ش

  • شاه طالبی.سمیه شایستگی های مهارتی دانش‌آموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • شبیری.محمد اثربخشی دوره‌های آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • شریف.مصطفی چالش‌های دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگی‌های یادگیرنده مادام العمر [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • شریفیان.فریدون شایستگی های مهارتی دانش‌آموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • شفیع پور.فرهاد ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجی‌گری جدیت تحصیلی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • شفیع پور.فرهاد ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • شهسواری.جواد بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • شیخ الاسلامی.راضیه نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]