• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • کامبیز حیدرزاده هنزائی

    فهرس المقالات کامبیز حیدرزاده هنزائی


  • المقاله

    1 - طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمان‌های برگزارکننده رویدادهای آموزشی غیر دانشگاهی
    سپهر تاروردیان احمد روستا کامبیز حیدرزاده محمد رحیم اسفیدانى
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 114 , السنة 29 , پاییز 1397

  • المقاله

    2 - ارائه مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی
    حسین دانش مهر رضا رادفر کامبیز حیدرزاده
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 117 , السنة 30 , تابستان 1398

  • المقاله

    3 - برساخت و تجربه زیسته نخبگان صنعت گردشگری از بازاریابی گردشگری به روش داده بنیاد
    عباس اسدی کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش منصوره علیقلی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 125 , السنة 32 , تابستان 1400

  • المقاله

    4 - ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال
    10.30495/jmfr.2022.20719
    راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , تابستان 1401

  • المقاله

    5 - پیش بینی برند سازی فراگیر بر اساس رویکرد کیفی و کمی
    سپهر تاروردیان احمد روستا کامبیز حیدرزاده محمد رحیم اسفیدانى
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 121 , السنة 31 , تابستان 1399

  • المقاله

    6 - تفاوت زنان نسل زد و وای در خریدهای الکترونیکی در طی دوران کووید 19
    کامبیز حیدرزاده
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 136 , السنة 35 , بهار 1403

  • المقاله

    7 - بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها
    10.30495/enkn.2023.22573
    میلاد بخشی عباس اسدی کامبیز حیدرزاده
    دانش کارآفرینی , العدد 6 , السنة 3 , بهار 1402

  • المقاله

    8 - مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیل‌گر جنسیت
    کامبیز حیدرزاده کبری نجفی نسرین سلیمانی
    مدیریت بازاریابی , العدد 35 , السنة 12 , تابستان 1396

  • المقاله

    9 - بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
    کامبیز حیدرزاده آرزو جوان بخت
    مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397

  • المقاله

    10 - تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش‌های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب‌سایت
    کامبیز حیدرزاده کبری نجفی زهرا کردباغ
    مدیریت بازاریابی , العدد 33 , السنة 11 , زمستان 1395

  • المقاله

    11 - بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا
    الهام صمدزاده کامبیز حیدرزاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397

  • المقاله

    12 - بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید
    کامبیز حیدرزاده معصومه ورامینی
    مدیریت بازاریابی , العدد 31 , السنة 11 , تابستان 1395

  • المقاله

    13 - تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا)
    نیلوفر اشرفی کامبیز حیدرزاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 37 , السنة 12 , زمستان 1396

  • المقاله

    14 - بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
    آیدا مریخ نژاد اصل کامبیز حیدرزاده رحیم محترم
    مدیریت بازاریابی , العدد 46 , السنة 15 , بهار 1399

  • المقاله

    15 - طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته
    10.30495/jomm.2022.61844.1844
    نسا محمدی حمیدرضا سعیدنیا کامبیز حیدرزاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 57 , السنة 17 , زمستان 1401

  • المقاله

    16 - تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران
    زهرا مهدوی ثابت محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش
    مدیریت بازاریابی , العدد 53 , السنة 16 , زمستان 1400

  • المقاله

    17 - تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
    10.30495/jomm.2022.19511
    امیررضا احمدنژادمستی کامبیز حیدرزاده هنزائی فرشته لطفی زاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 55 , السنة 17 , تابستان 1401

  • المقاله

    18 - بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y
    سارا رستمی زاد کامبیز حیدرزاده فرشته لطفی زاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1400

  • المقاله

    19 - بررسی نقش تعدیل‌کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف‌کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری
    فائزه رضایی کامبیز حیدرزاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 49 , السنة 15 , زمستان 1399

  • المقاله

    20 - نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی
    10.30495/jomm.2023.69534.1975
    کبری نجفی کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش
    مدیریت بازاریابی , العدد 60 , السنة 18 , پاییز 1402

  • المقاله

    21 - مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری
    10.30495/jomm.2023.69332.1969
    عباس فلاح نژاد محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش
    مدیریت بازاریابی , العدد 58 , السنة 18 , بهار 1402

  • المقاله

    22 - تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
    فاطمه نیک فر اسماعیل حسن پور کامبیز حیدرزاده هنزائی حمید رضا کردلویی
    مدیریت بازاریابی , العدد 66 , السنة 20 , بهار 1404

  • المقاله

    23 - طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد)
    سمیه حضوری محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش
    مدیریت بازاریابی , العدد 64 , السنة 19 , پاییز 1403

  • المقاله

    24 - ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید، آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان
    کامبیز حیدرزاده شیرین خسروزاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 11 , السنة 6 , تابستان 1390

  • المقاله

    25 - بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)
    کامبیز حیدرزاده محمد هاشمی
    مدیریت بازاریابی , العدد 19 , السنة 8 , تابستان 1392

  • المقاله

    26 - ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
    هاشم نیکومرام کامبیز حیدرزاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 1 , السنة 1 , پاییز 1385

  • المقاله

    27 - بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه‌های فکری گروه خودروسازی سایپا
    کامبیز حیدرزاده الهام صمدزاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 29 , السنة 10 , زمستان 1394

  • المقاله

    28 - بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت
    کامبیز حیدرزاده دریا حسینی فیروز آبادی
    مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 3 , بهار 1387

  • المقاله

    29 - بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
    کامبیز حیدرزاده آرزو جوان بخت
    مدیریت بازاریابی , العدد 27 , السنة 10 , تابستان 1394

  • المقاله

    30 - بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی
    سید مهدی الوانی کامبیز حیدرزاده رامین جلالی
    مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388

  • المقاله

    31 - مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی
    کامبیز حیدرزاده مهدی بهبودی الهیار اردکانی
    مدیریت بازاریابی , العدد 15 , السنة 7 , تابستان 1391

  • المقاله

    32 - بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید
    کامبیز حیدرزاده نگار معتمدی
    مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 2 , بهار 1386

  • المقاله

    33 - بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند
    کامبیز حیدرزاده حمیدرضا سعیدنیا مهدی بنی اسدی
    مدیریت بازاریابی , العدد 6 , السنة 4 , بهار 1388

  • المقاله

    34 - بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان
    کامبیز حیدرزاده الهام حسنی پارسا
    مدیریت بازاریابی , العدد 17 , السنة 7 , زمستان 1391

  • المقاله

    35 - تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده
    کامبیز حیدرزاده مهدی بهبودی آتنه قدسی خواه میترا منصفی علی منشی
    مدیریت بازاریابی , العدد 13 , السنة 6 , زمستان 1390

  • المقاله

    36 - ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری
    کامبیز حیدرزاده سیفعلی ضربی
    مدیریت بازاریابی , العدد 5 , السنة 3 , پاییز 1387

  • المقاله

    37 - ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان)
    کامبیز حیدرزاده حسام زند حسامی سیده سارا قافله باشی
    مدیریت بازاریابی , العدد 9 , السنة 5 , پاییز 1389

  • المقاله

    38 - بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان
    کامبیز حیدرزاده فاطمه ترابی
    مدیریت بازاریابی , العدد 21 , السنة 8 , زمستان 1392

  • المقاله

    39 - ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین
    کامبیز حیدرزاده احسان عادل پور
    مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 5 , بهار 1389

  • المقاله

    40 - ارزیابی تمایلات (ترجیحات) مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی
    کامبیز حیدرزاده حسام زند حسامی محمد مهدی حسنلو
    مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388

  • المقاله

    41 - بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط کاری با عملکرد و رضایت شغلی فروشندگان و نقش مدل رفتاری ASB در فروش
    کامبیز حیدرزاده شیرین گرمابدری
    مدیریت بازاریابی , العدد 3 , السنة 2 , پاییز 1386

  • المقاله

    42 - تاثیر تفاوت های فرهنگی با مشتریان بر سازگاری ارائه‌دهنده خدمات با توجه به نقش تعدیل گر هوش‌ فرهنگی فراشناختی؛ رویکردی تجربی
    10.30495/jcm.2023.74121.1679
    کامبیز حیدرزاده هنزائی
    مدیریت فرهنگی , العدد 61 , السنة 17 , پاییز 1402

  • المقاله

    43 - طراحی مدل سنجش قصد کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای
    مریم زهدی کامبیز حیدرزاده هنزائی محسن خون سیاوش
    فقه و تاریخ تمدّن , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1396

  • المقاله

    44 - Brand Attachment in Consumer- Brand Relationship
    20.1001.1.23222301.2019.5.2.3.6
    Nahid Reihani Mohamad- Ali Abdolvand kambiz Heidarzadeh Mohsen Khounsiavash
    Journal of System Management , العدد 2 , السنة 5 , بهار 2019

  • المقاله

    45 - طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار
    عباس فلاح نژاد محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده هنزائی محسن خون سیاوش
    پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1401

  • المقاله

    46 - ارائه مدل بومی تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه در حوزه تجارت الکترونیک
    محسن ورزشکار مرتضی موسی خانی علی داوری کامبیز حیدرزاده
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400

  • المقاله

    47 - شناسایی و اولویت بندی ابعاد توسعه اکوسیستم کارآفرینی در استان های مرزی ایران
    محسن حیدری علی بدیع زاده کامبیز حیدرزاده
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400

  • المقاله

    48 - بررسی تأثیر تنوع فروشگاهی و شرایط محیط درونی و بیرونی بر رضایت مشتریان از مراکز خرید
    کامبیز حیدرزاده مریم عبقری
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 4 , زمستان 1391

  • المقاله

    49 - واکنش مصرف کننده به تبعیض‌های قیمتی
    کامبیز حیدرزاده سیدعلی حسینی
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1395

  • المقاله

    50 - بررسی نقش ارزش مبتنی‌بر فایده و لذت‌جویانه در رضایت مصرف‌کنندگان از خرید‌ پوشاک در ایران
    کامبیز حیدرزاده ندا ایرانی
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1390

  • المقاله

    51 - الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد
    20.1001.1.22520104.1399.12.48.8.9
    راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399

  • المقاله

    52 - شناسایی عوامل موثر قابلیت‌های فناوری بر افزایش ظرفیت‌های نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی
    20.1001.1.22520104.1401.14.53.2.7
    محمدعظیم فتاحی کامبیز حیدرزاده علی بدیع زاده
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1401

  • المقاله

    53 - "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"
    20.1001.1.22520104.1400.13.52.15.1
    امیرشایان غضنفری عباس سقایی کامبیز حیدرزاده
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400

  • المقاله

    54 - تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارش‌گردانی وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
    مرتضی بقائی شهریور کامبیز حیدرزاده هنزائی محمدعلی عبدالوند
    مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403

  • المقاله

    55 - واکاوی نقش رهبری تحول دیجیتال در اتحاد استراتژیک بر بستر فرهنگ اسلامی سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی
    مهبد سهرابی کامبیز هنزائی عباس اسدی
    پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1402

  • المقاله

    56 - طراحی مدل رفتارخرید مصرف‌کننده آرایشی بهداشتی و مد با استفاده از بازاریابی‌دیجیتال در سلامت روان افراد با رویکرد ترکیبی
    سمیه حضوری محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش
    مدیریت بهداشت و درمان , العدد 53 , السنة 15 , پاییز 1403

  • المقاله

    57 - مطالعه پدیدارشناختی شدت کانال یکپارچه به عنوان یک عامل کلیدی موثر بر ارزش خرید از کانال یکپارچه
    متینه فتحعلی کامبیز حیدرزاده هنزائی روح اله زابلی محسن خون سیاوش
    مدیریت بازاریابی , العدد 68 , السنة 20 , پاییز 1404

  • المقاله

    58 - بررسی نقش خودپنداره در رابطه بین خودشیفتگی و نیاز به منحصر به‌فرد بودن مصرف‌کنندگان برندهای لوکس
    کامبیز بهزادنژاد کامبیز حیدرزاده هنزائی مهدی نعیمی نظام آباد
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 17 , بهار 1404

  • المقاله

    59 - نقش خودشیفتگی و خودپنداره مصرف‌کنندگان در قصد خرید برند لوکس بواسطه ارزش درک‌شده
    https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1191423
    کامبیز بهزادنژاد کامبیز حیدرزاده هنزائی مهدی نعیمی نظام آباد
    مطالعات کمی در مدیریت , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1404

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول