• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 18
  • شماره71 دوره18
  • 71
    شماره 71 دوره 18 زمستان 1400

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان
        نرگس جدا مرجان کیان علی حسینی خواه مهدی سبحانی نژاد
        10.30486/jsre.2021.1935129.1943
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان
        مریم خدارحمی مصطفی قادری محبوبه خسروی محمود مهرمحمدی
        10.30486/jsre.2022.1947212.2053
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - صلاحیت‌های دانشی و پداگوژیک معلمان
        ابراهیم اصابت طبری محمد نوربان کیومرث دمساز
        10.30486/jsre.2022.1913797.1763
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول
        نفیسه عباسپور اصفهانی جواد حاتمی علیرضا صادق زاده قمصری محسن ایمانی نائینی عادل پیغامی
        10.30486/jsre.2022.1938995.1976
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط
        پروانه تقی نژاد عزت اله نادری مریم سیف نراقی
        10.30486/jsre.2022.1938225.1962
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مرور نظام‌مند مطالعات کلاس‌های چندپایه
        سارا ابراهیمی
        10.30486/jsre.2022.1942509.2007
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی
        آزیتا قرنجیک علی اصغر بیانی حسن صائمی حسین فکوری حاجیار
        10.30486/jsre.2022.1918448.1802
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه
        علی زارعی مرضیه دهقانی
        10.30486/jsre.2021.1939298.1978
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی
        محمد ادیبان اسماعیل کاظم پور زهره شکیبایی
        10.30486/jsre.2022.1939893.1986
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - نقد و تحلیل سند برنامه درسی ملی بر مبنای انطباق با نیازهای آموزشی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی عشایر با تاکید بر رویکرد دانش بومی
        یعقوب رحیمی پردنجانی
        10.30486/jsre.2022.1952485.2090
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی
        سعید اسدپور علیرضا عصاره غلامعلی احمدی محمدرضا امام جمعه
        10.30486/jsre.2022.1942886.2014
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه
        سید پیمان امامی غلامرضا منشئی امیر قمرانی
        10.30486/jsre.2022.1940021.1983
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود