فهرس المقالات سمیه حضوری المقاله 1 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در رقابتپذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی سمیه حضوری محمد علی عبدالوند مدیریت بازاریابی , العدد 33 , السنة 11 , زمستان 1395 المقاله 2 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژهای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی سمیه حضوری محمدعلی عبدالوند مدیریت بازاریابی , العدد 37 , السنة 12 , زمستان 1396 المقاله 3 - شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند امیرحسین یاوری نیک مدیریت بازاریابی , العدد 47 , السنة 15 , تابستان 1399