فهرس المقالات مهری عبدالوند المقاله 1 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در رقابتپذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی سمیه حضوری محمد علی عبدالوند مدیریت بازاریابی , العدد 33 , السنة 11 , زمستان 1395 المقاله 2 - ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران محمد علی عبدالوند فریده حق شناس کاشانی زهرا فلاح اصل مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 3 - بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی فاطمه خانمحمدی محسن خون سیاوش محمد علی عبدالوند مدیریت بازاریابی , العدد 45 , السنة 14 , زمستان 1398 المقاله 4 - ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد محمد علی عبدالوند مهرنوش نجفی مدیریت بازاریابی , العدد 31 , السنة 11 , تابستان 1395 المقاله 5 - شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی" محمد علی عبدالوند مهدی بنی اسدی مدیریت بازاریابی , العدد 35 , السنة 12 , تابستان 1396 المقاله 6 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژهای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی سمیه حضوری محمدعلی عبدالوند مدیریت بازاریابی , العدد 37 , السنة 12 , زمستان 1396 المقاله 7 - تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد محمد علی عبدالوند آرزو نعیمی مجد علی محمدزاده مدیریت بازاریابی , العدد 39 , السنة 13 , تابستان 1397 المقاله 8 - تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) امیرحسین صمدزاده محمد علی عبدالوند محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 9 - شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند امیرحسین یاوری نیک مدیریت بازاریابی , العدد 47 , السنة 15 , تابستان 1399 المقاله 10 - تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآوردههای نفتی ایران زهرا مهدوی ثابت محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 53 , السنة 16 , زمستان 1400 المقاله 11 - تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران محمدعلی عبدالوند لیلا آندرواژ زهرا عطف ایمان قاسمی همدانی مدیریت بازاریابی , العدد 43 , السنة 14 , تابستان 1398 المقاله 12 - مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری 10.30495/jomm.2023.69332.1969 عباس فلاح نژاد محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 58 , السنة 18 , بهار 1402 المقاله 13 - طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 64 , السنة 19 , پاییز 1403 المقاله 14 - بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده محمدعلی عبدالوند حمید عبدالعظیمی مدیریت بازاریابی , العدد 15 , السنة 7 , تابستان 1391 المقاله 15 - نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس) محمد علی عبدالوند ناهید ریحانی مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 5 , بهار 1389 المقاله 16 - بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت محمدعلی عبدالوند کیوان عبدلی مدیریت بازاریابی , العدد 5 , السنة 3 , پاییز 1387 المقاله 17 - بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید محمد علی عبدالوند محمد جانی مدیریت بازاریابی , العدد 17 , السنة 7 , زمستان 1391 المقاله 18 - ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه) محمدعلی عبدالوند علی محمدنیا مدیریت بازاریابی , العدد 3 , السنة 2 , پاییز 1386 المقاله 19 - شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی محمدعلی عبدالوند صبرا فریدون فر مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 3 , بهار 1387 المقاله 20 - ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده محمدعلی عبدالوند علی حسین زاده امام مدیریت بازاریابی , العدد 23 , السنة 9 , تابستان 1393 المقاله 21 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی محمدعلی عبدالوند پروین علی پور مدیریت بازاریابی , العدد 11 , السنة 6 , تابستان 1390 المقاله 22 - برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا) محمد علی عبدالوند جمشید ناظمی حسین علی مومنی مدیریت بازاریابی , العدد 21 , السنة 8 , زمستان 1392 المقاله 23 - ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان) محمد علی عبدالوند آناهیتا شماعی مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388 المقاله 24 - ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران زهرا فلاح اصل محمدعلی عبدالوند مدیریت بازاریابی , العدد 29 , السنة 10 , زمستان 1394 المقاله 25 - بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) محمد علی عبدالوند فاطمه نیک فر مدیریت بازاریابی , العدد 13 , السنة 6 , زمستان 1390 المقاله 26 - عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک محمدعلی عبدالوند پونه باروند مدیریت بازاریابی , العدد 9 , السنة 5 , پاییز 1389 المقاله 27 - بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری محمد علی عبدالوند پرنیا پراخودی مقدم مدیریت بازاریابی , العدد 19 , السنة 8 , تابستان 1392 المقاله 28 - بررسی تاثیر فلات زدگی شغلی بر عملکرد شغلی کارکنان شرکت پاکشو با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت شغلی و تعهد سازمانی مهری عبدالوند محمد ذاکری مهندسی مدیریت نوین , العدد 2 , السنة 7 , تابستان 1397