ح

  • حاتمی.جواد شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • حاتمی.جواد تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • حریری مقدم.شهلا ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازنده‌گرایی با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین طراحی الگوی برنامه‌درسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حسینی خواه.علی تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حسینی.سیده فاطمه طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • حسینی.سیده ملیحه تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حمیدی.فریده طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیش‌دبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • حمیدی.فریده واکاوی شناخت مربیان از ویژگی‌های رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]