• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • حسین وظیفه دوست

    فهرس المقالات حسین وظیفه دوست


  • المقاله

    1 - ارایه الگوی مدیریت جذب توریسم سلامت درآینده ایران
    مانیا امین زاده علی حاجیها حسین وظیفه دوست فریدون رهنما رودپشتی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 1 , السنة 32 , بهار 1400

  • المقاله

    2 - برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی
    امین اردلان حسین وظیفه دوست هاشم نیکومرام
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 116 , السنة 30 , بهار 1398

  • المقاله

    3 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران
    محمد جانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 116 , السنة 30 , بهار 1398

  • المقاله

    4 - شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران)
    ایلیا امینی نژاد حسین وظیفه دوست افسانه زمانی مقدم
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 30 , زمستان 1398

  • المقاله

    5 - تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت
    بهروز نعمتی حسین وظیغه دوست کریم حمدی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 136 , السنة 35 , بهار 1403

  • المقاله

    6 - عوامل زیرساختی موثر در مدیریت آینده و توسعه صنعت پوشاک ایران
    10.30495/jmfr.2022.21095
    حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا فروزنده عظیمی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , پاییز 1401

  • المقاله

    7 - شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی
    فرید غروی حسین وظیفه دوست کریم حمدی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 135 , السنة 34 , زمستان 1402

  • المقاله

    8 - طراحی الگوی اثربخش آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی براساس نظریه داده بنیاد
    10.30495/jmfr.2022.65027.2613
    شهرام بیات افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , زمستان 1401

  • المقاله

    9 - ارائه مدل خلق ارزش مشترک مبتنی بر رفتار مصرف کننده در پلتفرم های اجتماعی کسب و کارهای دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری(مورد مطالعه اقامتگاه های بوم گردی ابیانه)
    مهدی حکیمی ها حمید سعیدی حسین وظیفه دوست
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 2 , السنة 36 , تابستان 1404

  • المقاله

    10 - توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی
    10.30495/jmfr.2022.65043.2618
    وحیدرضا میرابی محبوبه پرگو حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 133 , السنة 34 , تابستان 1402

  • المقاله

    11 - ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی
    عطیه مرادی حسین وظیفه دوست
    دانش کارآفرینی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401

  • المقاله

    12 - تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان
    فاطمه شهدکار وحید کشتی آرای حسین وظیفه دوست
    دانش کارآفرینی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401

  • المقاله

    13 - روندهای پژوهش در بهزیستی کارآفرینانه: یک مطالعه بیبلیومتریک
    لیلا میوه چی حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست
    دانش کارآفرینی , العدد 8 , السنة 3 , پاییز 1402

  • المقاله

    14 - رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران
    شادی ادیبی فرد حسین وظیفه دوست
    مدیریت بهداشت و درمان , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1389

  • المقاله

    15 - بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)
    حسین وظیفه دوست بهروز قلی پور حامد عباسی
    مدیریت بازاریابی , العدد 30 , السنة 11 , بهار 1395

  • المقاله

    16 - اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی
    10.30495/jomm.2023.69893.1980
    شهرام بیات افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست
    مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402

  • المقاله

    17 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری
    حسین وظیفه دوست رضوان امیدزاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 20 , السنة 8 , پاییز 1392

  • المقاله

    18 - ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر سپرده و دارایی بانک سپه در تهیه مدل راهبردی با استفاده از سیستم تصمیم‌گیری سلسله مراتبی و سیستم معادلات همزمان (مطالعه موردی)
    مسعود خورانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست
    دانش سرمایه‌گذاری , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1401

  • المقاله

    19 - طراحی الگوی اقتصادی خرید کالای ساخت داخل با تاکید بر مقوله های انگیزشی مشتریان
    روزیتا دادخواه علی حاجیها کامبیز حیدرزاده حسین وظیفه دوست
    دانش سرمایه‌گذاری , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1401

  • المقاله

    20 - مدل تأمین مالی فعالیت‌های کارآفرینی با رویکرد مشارکت جمعی: مطالعه‌ای از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان
    بهمن اسکندری حسین وظیفه دوست پریوش جعفری مرتضی موسی خانی
    دانش سرمایه‌گذاری , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1402

  • المقاله

    21 - Conceptualization and Design of a Digital Content Marketing Model Using Structural Equation Approach
    Kamran Feizi Hormoz Mehrani Hossein Vazifehdust Ehsan Sadeh
    Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 15 , السنة 8 , بهار 2024

  • المقاله

    22 - طراحی مدل مفهومی اکوسیستم کسب‌وکارهای استارت‌آپی حمل‌ونقل هوشمند
    فاطمه کفشدوز محمدی غلامحسین حسینی نیا محمدرضا میگون پوری حسین وظیفه دوست
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400

  • المقاله

    23 - تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی
    محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادتجو حسین وظیفه دوست
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401

  • المقاله

    24 - شناسایی عوامل مرتبط با عملکرد شرکت‌ها با تأکید بر برنامه‌های بازاریابی سبز
    20.1001.1.28210050.1400.1.1.3.1
    حسین وظیفه دوست
    مدیریت سبز , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1400

  • المقاله

    25 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
    هادی قدیمی حسین وظیفه دوست ,وحیدرضا میرابی
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1402

  • المقاله

    26 - مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری)
    مهدی نعیمی نظام آباد حسین وظیفه دوست
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1402

  • المقاله

    27 - تأثیر روشهای تأمین مالی کارآفرینی بر مشارکت جمعی در کسب و کارهای دانش بنیان The Impact of Entrepreneurship Financing Methods on Collective Participation in Knowledge-Based Businesses
    20.1001.1.25383833.1400.15.57.12.9
    10.30495/fed.2021.687930
    بهمن اسکندری حسین وظیفه دوست پریوش جعفری مرتضی موسی خانی
    اقتصاد مالی , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1400

  • المقاله

    28 - طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدمات‌محور: پژوهشی آمیخته
    20.1001.1.22520104.1399.12.48.11.2
    مهین دولتی میرزاحسن حسینی حسین وظیفه دوست جمشید عدالتیان شهریاری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399

  • المقاله

    29 - تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات)
    احمد فلاح حسینی حسین وظیفه دوست احسانه نژاد محمد نامقی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1402

  • المقاله

    30 - آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل
    20.1001.1.22520104.1398.11.41.4.4
    حمید اکبریه حسین وظیفه دوست عباس صالح اردستانی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1398

  • المقاله

    31 - شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار)
    20.1001.1.22520104.1397.10.39.8.7
    مجید هلالی فرد حسین وظیفه دوست
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1397

  • المقاله

    32 - تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی
    20.1001.1.22520104.1399.12.45.18.3
    مهدی نعیمی نظام اباد حسین وظیفه دوست محمد علی عبدالوند بهناز خدایاری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399

  • المقاله

    33 - طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی
    مانیا امین زاده علی حاجیها حسین وظیفه دوست فریدون رهنمای رودپشتی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 3 , السنة 29 , پاییز 1402

  • المقاله

    34 - ارائه مدل پیش‌بینی ورشکستگی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران مبتنی بر مدل ترکیبی شبکه عصبی گروهی دستکاری داده ها و الگوریتم ژنتیک
    20.1001.1.22285067.1394.21.57.4.5
    حسین وظیفه دوست طیبه زنگنه
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 21 , تابستان 1394

  • المقاله

    35 - طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران
    20.1001.1.22285067.1400.27.80.5.4
    فروزنده عظیمی حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 27 , بهار 1400

  • المقاله

    36 - راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آینده‌پژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
    20.1001.1.22285067.1400.27.82.5.8
    محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 27 , پاییز 1400

  • المقاله

    37 - بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار
    20.1001.1.22285067.1396.23.66.6.9
    حسین وظیفه دوست حسین بوداقی خواجه نوبر مریم عبدلی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 23 , پاییز 1396

  • المقاله

    38 - طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
    علی رضا صالحی حسین وظیغه دوست پرویز سعیدی عبدالعزیز پقه
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 30 , بهار 1403

  • المقاله

    39 - طراحی مدل هویت زنان کارآفرین ایران
    لیلا فرجو وحیدرضا میرابی حسین وظیفه دوست ماندان مومنی
    دانش کارآفرینی , العدد 15 , السنة 5 , تابستان 1404

  • المقاله

    40 - ارائه الگوی کوچینگ فراغت سازمانی مبتنی بر تفکر کارآفرینانه
    علی افراز حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست
    دانش کارآفرینی , العدد 15 , السنة 5 , تابستان 1404

  • المقاله

    41 - گروه بندی شاخص‌های ارزش برند در صنعت خودرو ایران
    مهسا کربلایی حسن حسین وظیفه دوست کریم; حمدی
    مدیریت عملیات , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1401

  • المقاله

    42 - طراحی و تبیین الگوی مدیریت رابطه با مشتری در بستر رسانه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی و با تاکید بر مدیریت سبز
    https://doi.org/10.71769/jgm.2025.1126042
    علی رضا صالحی حسین وظیفه دوست پرویز سعیدی عبدالعزیز پقه
    مدیریت سبز , العدد 13 , السنة 4 , زمستان 1403

  • المقاله

    43 - Validation of the National Tax Capacity Model: A Marketing Approach
    aliasghar torabahmadi Hossein Vazifehdoost Fereydoon Rahnamay Roodposhti
    International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , العدد 2 , السنة 5 , تابستان 2024

  • المقاله

    44 - رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری نگرشی و رفتاری صنعت گردشگری دریایی استان مازندران با تاکید بر ابعاد آمیخته بازاریابی
    محمد حسن نسیمی علی اکبر رضایی حسین وظیفه دوست فاطمه عزیز آبادی فراهانی، سید رضا صالحی امیری
    پژوهش و برنامه ریزی شهری , ستأتي المقالات قريبًا

  • المقاله

    45 - شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات غیرمستقیم پوشاک ایران با رویکرد آمیخته
    فرشاد عالی داعی مصطفی هاشمی تیله نوئی حسین وظیفه دوست
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 13 , السنة 4 , تابستان 1404

  • المقاله

    46 - طراحی الگوی مدیریت راهبردی بازارگرا با تأکید بر صادرات در شرکت سایپا
    فاطمه کریمی حسین وظیفه دوست میثم شیرخدائی مهدی نعیمی نظام آباد
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 64 , السنة 16 , زمستان 1403

  • المقاله

    47 - نقش فینتک در تحول مشتری مداری در صنعت بانکداری ایران
    غزاله اسودی حسین وظیفه دوست علیرضا روستا پریوش جعفری
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 11 , السنة 3 , زمستان 1403

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول