فهرس المقالات کامبیز حیدرزاده هنزائی المقاله 1 - طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمانهای برگزارکننده رویدادهای آموزشی غیر دانشگاهی سپهر تاروردیان احمد روستا کامبیز حیدرزاده محمد رحیم اسفیدانى آینده پژوهی مدیریت , العدد 114 , السنة 29 , پاییز 1397 المقاله 2 - ارائه مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای مبتنی بر رسانههای اجتماعی حسین دانش مهر رضا رادفر کامبیز حیدرزاده آینده پژوهی مدیریت , العدد 117 , السنة 30 , تابستان 1398 المقاله 3 - برساخت و تجربه زیسته نخبگان صنعت گردشگری از بازاریابی گردشگری به روش داده بنیاد عباس اسدی کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش منصوره علیقلی آینده پژوهی مدیریت , العدد 125 , السنة 32 , تابستان 1400 المقاله 4 - ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال 10.30495/jmfr.2022.20719 راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , تابستان 1401 المقاله 5 - پیش بینی برند سازی فراگیر بر اساس رویکرد کیفی و کمی سپهر تاروردیان احمد روستا کامبیز حیدرزاده محمد رحیم اسفیدانى آینده پژوهی مدیریت , العدد 121 , السنة 31 , تابستان 1399 المقاله 6 - تفاوت زنان نسل زد و وای در خریدهای الکترونیکی در طی دوران کووید 19 کامبیز حیدرزاده آینده پژوهی مدیریت , العدد 136 , السنة 35 , بهار 1403 المقاله 7 - بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها 10.30495/enkn.2023.22573 میلاد بخشی عباس اسدی کامبیز حیدرزاده دانش کارآفرینی , العدد 6 , السنة 3 , بهار 1402 المقاله 8 - مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیلگر جنسیت کامبیز حیدرزاده کبری نجفی نسرین سلیمانی مدیریت بازاریابی , العدد 35 , السنة 12 , تابستان 1396 المقاله 9 - بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران کامبیز حیدرزاده آرزو جوان بخت مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 10 - تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنشهای شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وبسایت کامبیز حیدرزاده کبری نجفی زهرا کردباغ مدیریت بازاریابی , العدد 33 , السنة 11 , زمستان 1395 المقاله 11 - بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا الهام صمدزاده کامبیز حیدرزاده مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 12 - بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید کامبیز حیدرزاده معصومه ورامینی مدیریت بازاریابی , العدد 31 , السنة 11 , تابستان 1395 المقاله 13 - تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا) نیلوفر اشرفی کامبیز حیدرزاده مدیریت بازاریابی , العدد 37 , السنة 12 , زمستان 1396 المقاله 14 - بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی آیدا مریخ نژاد اصل کامبیز حیدرزاده رحیم محترم مدیریت بازاریابی , العدد 46 , السنة 15 , بهار 1399 المقاله 15 - طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپآپ در صنعت خردهفروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته 10.30495/jomm.2022.61844.1844 نسا محمدی حمیدرضا سعیدنیا کامبیز حیدرزاده مدیریت بازاریابی , العدد 57 , السنة 17 , زمستان 1401 المقاله 16 - تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآوردههای نفتی ایران زهرا مهدوی ثابت محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 53 , السنة 16 , زمستان 1400 المقاله 17 - تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی 10.30495/jomm.2022.19511 امیررضا احمدنژادمستی کامبیز حیدرزاده هنزائی فرشته لطفی زاده مدیریت بازاریابی , العدد 55 , السنة 17 , تابستان 1401 المقاله 18 - بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y سارا رستمی زاد کامبیز حیدرزاده فرشته لطفی زاده مدیریت بازاریابی , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 19 - بررسی نقش تعدیلکننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرفکننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری فائزه رضایی کامبیز حیدرزاده مدیریت بازاریابی , العدد 49 , السنة 15 , زمستان 1399 المقاله 20 - نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاهها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی 10.30495/jomm.2023.69534.1975 کبری نجفی کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 60 , السنة 18 , پاییز 1402 المقاله 21 - مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری 10.30495/jomm.2023.69332.1969 عباس فلاح نژاد محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 58 , السنة 18 , بهار 1402 المقاله 22 - طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 64 , السنة 19 , پاییز 1403 المقاله 23 - ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید، آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان کامبیز حیدرزاده شیرین خسروزاده مدیریت بازاریابی , العدد 11 , السنة 6 , تابستان 1390 المقاله 24 - بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز) کامبیز حیدرزاده محمد هاشمی مدیریت بازاریابی , العدد 19 , السنة 8 , تابستان 1392 المقاله 25 - ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار) هاشم نیکومرام کامبیز حیدرزاده مدیریت بازاریابی , العدد 1 , السنة 1 , پاییز 1385 المقاله 26 - بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایههای فکری گروه خودروسازی سایپا کامبیز حیدرزاده الهام صمدزاده مدیریت بازاریابی , العدد 29 , السنة 10 , زمستان 1394 المقاله 27 - بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت کامبیز حیدرزاده دریا حسینی فیروز آبادی مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 3 , بهار 1387 المقاله 28 - بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران کامبیز حیدرزاده آرزو جوان بخت مدیریت بازاریابی , العدد 27 , السنة 10 , تابستان 1394 المقاله 29 - بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی سید مهدی الوانی کامبیز حیدرزاده رامین جلالی مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388 المقاله 30 - مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی کامبیز حیدرزاده مهدی بهبودی الهیار اردکانی مدیریت بازاریابی , العدد 15 , السنة 7 , تابستان 1391 المقاله 31 - بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید کامبیز حیدرزاده نگار معتمدی مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 2 , بهار 1386 المقاله 32 - بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند کامبیز حیدرزاده حمیدرضا سعیدنیا مهدی بنی اسدی مدیریت بازاریابی , العدد 6 , السنة 4 , بهار 1388 المقاله 33 - بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان کامبیز حیدرزاده الهام حسنی پارسا مدیریت بازاریابی , العدد 17 , السنة 7 , زمستان 1391 المقاله 34 - تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده کامبیز حیدرزاده مهدی بهبودی آتنه قدسی خواه میترا منصفی علی منشی مدیریت بازاریابی , العدد 13 , السنة 6 , زمستان 1390 المقاله 35 - ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری کامبیز حیدرزاده سیفعلی ضربی مدیریت بازاریابی , العدد 5 , السنة 3 , پاییز 1387 المقاله 36 - ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان) کامبیز حیدرزاده حسام زند حسامی سیده سارا قافله باشی مدیریت بازاریابی , العدد 9 , السنة 5 , پاییز 1389 المقاله 37 - بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان کامبیز حیدرزاده فاطمه ترابی مدیریت بازاریابی , العدد 21 , السنة 8 , زمستان 1392 المقاله 38 - ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین کامبیز حیدرزاده احسان عادل پور مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 5 , بهار 1389 المقاله 39 - ارزیابی تمایلات (ترجیحات) مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی کامبیز حیدرزاده حسام زند حسامی محمد مهدی حسنلو مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388 المقاله 40 - بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط کاری با عملکرد و رضایت شغلی فروشندگان و نقش مدل رفتاری ASB در فروش کامبیز حیدرزاده شیرین گرمابدری مدیریت بازاریابی , العدد 3 , السنة 2 , پاییز 1386 المقاله 41 - تاثیر تفاوت های فرهنگی با مشتریان بر سازگاری ارائهدهنده خدمات با توجه به نقش تعدیل گر هوش فرهنگی فراشناختی؛ رویکردی تجربی 10.30495/jcm.2023.74121.1679 کامبیز حیدرزاده هنزائی مدیریت فرهنگی , العدد 61 , السنة 17 , پاییز 1402 المقاله 42 - طراحی مدل سنجش قصد کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای مریم زهدی کامبیز حیدرزاده هنزائی محسن خون سیاوش فقه و تاریخ تمدّن , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1396 المقاله 43 - Brand Attachment in Consumer- Brand Relationship 20.1001.1.23222301.2019.5.2.3.6 Nahid Reihani Mohamad- Ali Abdolvand kambiz Heidarzadeh Mohsen Khounsiavash Journal of System Management , العدد 2 , السنة 5 , بهار 2019 المقاله 44 - طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار عباس فلاح نژاد محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده هنزائی محسن خون سیاوش پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1401 المقاله 45 - ارائه مدل بومی تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه در حوزه تجارت الکترونیک محسن ورزشکار مرتضی موسی خانی علی داوری کامبیز حیدرزاده مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400 المقاله 46 - شناسایی و اولویت بندی ابعاد توسعه اکوسیستم کارآفرینی در استان های مرزی ایران محسن حیدری علی بدیع زاده کامبیز حیدرزاده مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 47 - بررسی تأثیر تنوع فروشگاهی و شرایط محیط درونی و بیرونی بر رضایت مشتریان از مراکز خرید کامبیز حیدرزاده مریم عبقری مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 4 , زمستان 1391 المقاله 48 - واکنش مصرف کننده به تبعیضهای قیمتی کامبیز حیدرزاده سیدعلی حسینی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1395 المقاله 49 - بررسی نقش ارزش مبتنیبر فایده و لذتجویانه در رضایت مصرفکنندگان از خرید پوشاک در ایران کامبیز حیدرزاده ندا ایرانی مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1390 المقاله 50 - الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1399.12.48.8.9 راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 51 - شناسایی عوامل موثر قابلیتهای فناوری بر افزایش ظرفیتهای نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی 20.1001.1.22520104.1401.14.53.2.7 محمدعظیم فتاحی کامبیز حیدرزاده علی بدیع زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1401 المقاله 52 - "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" 20.1001.1.22520104.1400.13.52.15.1 امیرشایان غضنفری عباس سقایی کامبیز حیدرزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400 المقاله 53 - تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات مرتضی بقائی شهریور کامبیز حیدرزاده هنزائی محمدعلی عبدالوند مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403 المقاله 54 - واکاوی نقش رهبری تحول دیجیتال در اتحاد استراتژیک بر بستر فرهنگ اسلامی سازمانها و شرکتهای ایرانی مهبد سهرابی کامبیز هنزائی عباس اسدی پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1402 المقاله 55 - طراحی مدل رفتارخرید مصرفکننده آرایشی بهداشتی و مد با استفاده از بازاریابیدیجیتال در سلامت روان افراد با رویکرد ترکیبی سمیه حضوری محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بهداشت و درمان , العدد 53 , السنة 15 , پاییز 1403