ص

  • صابر گرگانی.افسانه طراحی برنامه درسی ارتقاء خودکارآمدی دانشجویان در نظام آموزش عالی [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • صاحی.اکبر شناسايي جايگاه برنامه درسي تربيت شهروندي در نظام آموزش و پرورش ايران با رويکرد تحليل گفتمان انتقادي فرکلاف [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • صادقی.مهرداد کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامه‌های آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صادقي.عليرضا اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صالحی.کیوان شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفائی موحد.سعید طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • صمدی.پروین بازنمایی تجارب زیسته آموزگاران دوره اول ابتدایی از رویکرد «غمخوارانه» در کلاس درس [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]