ا

  • ابدی.فاطمه اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • ابراهیم زاده.عیسی راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آن‌ها [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • ابوالحسنی.زهرا ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • ابوالمعالی.خدیجه تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبان‌آموزان 8 تا 12 ساله [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • احمد آبادی ارانی.نجمه تحلیل و نقد دلالت‌های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • احمد آبادی ارانی.نجمه دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • احمدی هدایت.حمید تحلیل و نقد دلالت‌های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • ادیب.یوسف تبیین اهمال‌‌‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه: یک مطالعه نظریه زمینه‌ای [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • ادیب.یوسف تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش‌دبستانی [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • اسلامی.ادریس بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزش‌های دانش‌آموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • اکبری.مهناز بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • الماسی.اسحاق بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • امامی.کبری بررسی تأثیر به‌کارگیری بازی‌های آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایة سوم ابتدایی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • انصاری.مریم بررسی مقدماتی قابلیت پیش‌بینی‌کنندگی نظریة هوش چندگانة گاردنر در انتخاب رشتة تحصیلی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]