خادمی.سولماز
طراحی چارچوب شناخت هویت حرفهای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
خادمی.سولماز
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خادمی.محسن
تحلیل محتوای تمرینهای کتاب علوم تجربی پایه هفتم دوره اوّل متوسطه بر مبنای الگوی کاوشگری ساچمن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
خادمی.محسن
بررسی میزان فایده درسهای اصلی و تخصصی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی از نظر فارغ التحصیلان دانشگاه شیراز شاغل در آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1383]
خاضکی.شیرین
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خاکباز.عظیمه سادات
تجارب دانشجویان دکتری ریاضی از تأثیر تربیتی استاد راهنما در توسعه دانش تدریس
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
خاکباز.عظیمه سادات
استاد راهنمای پنهان: برنامه درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایان نامههای کارشناسی ارشد
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
خاکباز.عظیمه سادات
بررسی برنامۀ درسی تجربه شدۀ دانشجویان کارشناسی ارشد رشتۀ برنامهریزی درسی در دانشگاه بوعلی سینا
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
خاکباز.عظیمه سادات
تحلیلی از تجربه به کارگیری «یادگیری مشارکتی» در آموزش عالی
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
خالقی نژاد.سید علی
نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسبشده را ارزشیابی کنیم؟
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
خالوندی.فاطمه
اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانشآموزان بر اساس الگوی جورچین
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
خامسان.احمد
توافق و عدم توافق در زمینه مؤلفههای هویت ملی و تلویحات آن در نظام آموزش و پرورش ایران
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
خان آبادی.مهدی
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر یزد
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
خانی.سارا
تأثیر مصرف صبحانه بر عملکردهای شناختی و تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم دوره ابتدایی در شهرستان گرمسار سال تحصیلی 1390 ـ 1389
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
خانی.منیژه
رابطة باورهای ضمنی هوش و جهتگیری اهداف پیشرفت با تعللورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
خباره.کبری
تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در بهکارگیری استراتژیهای خـودرهبری (مورد: دانشجویان دانشگاه بیرجند)
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
خدارحمی.مریم
مرور سیستماتیک مؤلفههای حمایت از شکلگیری PCK در میان نومعلمان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
خدیوی.اسدالله
تعیین مؤلفههای نظارت حمایتی و ارائه مدل ادراکی مناسب برای آن در نظام آموزش و پرورش کشور.
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1386]
خراسانی.اباصلت
تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
خراسانی.اباصلت
مفهوم پردازی گفتمان برنامه درسی محیط کار؛ گفتمان نو ظهور یا مغفول
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
خراسانی.اباصلت
علل گرایش به آموزش در خانه از نظر والدین کودکان آموزش دیده در خانه: مطالعه کیفی تجربیات والدین
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
خراسانی.اباصلت
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
خراشادی زاده.فاطمه
مقایسه تطبیقی بهکارگیری راهبرد مشکلمحوری در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا، کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
خروشی.پوران
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
خزایی.کامیان
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوم متوسطه بر اساس تئوری هوشهای چندگانه گاردنر
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
خزائی.سعید
آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانههای نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
خسرو جاوید.مهناز
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
خسروی بابادی.علی اکبر
تغییرات اقلیم: بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
خسروی بابادی.علی اکبر
بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
خسروی بابادی.علی اکبر
بررسی رابطه بین هوش معنوی، ذهنیت فلسفی و باورهای دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
خسروی.رحمت اله
تحلیلی بر نظریهی انتقادی تعلیم و تربیت و دلالتهای آن برای برنامهی درسی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
خسروی.رحمت اله
واکاوی ابعاد و کیفیت تعاملات والدین در فرایندآموزش و یادگیری مجازی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خسروی.علی اکبر
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
خسروی.محبوبه
مرور سیستماتیک مؤلفههای حمایت از شکلگیری PCK در میان نومعلمان
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
خسروی.محبوبه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
خسروی.محبوبه
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خسروی.محبوبه
دانش ضمنی دبیران زبان انگلیسی دورۀ دوم متوسطه از ارزشیابی کیفی: با تأکید بر روشهای خودآزمایی و پوشهکار
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
خسروی.محبوبه
مقایسۀ اثرات بازی هدایتشده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
خسروی.معصومه
اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
خضری.حسن
مقایسه مهارتهای تدریسِ معلمان فارغالتحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی، دولتی و پیامنور
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
خضری.عباس
طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
خفته دل.مسعود
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
خلاقی.علی اصغر
طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خلخالی.علی
مدلسازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
خلقی فرد.حمیده
ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
خلیقیپور.سیدعباس
راهکارهای ارتقای کیفیت آموزشی رشتههای علوم قرآنی از دیدگاه استادان و دانشجویان مؤسسه آموزش عالی آزاد علوم قرآنی و معارف اسلامی غدیر
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
خلیلی آذر.هایده
مقایسه هوش هیجانی دانشآموزان تیزهوش و عادی و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1386]
خلیلی.حسن
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان)
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
خلیلی.حسن
راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
خموش.فاطمه
بررسی کاربست آموزشی وامواژههای فرانسوی در درس صفر متدهای زبان فرانسه
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
خوجه.زهرا
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم و کتابهای درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزشوپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
خوشناموند.زهرا
مطالعه تجربه دانشآموزان سال اول متوسطه درباره تختههای هوشمند
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
خیراللهی.آسیه
بررسی علل افزایش ورود زنان به دورههای کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامههای درسی دورهها
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]