فهرس المقالات سمیه حضوری المقاله 1 - شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند امیرحسین یاوری نیک مدیریت بازاریابی , العدد 47 , السنة 15 , تابستان 1399 المقاله 2 - طراحی مدل رفتارخرید مصرفکننده آرایشی بهداشتی و مد با استفاده از بازاریابیدیجیتال در سلامت روان افراد با رویکرد ترکیبی سمیه حضوری محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بهداشت و درمان , العدد 53 , السنة 15 , پاییز 1403