و سنتی بر اساس استانداردهای چهارگانه ارزشیابی از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران
        رسول داودی محبوبه شکرالهی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی تأثیر کاربردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تفکر انتقادی و نگرش دانش‌آموزان دختر سال اول متوسطه منطقه‌‌ی 4 تهران
        رقیه آق ار کاکلی نوش آفرین صفری حسین حافظی کن کت
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - مقایسه رفتار اطلاع‌یابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده
        احمد هاشمی حسین فیاض بخش حبیب نکویی ابوذر همتی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تأثیر نرم‌افزار آموزشی طراحی شده بر مبنای فراشناخت بر خود ـ راهبری دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه
        حسین مهدی زاده یحیی صفری محمد علی نادی لیلا پاک نیا
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی سرفصل برنامه‌ی تحصیلی دوره کاردانی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در آموزش عالی ایران
        ماریا نصیری محمد حسین پور عبدالحمید معرف زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - رابطه‌ی میان اضطراب ریاضی و سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان
        سعید احمدی مجید احمدی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود