فهرس المقالات حسین وظیغه دوست المقاله 1 - ارایه الگوی مدیریت جذب توریسم سلامت درآینده ایران مانیا امین زاده علی حاجیها حسین وظیفه دوست فریدون رهنما رودپشتی آینده پژوهی مدیریت , العدد 1 , السنة 32 , بهار 1400 المقاله 2 - برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی امین اردلان حسین وظیفه دوست هاشم نیکومرام آینده پژوهی مدیریت , العدد 116 , السنة 30 , بهار 1398 المقاله 3 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران محمد جانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی آینده پژوهی مدیریت , العدد 116 , السنة 30 , بهار 1398 المقاله 4 - شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران) ایلیا امینی نژاد حسین وظیفه دوست افسانه زمانی مقدم آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 30 , زمستان 1398 المقاله 5 - تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت بهروز نعمتی حسین وظیغه دوست کریم حمدی آینده پژوهی مدیریت , العدد 136 , السنة 35 , بهار 1403 المقاله 6 - عوامل زیرساختی موثر در مدیریت آینده و توسعه صنعت پوشاک ایران 10.30495/jmfr.2022.21095 حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا فروزنده عظیمی آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , پاییز 1401 المقاله 7 - شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی فرید غروی حسین وظیفه دوست کریم حمدی آینده پژوهی مدیریت , العدد 135 , السنة 34 , زمستان 1402 المقاله 8 - طراحی الگوی اثربخش آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی براساس نظریه داده بنیاد 10.30495/jmfr.2022.65027.2613 شهرام بیات افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , زمستان 1401 المقاله 9 - توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی 10.30495/jmfr.2022.65043.2618 وحیدرضا میرابی محبوبه پرگو حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست آینده پژوهی مدیریت , العدد 133 , السنة 34 , تابستان 1402 المقاله 10 - ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی عطیه مرادی حسین وظیفه دوست دانش کارآفرینی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 11 - تاثیر قابلیتهای تجارت الکترونیک و کارآفرینی بینالملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکتهای دانش بنیان فاطمه شهدکار وحید کشتی آرای حسین وظیفه دوست دانش کارآفرینی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 12 - رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران شادی ادیبی فرد حسین وظیفه دوست مدیریت بهداشت و درمان , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1389 المقاله 13 - بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله) حسین وظیفه دوست بهروز قلی پور حامد عباسی مدیریت بازاریابی , العدد 30 , السنة 11 , بهار 1395 المقاله 14 - اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی 10.30495/jomm.2023.69893.1980 شهرام بیات افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402 المقاله 15 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری حسین وظیفه دوست رضوان امیدزاده مدیریت بازاریابی , العدد 20 , السنة 8 , پاییز 1392 المقاله 16 - ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر سپرده و دارایی بانک سپه در تهیه مدل راهبردی با استفاده از سیستم تصمیمگیری سلسله مراتبی و سیستم معادلات همزمان (مطالعه موردی) مسعود خورانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست دانش سرمایهگذاری , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1401 المقاله 17 - طراحی الگوی اقتصادی خرید کالای ساخت داخل با تاکید بر مقوله های انگیزشی مشتریان روزیتا دادخواه علی حاجیها کامبیز حیدرزاده حسین وظیفه دوست دانش سرمایهگذاری , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1401 المقاله 18 - مدل تأمین مالی فعالیتهای کارآفرینی با رویکرد مشارکت جمعی: مطالعهای از کسبوکارهای دانشبنیان بهمن اسکندری حسین وظیفه دوست پریوش جعفری مرتضی موسی خانی دانش سرمایهگذاری , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1402 المقاله 19 - Conceptualization and Design of a Digital Content Marketing Model Using Structural Equation Approach Kamran Feizi Hormoz Mehrani Hossein Vazifehdust Ehsan Sadeh Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 15 , السنة 8 , بهار 2024 المقاله 20 - طراحی مدل مفهومی اکوسیستم کسبوکارهای استارتآپی حملونقل هوشمند فاطمه کفشدوز محمدی غلامحسین حسینی نیا محمدرضا میگون پوری حسین وظیفه دوست مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 21 - تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادتجو حسین وظیفه دوست مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401 المقاله 22 - شناسایی عوامل مرتبط با عملکرد شرکتها با تأکید بر برنامههای بازاریابی سبز 20.1001.1.28210050.1400.1.1.3.1 حسین وظیفه دوست مدیریت سبز , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1400 المقاله 23 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی هادی قدیمی حسین وظیفه دوست ,وحیدرضا میرابی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1402 المقاله 24 - مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) مهدی نعیمی نظام آباد حسین وظیفه دوست مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1402 المقاله 25 - تأثیر روشهای تأمین مالی کارآفرینی بر مشارکت جمعی در کسب و کارهای دانش بنیان The Impact of Entrepreneurship Financing Methods on Collective Participation in Knowledge-Based Businesses 20.1001.1.25383833.1400.15.57.12.9 10.30495/fed.2021.687930 بهمن اسکندری حسین وظیفه دوست پریوش جعفری مرتضی موسی خانی اقتصاد مالی , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1400 المقاله 26 - طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته 20.1001.1.22520104.1399.12.48.11.2 مهین دولتی میرزاحسن حسینی حسین وظیفه دوست جمشید عدالتیان شهریاری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 27 - تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) احمد فلاح حسینی حسین وظیفه دوست احسانه نژاد محمد نامقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1402 المقاله 28 - آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل 20.1001.1.22520104.1398.11.41.4.4 حمید اکبریه حسین وظیفه دوست عباس صالح اردستانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1398 المقاله 29 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعهای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) 20.1001.1.22520104.1397.10.39.8.7 مجید هلالی فرد حسین وظیفه دوست مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1397 المقاله 30 - تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.18.3 مهدی نعیمی نظام اباد حسین وظیفه دوست محمد علی عبدالوند بهناز خدایاری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399 المقاله 31 - طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی مانیا امین زاده علی حاجیها حسین وظیفه دوست فریدون رهنمای رودپشتی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 3 , السنة 29 , پاییز 1402 المقاله 32 - ارائه مدل پیشبینی ورشکستگی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران مبتنی بر مدل ترکیبی شبکه عصبی گروهی دستکاری داده ها و الگوریتم ژنتیک 20.1001.1.22285067.1394.21.57.4.5 حسین وظیفه دوست طیبه زنگنه پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 21 , تابستان 1394 المقاله 33 - طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران 20.1001.1.22285067.1400.27.80.5.4 فروزنده عظیمی حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 27 , بهار 1400 المقاله 34 - راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آیندهپژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) 20.1001.1.22285067.1400.27.82.5.8 محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 27 , پاییز 1400 المقاله 35 - بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار 20.1001.1.22285067.1396.23.66.6.9 حسین وظیفه دوست حسین بوداقی خواجه نوبر مریم عبدلی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 23 , پاییز 1396 المقاله 36 - طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی علی رضا صالحی حسین وظیغه دوست پرویز سعیدی عبدالعزیز پقه پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 30 , بهار 1403 المقاله 37 - گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران مهسا کربلایی حسن حسین وظیفه دوست کریم; حمدی مدیریت عملیات , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 38 - طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی مرتبط با علت یا سببی (با تاکید بر مدیریت سبز درچارچوب مسئولیت های اجتماعی) با رویکرد کیفی بر اساس نظریه داده بنیاد علی رضا صالحی حسین وظیفه دوست پرویز سعیدی عبدالعزیز پقه مدیریت سبز , ستأتي المقالات قريبًا