• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • حمیدرضا سعیدنیا

    فهرس المقالات حمیدرضا سعیدنیا


  • المقاله

    1 - طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران
    پرویز علیلو حمیدرضا سعیدنیا علی بدیع زاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 37 , السنة 12 , زمستان 1396

  • المقاله

    2 - ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش
    اصغر باباپور حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویش
    مدیریت بازاریابی , العدد 35 , السنة 12 , تابستان 1396

  • المقاله

    3 - بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)
    ابراهیم حشمتی حمیدرضا سعیدنیا علی بدیع زاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 38 , السنة 13 , بهار 1397

  • المقاله

    4 - طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته
    10.30495/jomm.2022.61844.1844
    نسا محمدی حمیدرضا سعیدنیا کامبیز حیدرزاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 57 , السنة 17 , زمستان 1401

  • المقاله

    5 - ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
    رضا کوچک پور نصفی حمیدرضا سعیدنیا حمید سعیدی رحیم محترم قلاتی
    مدیریت بازاریابی , العدد 63 , السنة 19 , تابستان 1403

  • المقاله

    6 - نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن
    مهسا حمیدپور حمیدرضا سعیدنیا
    مدیریت بازاریابی , العدد 29 , السنة 10 , زمستان 1394

  • المقاله

    7 - Designing a Customer Experience Management Model in the Field of Car Relief Services (The Mixed Methods Research)
    20.1001.1.23222301.2021.7.3.11.0
    10.30495/jsm.2021.1943010.1545
    Mahmoud Eghbali Hamid Saeedi Hamid reza Saeednia
    Journal of System Management , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2021

  • المقاله

    8 - Studying the Effective Factors in Brand Value Creation from the Perspective of Customers, Organizations and Stakeholders (Case study: Iranian Textile Industry)
    20.1001.1.23222301.2021.7.4.1.2
    10.30495/jsm.2021.1943070.1548
    Parviz Alilou Hamid Reza Saeednia Ali Badi Zadeh
    Journal of System Management , العدد 5 , السنة 7 , پاییز 2021

  • المقاله

    9 - ارائه الگوی عناصر شناختی و هیجانی در تبلیغات محیطی
    اللهیار قاسمی احمد راه چمنی حمید رضا سعید نیا
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1401

  • المقاله

    10 - ارائه مدل بازاریابی الکترونیک بانکداری دیجیتال در ایران
    فرانک افشین مهر حمید رضا سعید نیا زهرا علیپور درویش منصوره علیقلی
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402

  • المقاله

    11 - Investigating the Impact of Word of Mouth Advertising on Customer Experience Management in the Dental Equipment Industry Using Fuzzy Analytic Hierarchy Process
    20.1001.1.22519904.2022.15.2.9.9
    10.22094/joie.2022.1945838.1916
    Shaghayegh Shakiba Tabar Sina Nematizadeh Hamidreza Saeednia
    Journal of Optimization in Industrial Engineering , العدد 33 , السنة 15 , پاییز 2022

  • المقاله

    12 - Present and Test the Corporate Social Responsibility Model in the Field of Green Marketing with Emphasis on Brand Affiliation from the Perspective of Organic Products' Consumers
    20.1001.1.21595852.2023.13.1.1.7
    روزا طاعتی عبدالحمید ابراهیمی حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویشی محمد طالقانی
    International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 1 , السنة 13 , زمستان 2023

  • المقاله

    13 - ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
    20.1001.1.22520104.1399.12.45.15.0
    محمد نافعی لیلا اندرواژ حمیدرضا سعیدنیا
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399

  • المقاله

    14 - ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک
    20.1001.1.22520104.1399.12.46.8.5
    اصغر باباپور حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویش
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399

  • المقاله

    15 - راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران
    20.1001.1.22520104.1401.14.55.10.9
    کاظم محمددوست حمیدرضا سعیدنیا احمد راه چمنی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1401

  • المقاله

    16 - طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران
    20.1001.1.22285067.1400.27.80.5.4
    فروزنده عظیمی حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 27 , بهار 1400

  • المقاله

    17 - ارائه و تبیین مدل برندسازی حسی جهت تغییررفتار مصرف‌کننده در بازارهای صنعتی مواد ضدعفونی‌کننده با استفاده از رویکرد کیفی
    حسین فارسیانی هرمز مهرانی حمیدرضا سعیدنیا محسن محمدیان ساروی
    مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 39 , السنة 15 , پاییز 1403

  • المقاله

    18 - بررسی رابطه پیامدهای برندسازی حسی و تغییر رفتار مصرف ‌کننده در بازارهای صنعتی مواد ضد عفونی‌ کننده
    حسین فارسیانی هرمز مهرانی حمیدرضا سعیدنیا محسن محمدیان ساروی
    مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 41 , السنة 16 , بهار 1404

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول