ف

  • فاتحی.یونس مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش‌آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • فدایی.محمدرضا بررسی رابطه بین باورها و مؤلفه‌های ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • فراستخواه.مقصود واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامه‌های درسی آموزش عالی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • فرمهینی فراهانی.محسن اولویت بندی و مقایسه مؤلفه‌های شش‌گانه ایدئولوژی‌های برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکده‌های علوم تربیتی شهر تهران [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • فروغی ابرب.احمد علی شناسایی موانع و چالش‌های اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • فروغی ابری.احمدعلی مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • فلاح.وحید تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • فیروزی.زهرا تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]