ع

  • عارفی.محبوبه خاستگاه‌های فکری و نظری برنامه درسی سایه و بازشناسی مصادیق آن در نظام آموزشی ایران [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • عبداللهی.مژگان کاوش در انتقال یادگیری به‌عنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • عبدالملکی.صابر مقایسۀ اثرات بازی هدایت‌شده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی [ دوره17, شماره 67 - زمستان سال 1399]
  • عراقیه.علیرضا کاوش در انتقال یادگیری به‌عنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • عریضی.حمیدرضا بررسی اثربخشی آموزش بازنمایی‌‌های طرح‌واره‌ای بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی ریاضی [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • عزیزی محمودآباد.مهران بررسی اثربخشی آموزش بازنمایی‌‌های طرح‌واره‌ای بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی ریاضی [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • عصاره.علیرضا طراحی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی) [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]
  • عطاران.محمد مدرسه‌درخانه؛ فرصت یا تهدید در نظام آموزشی ایران؟! [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • عظیمی آقبلاغ.احد مطالعة ویژگی‌های عناصر برنامه درسی در مدارس دورة ابتدایی عشایری [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • عظیمی.محمد تبیین تجربة متخصصین تعلیم و تربیت و مدرسان زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در دورة اول متوسطه [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • علی عسگری.مجید مدرسه‌درخانه؛ فرصت یا تهدید در نظام آموزشی ایران؟! [ دوره17, شماره 64 - بهار سال 1399]
  • علی عسگری.مجید شناسایی و اعتباربخشی مؤلفه‌های برنامه درسی حل مسئله به‌منظور آموزش دانشجویان پرستاری [ دوره17, شماره 65 - تابستان سال 1399]
  • علی عسگری.مجید شناسایی موانع درس‌پژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی [ دوره17, شماره 66 - پاییز سال 1399]