فهرس المقالات محمدعلی عبدالوند المقاله 1 - تبیین الگوی پدیدارشناختی مفهوم گردشگری سلامت با تاکید بر تبلیغات شفاهی مراکز درمانی محمد علی عبدالوند مهدی بنی اسدی مدیریت بهداشت و درمان , العدد 32 , السنة 10 , تابستان 1398 المقاله 2 - A Model for Standardization/Adaptation Strategy Selection in the Irans Multinational Companies (MNCs) Mohammad Ali Abdolvand Nadereh Sadat Najafizadeh International Journal of Management and Business Research , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 2011 المقاله 3 - Brand Attachment in Consumer- Brand Relationship 20.1001.1.23222301.2019.5.2.3.6 Nahid Reihani Mohamad- Ali Abdolvand kambiz Heidarzadeh Mohsen Khounsiavash Journal of System Management , العدد 2 , السنة 5 , بهار 2019 المقاله 4 - واکاوی زمینهای الگوی خرید مسکن در مناطق لوکس نشین تهران در بخش مسکونی صنعت ساختمان 10.30495/fed.2023.707999 علی اصغر ولایتی کامبیز حیدرزاده محمد علی عبدالوند اقتصاد مالی , العدد 5 , السنة 17 , زمستان 1402 المقاله 5 - عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی 20.1001.1.22520104.1398.11.41.7.7 بهنام شاهنگیان محمد علی عبدالوند محسن خون سیاوش مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1398 المقاله 6 - تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.18.3 مهدی نعیمی نظام اباد حسین وظیفه دوست محمد علی عبدالوند بهناز خدایاری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399 المقاله 7 - تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات مرتضی بقائی شهریور کامبیز حیدرزاده هنزائی محمدعلی عبدالوند مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403 المقاله 8 - طراحی مدل رفتارخرید مصرفکننده آرایشی بهداشتی و مد با استفاده از بازاریابیدیجیتال در سلامت روان افراد با رویکرد ترکیبی سمیه حضوری محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بهداشت و درمان , العدد 53 , السنة 15 , پاییز 1403