ش

  • شادی.صدیقه طراحی الگوی زیست‏پذیری برنامه ‌درسی در نظام آموزش ‌عالی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شاکری.رضا کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شاملو.ندا شناسایی عوامل موثر بهبود کیفیت آموزش مجازی مبتنی بر تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در آموزش‌های دوران کرونا [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شاه حسینی.نجیبه بررسی راهکارهای عملی تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • شاه طالبی.بدری ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شاه طالبی.بدری ارائه الگوی برنامه درسی آموزش جنسی و اعتبارسنجی آن بر مبنای تجربیات مربیان بهداشت مدارس متوسطه شهر اصفهان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شاه طالبی.بدری رابطة بین یادگیری خود راهبر، خودکارآمدی و سواد اطلاعاتی با رفتار تسهیم‌دانش [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • شاه طالبی.بدری رابطه بین منابع قدرت مدیر و انواع فرهنگ سازمانی در مدارس متوسطه و راهنمایی شهرستان خمین [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1388]
  • شاه طالبی.بدری رابطۀ بین سبک رهبری تحولی مدیران و سلامت سازمانی مدارس ابتدایی دخترانۀ شهر اصفهان [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1389]
  • شاه طالبی.بدری بررسی نحوۀ گذران اوقات فراغت استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه دولتی شهرکرد [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1389]
  • شاه طالبی.سمیه تجارب زنان مدیر از رهبری در آموزش عالی؛ یک مطالعه کیفی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1388]
  • شاه طالبی.سمیه بیوگرافی دکتر مصطفی شریف خلیفه سلطانی [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]
  • شاه طالبی.سمیه شایستگی های مهارتی دانش‌آموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • شاه طالبی.سمیه «شما باید بدانید» چالش‌های تدریس در دانشگاه چیست؟! [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • شاه ملکی.میثم سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه‌درسی تربیت اقتصادی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شاهسونی.سعیده بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفه‌ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • شاه‌طالبی.بدری رابطه بین هوش هیجانی مدیران و توانایی آنان در جلب اعتماد معلمان در دوره ابتدایی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1388]
  • شبیری.سید محمد ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • شبیری.محمد اثربخشی دوره‌های آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • شجاعی.خه بات بررسی رابطه بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با سازگاری شغلی در بین معلمان رسمی و حق التدریس مقطع ابتدایی شهرستان سردشت در سال تحصیلی 90 ـ 89 [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • شرفی.محمدرضا تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مبنای الگوی حل مسأله‌ دیویی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • شریعتمداری.علی میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه استان مازندران از مبانی برنامه‌ریزی درسی و اصول یادگیری [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1386]
  • شریعتمداری.علی تأثیر یادگیری مبتنی بر وبلاگ با رویکرد حل مسأله بر رشد تفکر منطقی دانشجویان رشتۀ زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل [ دوره7, شماره 2 - بهار سال 1390]
  • شریعتمداری.علی نگرش استادان علوم تربیتی به سرفصل برنامه‌های تحصیلی رشته ی کاردانی وکارشناسی آموزش ابتدایی درآموزش عالی ایران [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1386]
  • شریعتمداری.علی تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • شریف زاده.حکیمه السادات نسبی‌گرایی معرفت شناختی و دلالت‌های آن بر تعلیم و تربیت [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • شریف.مصطفی بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه ‌درسی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • شریف.مصطفی چالش‌های دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگی‌های یادگیرنده مادام العمر [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • شریف.مصطفی بررسی میزان تناسب ساختارهای سازمانی آموزش و پرورش استان برای برنامه ریزی آموزشی استانی (82-81) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1383]
  • شریفی.حسن پاشا رابطه سرمایه روان‌شناختی (امید، خوش‌بینی، تاب‌آوری و خودکارآمدی) با هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]
  • شریفی.حسن پاشا پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • شریفی.نوید ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • شریفیان.فریدون شایستگی های مهارتی دانش‌آموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • شعبان نژاد خاص.رضا شناسایی موانع توسعۀ مدارس طبیعت [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • شعبانی.احمد جوّ سازمانی دانشگاه صنعتی اصفهان و ارتباط آن با سلامت روان دانشجویان در سال تحصیلی 88 ـ 1387 [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1388]
  • شعبانی.احمد بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی مدیران مدارس شهرستان ایذه [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1389]
  • شعبانی.رسول برنامه درسی بومی‌شده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاس‌های چندپایه [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • شعبانی.مرتضی طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • شفیع پور.فرهاد بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامه‌های درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • شفیع پور.فرهاد ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • شفیع پور.فرهاد ارائۀ مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر برنامه‌های درسی پاسخگوی ادراک شده در مدارس هوشمند [ دوره7, شماره 2 - بهار سال 1390]
  • شفیع پور.فرهاد راهبردهای آموزشی مؤثر برای توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان برای بهره‌گیری از فناوری اطلاعات از دیدگاه استادان دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 5 کشور [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1387]
  • شفیع پور.فرهاد الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش‌آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان) [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • شفیع پور.فرهاد ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجی‌گری جدیت تحصیلی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • شفیع پور.فرهاد ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • شفیع پور.فرهاد ساخت و اعتباریابی مقیاس تدریس محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی با رویکرد کارآفرینی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شفیعی سروستانی.مریم واکاوی شایستگی‌های معلمان عشایر کوچنده: مطالعه پدیدارشناسانه [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • شفیعی سروستانی.مریم واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • شفیعی سروستانی.مریم تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شفیعی سروستانی.مریم طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • شفیعی.صابر بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • شکاری.عباس ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1393]
  • شکاری.عباس آسیب‌شناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • شکاری.عباس تعیین شاخص‌های سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب هدیه‌های آسمانی چهارم و پنجم ابتدایی ایران [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1391]
  • شکاری.عباس بازخوردهای معلمان مجری الگوی ارزشیابی توصیفی(کیفی) [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1393]
  • شکراللهی.رقیه تحلیل محتوای کتاب‌های علوم تجربی چهارم و پنجم براساس اهداف آموزشی مریل [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1391]
  • شکراللهی.رقیه شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • شکرالهی.محبوبه مقایسه روش‌‌های ارزشیابی توصیفی و سنتی بر اساس استانداردهای چهارگانه ارزشیابی از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1390]
  • شکرباغانی.اشرف السادات مطالعة اثربخشی محتوای برنامه درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های کشور بر نیازهای شغلی آنان (مطالعه موردی: محتوای برنامه درسی فیزیک کاربردی) [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • شکرباغانی.اشرف السادات مقایسه کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان درباره مفاهیم الکتریسیته با دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • شکرهی.علی عوامل مؤثر بر تولیدات علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (منطقه 8) [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1387]
  • شکوهی فرد.حسین بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • شکیبایی.زهره شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • شکیبایی.زهره رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • شکیبایی.زهره تأثیر آموزش‌های در سایه و سبک‌های فرزندپروری بر اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دبیرستانی [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • شمسی پاپکیاده.سیده زهرا ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • شوره کندی.فرهاد مقایسه تعلیم دانش‌آموزان ابتدائی مطابق با ارزش‌های اسلامی در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • شهاب‌فرد.زهره میزان کاربست مؤلفه‌های مدیریت استراتژیک دردانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اصفهان [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1388]
  • شهابی.سارا تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • شهبازی.بهزاد تبیین رابطه طراحی شغل و عملکرد دبیران دبیرستانهای دولتی مناطق 1 5 شهر تهران [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1389]
  • شهبازی.شهرام میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]
  • شهبازی.شهرام میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوهجست وجو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1388]
  • شهبازی.مسعود رابطه بین جو عاطفی خانواده با رشد مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر و دختر پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1390]
  • شهرکی پور.حسن بررسی محتوای کتب درسی دوره ی راهنمایی تحصیلی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • شهرکی پور.حسن عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت آموزشی دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دانشکده علوم تربیتی (مطالعه موردی واحد رودهن) [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • شهسواری.جواد بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • شهنی ییلاق.منیجه رابطه سرمایه روان‌شناختی (امید، خوش‌بینی، تاب‌آوری و خودکارآمدی) با هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1393]
  • شیخ الاسلامی.راضیه نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • شیخ الاسلامی.راضیه پیش‌بینی راهبرد‌های مقابله‌ای تحصیلی براساس باورهای خودکارآمدی و جهت‌گیری هدف دانشجویان دانشگاه شیراز [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1390]
  • شیخ پور.سکینه مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارت‌های حل مسأله اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • شیخ زاده.مصطفی طراحی مدل نرم افزاری اموزش ریاضی بر اساس رویکرد سازنده گرایی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1384]
  • شیخ زاده.مصطفی تأثیر روش‌های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پایه هفتم در درس کار و فن‌آوری [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • شیخکانلوی میلان.امین طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شیخی فینی.علی اکبر رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شیخی فینی.علی اکبر تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانش‌آموزان دورة ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • شیر علی پور.اصغر راستی این همه هیاهو پیرامون الگو‌های تدریس برای چیست؟ [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • شیرانی.ناهید جوّ سازمانی دانشگاه صنعتی اصفهان و ارتباط آن با سلامت روان دانشجویان در سال تحصیلی 88 ـ 1387 [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1388]
  • شیردل.خیرالنسا رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • شیردل.علی کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در پاندمی کرونا [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • شیرکوند.ناصر طراحی الگوی برنامه‌درسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شیرین صحرائی.علیرضا بررسی نقش آموزش‌های پس از سواد در ارتقای سطح آگاهی‌های زنان و دختران نو سواد بزرگسال روستایی [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]