شادی.صدیقه
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شاکری.رضا
کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شاملو.ندا
شناسایی عوامل موثر بهبود کیفیت آموزش مجازی مبتنی بر تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در آموزشهای دوران کرونا
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شاه حسینی.نجیبه
بررسی راهکارهای عملی تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
شاه طالبی.بدری
بررسی نحوۀ گذران اوقات فراغت استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه دولتی شهرکرد
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
شاه طالبی.بدری
رابطۀ بین سبک رهبری تحولی مدیران و سلامت سازمانی مدارس ابتدایی دخترانۀ شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
شاه طالبی.بدری
رابطه بین منابع قدرت مدیر و انواع فرهنگ سازمانی در مدارس متوسطه و راهنمایی شهرستان خمین
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
شاه طالبی.بدری
ارائه الگوی برنامه درسی آموزش جنسی و اعتبارسنجی آن بر مبنای تجربیات مربیان بهداشت مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شاه طالبی.بدری
ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شاه طالبی.بدری
رابطة بین یادگیری خود راهبر، خودکارآمدی و سواد اطلاعاتی با رفتار تسهیمدانش
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
شاه طالبی.سمیه
بیوگرافی دکتر مصطفی شریف خلیفه سلطانی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
شاه طالبی.سمیه
شایستگی های مهارتی دانشآموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
شاه طالبی.سمیه
تجارب زنان مدیر از رهبری در آموزش عالی؛ یک مطالعه کیفی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
شاه طالبی.سمیه
«شما باید بدانید» چالشهای تدریس در دانشگاه چیست؟!
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
شاه ملکی.میثم
سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای برنامهدرسی تربیت اقتصادی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شاهسونی.سعیده
بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفهای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
شاهطالبی.بدری
رابطه بین هوش هیجانی مدیران و توانایی آنان در جلب اعتماد معلمان در دوره ابتدایی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1388]
شبیری.سید محمد
ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزشهای زیستمحیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
شبیری.محمد
اثربخشی دورههای آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
شجاعی.خه بات
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با سازگاری شغلی در بین معلمان رسمی و حق التدریس مقطع ابتدایی شهرستان سردشت در سال تحصیلی 90 ـ 89
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
شرفی.محمدرضا
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مبنای الگوی حل مسأله دیویی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
شریعتمداری.علی
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
شریعتمداری.علی
میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه استان مازندران از مبانی برنامهریزی درسی و اصول یادگیری
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1386]
شریعتمداری.علی
تأثیر یادگیری مبتنی بر وبلاگ با رویکرد حل مسأله بر رشد تفکر منطقی دانشجویان رشتۀ زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
شریعتمداری.علی
نگرش استادان علوم تربیتی به سرفصل برنامههای تحصیلی رشته ی کاردانی وکارشناسی آموزش ابتدایی درآموزش عالی ایران
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1386]
شریف زاده.حکیمه السادات
نسبیگرایی معرفت شناختی و دلالتهای آن بر تعلیم و تربیت
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
شریف.مصطفی
چالشهای دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگیهای یادگیرنده مادام العمر
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
شریف.مصطفی
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
شریف.مصطفی
بررسی میزان تناسب ساختارهای سازمانی آموزش و پرورش استان برای برنامه ریزی آموزشی استانی (82-81)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1383]
شریفی.حسن پاشا
پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
شریفی.حسن پاشا
رابطه سرمایه روانشناختی (امید، خوشبینی، تابآوری و خودکارآمدی) با هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
شریفی.نوید
ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
شریفیان.فریدون
شایستگی های مهارتی دانشآموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
شعبانی.احمد
جوّ سازمانی دانشگاه صنعتی اصفهان و ارتباط آن با سلامت روان دانشجویان در سال تحصیلی 88 ـ 1387
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
شعبانی.احمد
بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران مدارس شهرستان ایذه
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1389]
شعبانی.رسول
برنامه درسی بومیشده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاسهای چندپایه
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
شعبانی.مرتضی
طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
شفیع پور.فرهاد
راهبردهای آموزشی مؤثر برای توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان برای بهرهگیری از فناوری اطلاعات از دیدگاه استادان دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 5 کشور
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1387]
شفیع پور.فرهاد
ارائۀ مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر برنامههای درسی پاسخگوی ادراک شده در مدارس هوشمند
[
دوره7,
شماره
2
- بهارسال
1390]
شفیع پور.فرهاد
ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
شفیع پور.فرهاد
بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامههای درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
شفیع پور.فرهاد
ساخت و اعتباریابی مقیاس تدریس محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی با رویکرد کارآفرینی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شفیع پور.فرهاد
الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانشآموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان)
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
شفیع پور.فرهاد
ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجیگری جدیت تحصیلی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
شفیع پور.فرهاد
ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخگو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجیگری درگیری تحصیلی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
شفیعی سروستانی.مریم
واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئتعلمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
شفیعی سروستانی.مریم
تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شفیعی سروستانی.مریم
طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
شفیعی.صابر
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
شکاری.عباس
آسیبشناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
شکاری.عباس
تعیین شاخصهای سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب هدیههای آسمانی چهارم و پنجم ابتدایی ایران
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
شکاری.عباس
ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
شکراللهی.رقیه
تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی چهارم و پنجم براساس اهداف آموزشی مریل
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
شکراللهی.رقیه
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
شکرالهی.محبوبه
مقایسه روشهای ارزشیابی توصیفی و سنتی بر اساس استانداردهای چهارگانه ارزشیابی از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
شکرباغانی.اشرف السادات
مطالعة اثربخشی محتوای برنامه درسی دورههای کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای کشور بر نیازهای شغلی آنان (مطالعه موردی: محتوای برنامه درسی فیزیک کاربردی)
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
شکرباغانی.اشرف السادات
مقایسه کجفهمیهای دانشآموزان سال سوم دبیرستان درباره مفاهیم الکتریسیته با دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
شکرهی.علی
عوامل مؤثر بر تولیدات علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (منطقه 8)
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1387]
شکوهی فرد.حسین
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
شکیبایی.زهره
رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1394]
شکیبایی.زهره
شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
شکیبایی.زهره
تأثیر آموزشهای در سایه و سبکهای فرزندپروری بر اضطراب ریاضی دانشآموزان دبیرستانی
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
شمسی پاپکیاده.سیده زهرا
ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزشهای زیستمحیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
شوره کندی.فرهاد
مقایسه تعلیم دانشآموزان ابتدائی مطابق با ارزشهای اسلامی در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
شهابفرد.زهره
میزان کاربست مؤلفههای مدیریت استراتژیک دردانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اصفهان
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1388]
شهابی.سارا
تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
شهبازی.بهزاد
تبیین رابطه طراحی شغل و عملکرد دبیران دبیرستانهای دولتی مناطق 1 5 شهر تهران
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1389]
شهبازی.شهرام
میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوهجست وجو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
شهبازی.شهرام
میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1388]
شهبازی.مسعود
رابطه بین جو عاطفی خانواده با رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر و دختر پایههای چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
شهرکی پور.حسن
عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت آموزشی دورههای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دانشکده علوم تربیتی (مطالعه موردی واحد رودهن)
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
شهرکی پور.حسن
بررسی محتوای کتب درسی دوره ی راهنمایی تحصیلی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
شهسواری.جواد
بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
شهنی ییلاق.منیجه
رابطه سرمایه روانشناختی (امید، خوشبینی، تابآوری و خودکارآمدی) با هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
شیخ الاسلامی.راضیه
پیشبینی راهبردهای مقابلهای تحصیلی براساس باورهای خودکارآمدی و جهتگیری هدف دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
شیخ الاسلامی.راضیه
نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
شیخ پور.سکینه
مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارتهای حل مسأله اجتماعی دانشآموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
شیخ زاده.مصطفی
تأثیر روشهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانشآموزان پایه هفتم در درس کار و فنآوری
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
شیخ زاده.مصطفی
طراحی مدل نرم افزاری اموزش ریاضی بر اساس رویکرد سازنده گرایی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1384]
شیخکانلوی میلان.امین
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شیخی فینی.علی اکبر
تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانشآموزان دورة ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
شیخی فینی.علی اکبر
رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شیر علی پور.اصغر
راستی این همه هیاهو پیرامون الگوهای تدریس برای چیست؟
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
شیرانی.ناهید
جوّ سازمانی دانشگاه صنعتی اصفهان و ارتباط آن با سلامت روان دانشجویان در سال تحصیلی 88 ـ 1387
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1388]
شیردل.خیرالنسا
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
شیردل.علی
کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی در پاندمی کرونا
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
شیرکوند.ناصر
طراحی الگوی برنامهدرسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شیرین صحرائی.علیرضا
بررسی نقش آموزشهای پس از سواد در ارتقای سطح آگاهیهای زنان و دختران نو سواد بزرگسال روستایی
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]