ص

  • صابر.سوسن پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • صابری.رضا ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی ازمنظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان، مدیران و کارشناسان [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • صاحب جمعی3.ساغر نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیزه پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1389]
  • صاحبدل.حسین طراحی الگوی برنامه‌درسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صاحی.اکبر ویژگی‏های برنامه‏های درسی در عصر جهانی شدن و بین‌المللی کردن برنامه درسی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • صادق زاده قمصری.علیرضا طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • صادقی.عباس مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • صادقی.علیرضا تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • صادقی.علیرضا بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسه‌ای در دوره متوسطه اول [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صادقی.علیرضا سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صادقی.علیرضا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • صادقی.محمد هادی طراحی برنامه درسی سواد حقوقی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • صادقیان.زهرا نیازسنجی برنامه درسی دوره پیش دبستانی تحت نظر آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و مربیان شهر اصفهان [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • صادقی‌فرد.احمد بررسی ارتباط بین انواع سبک تفکر با خلاقیت و نوآوری مدیران مدارس شهرستان لامرد [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1390]
  • صالح صدق پور.بهرام کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صالح صدق‌پور.بهرام بررسی تأثیر سبک‌های فکر برمیزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره7, شماره 2 - بهار سال 1390]
  • صالح‌زاده.کریم تأثیر مدیریت زمان در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1386]
  • صالحی عمران.ابراهیم بررسی نقش یادگیری های غیر رسمی در پرورش شایستگی های کلیدی در محیط های آموزش عالی وشغلی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • صالحی نجف ابادی.نعمت الله اعتباریابی الگوی مفهومی کیفیت‌بخشی یادگیری الکترونیکی [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • صالحی.کیوان واکاوی پدیدارشناسانه واکنش‌های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • صالحی.کیوان شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • صالحی.کیوان طراحی برنامه درسی تفکر مستقل برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • صالحی.محمد طراحی یک مدل برای نهادینه کردن آینده پژوهی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1383]
  • صالحی.مسلم تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • صالحی.منصور بررسی یادگیری مشارکتی به شیوة ادارة کشور (در کلاس درس) با طرح همیار معلم در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • صانعی.سعید ماهیت و قلمرو تعلیم و تربیت اسلامی [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1389]
  • صائبی.سمیه سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صائمی.حسن عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • صائمی.حسن تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • صباحی زاده.محمود شناسایی چالش‌ها و راهکارهای بهبود طرح سوادآموزی خواندن با خانواده: مطالعۀ موردی استان هرمزگان [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • صباغی.نیر بررسی میزان اثر بخشی مؤلفه‌های ارزش‌های شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • صبوری.مسیح بینش‌های اساسی برآمده از یافته‌های علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • صحابت انور.سعید اثربخشی دوره‌های آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • صدیقی.کاظم جدول مقاله شماره 3 [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1386]
  • صرامی.غلامرضا ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • صفایی.سهیلا رابطۀ عناصر و ابعاد فرهنگ مدرسه با انگیزۀ پیشرفت در دانش‌آموزان راهنمایی شهرستان مبارکه [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1389]
  • صفائی موحد.سعید واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • صفائی موحد.سعید ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • صفائی موحد.سعید به سوی فرانظریه‌ای دیگر برای شناخت برنامه درسی پنهان [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • صفرزاده.سحر رابطه تفکر انتقادی و فراشناخت با سبک های یادگیری و موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • صفرنواده.مریم طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ریاضی مبتنی بر راه‎حل‎های چندگانه جهت توسعه تفکر خلاق دانش‎آموزان دوره اول متوسطه [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صفری.اسماعیل آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1393]
  • صفری.حسین ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • صفری.محمود تحلیلی بر برنامه درسی پوچ در محتوای آموزشی [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • صفری.نوش آفرین بررسی تأثیر کاربردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تفکر انتقادی و نگرش دانش‌آموزان دختر سال اول متوسطه منطقه‌‌ی 4 تهران [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1390]
  • صفری.یحیی تأثیر نرم‌افزار آموزشی طراحی شده بر مبنای فراشناخت بر خود ـ راهبری دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1390]
  • صفری.یحیی طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • صلواتی.پرستو تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورة اول دبیرستان بر اساس شاخص‌های محتوایی برنامه درسی ملی [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • صلواتیان.سیده مامک ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • صمدی.پروین شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی [ دوره17, شماره 67 - زمستان سال 1399]
  • صمدی.پروین میزان موفقیت برنامه درسی آداب ومهارتهای زندگی اسلامی ( طرح کرامت ) برکسب مهارت حل مسأله دانش آموزان [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • صمدی.پروین عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • صمدی.پروین واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • صمدی.پروین طراحی و اعتباریابی برنامه درسی گردشگری پایدار در آموزش عالی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • صمدی.پروین بررسی تحلیلی میزان توجه به ابعاد زیبایی‌شناسی تربیت شهروندی در کتاب‌های درسی دورۀ اول ابتدایی [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • صمدی.پروین بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • صمدی.پروین شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر: یک مطالعه سنتز پژوهی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • صمدی.معصومه پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی توسط ادراک دانش‌آموزان از سبک‌های ارتباطی معلم [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1393]
  • صمدی.معصومه بررسی دیدگاه کارشناسان پیرامون عناصر اصلی دروس کتاب هدیه‌های آسمان پایه دوم ابتدایی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • صمدی.معصومه ارزیابی دیدگاه دبیران علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مجری طرح آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی پیرامون محتوای کتاب کارمایه معلمان در دروس فوق [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1393]
  • صیادی شهرکی.سمیه میزان پاسخ‌گویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • صیحانی.محدثه ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • صیدی.مریم طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]