ابدی.فاطمه
اعتباریابی مؤلفههای اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ابراهیم زاده.عیسی
راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آنها
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ابوالحسنی.زهرا
ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
ابوالمعالی.خدیجه
تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبانآموزان 8 تا 12 ساله
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
احمد آبادی ارانی.نجمه
تحلیل و نقد دلالتهای تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
احمد آبادی ارانی.نجمه
دلالتهای برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
احمدی هدایت.حمید
تحلیل و نقد دلالتهای تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
ادیب.یوسف
تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیشدبستانی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
اسلامی.ادریس
بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتابهای درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزشهای دانشآموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطهای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
اکبری.مهناز
بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
الماسی.اسحاق
بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
امامی.کبری
بررسی تأثیر بهکارگیری بازیهای آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایة سوم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
انصاری.مریم
بررسی مقدماتی قابلیت پیشبینیکنندگی نظریة هوش چندگانة گاردنر در انتخاب رشتة تحصیلی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]